sobota, 30 czerwca 2012

7 . Jak wykonać : Gazetowy manicure.

Witam po raz kolejny tego dnia! :)
Chciałabym przedstawić wam moja wersje i sposób na gazetowe paznokcie !
Jest to alternatywny sposób na te paznokcie, w internecie możemy natknąć się na sposób z alkoholem, niestety nie miałam go przy sobie:( wiec wymyśliłam coś innego. Jak tylko zdobędę jakiś alkohol zaprezentuje tu i taka wersje ale tym czasem...








Do wykonania potrzebujemy: ...




...
  •  gazetę lub kartki ze starego kalendarza (ja wlasnie takich użyłam)
  • lakieru chroniącego nasza płytkę paznokcia, ja użyłam joko diamentowy pyl ok 8zl
  • koloru bazowego na który nakleimy gazetę
  • lakieru transparentnego którym wykończymy całość,
  • oraz nożyczek




Wycinamy kawałek papieru,


następnie przycinamy go na kształt naszego paznokcia,



z przodu i z tylu naszego wyciętego papieru robimy nacięcie które umożliwi nam ładne rozłożenie papieru na paznokciu. Jako, ze paznokcie nie sa płaskie bez tego kroku byłoby nam trudno odpowiednio przykleić papier :)







tak przygotowany kawałek papieru możemy lekko powyginać przed nałożeniem i leciutko zwilżyć woda by łatwiej sie go nakładało. Zabieramy się wiec za malowanie paznokci kolorkiem bazowym i naklejamy papier dociskając i modelując papier na płytce:) Po tym tylko nakładamy na całość lakier bezbarwny żeby wszystko się ładnie połączyło i pozostało na paznokciu na dłużej.




A oto efekt: 




















Pozdrawiam  ;* !

15 komentarzy:

  1. Ja próbowałam coś takiego zrobić - efekt był piorunujący tak jak na tych zdjeciach !
    Osobiscie dziękuje ci za dodatkwoe porady c:

    Zapraszam do mnie na nowy post :
    http://brulionwkratke.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne paznokcie ♥ muszę tego spróbować : P + obserwujemy nawzajem ? jeśli dodasz się do obserwatorów mojego bloga : http://my-life-1214.blogspot.com/ na pewno się odwdzięczę : P
    Z góry dzięki : D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje za komentarz ;* Koniecznie musisz spróbować! zaraz wpadnę do Ciebie na bloga:) Pozdrawiam !

      Usuń
  3. Ślicznie! Dużo razem próbowałam to zrobić, ale nigdy mi nie wychodziło, ja używałam z alkoholem. Gazete nakładasz na wyschnięty lakier czy też nie?:C

    OdpowiedzUsuń
  4. + Dodaje Cię na blogrolla i będę obserwować, blog warty zauważenia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo ;* nakładam na mokry lakier by papier ładnie się dopasował i przykleił do paznokcia:)

      Usuń
  5. pięknie wyszło! :) znam inną metodę robienia takiego manicure. potrzebny jest do tego alkohol i napis odbija się na paznokciu i nie trzeba przyklejać kawałków gazety :) jak dla mnie i Twój sposób też jest rewelacyjny :)
    pozdrawiam i zapraszam
    MadameBijou

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdolna z Ciebie kobieta - piękne wzory [zwłaszcza kropkowy i soczysty, ale ten gazetowy też niezły!], czadowe pomyły, niesamowita inspiracja [dla mnie:)], a efekt powalający - SUPER! A w dodatku przekazujesz wszystko prosto ze świetnymi zdjęciami - dziękuję, na pewno skorzystam i będę śledzić Twojego bloga. Pozdrawiam. Martuśka

    OdpowiedzUsuń
  7. Odette super Ci to wyszło, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Kochana! jak milo Cie tu widzieć!;*

      Usuń
  8. obserwujemy ? jesli zaobserwujesz mojego bloga, na pewno się odwdzięczę :)
    http://fashionandfashionblogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. widziałam efekty ale nie do końca wiedziałam jak to zrobić. Masz piękny kształk paznokci, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Efekt super, ale krótko się trzyma. Dla mnie jeden wieczór i gazeta zaczęła odchodzić a wykonanie bardzo pracochłonne, więc chyba lepiej już zrobić odciskankę z alkoholem i gazetą ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niesamowite!! Wyszło świetnie:)

    Pozdrawiam,

    Malko

    p.s.
    obserwuję!!

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *