poniedziałek, 25 czerwca 2012

5 . Jak wykonać : Pozłacany manicure.

Witajcie,
 znowu paznokcie :)!  Tym razem coś delikatnego i subtelnego :)











Co o tym myślicie? Opcja i dla młodych kobietek i tych starszych, mi będą towarzyszyć na randce :)! Nic trudnego i odkrywczego tu nie ma ale może kogoś zainspiruję, na proste rzeczy czasami najtrudniej wpaść :)



Kolorkiem bazowym jak zwykle jest kolorek z manhatanu , do stemplowania gąbeczką (od nasady paznokcia) użyłam złotego lakieru z catrice (numerku niestety nie pamiętam a jest starty) i wszystko utrwaliłam lakierem transparentnym xxxl shine z essence .



         Oto efekt :







Dziękuję za poświęconą chwilkę i życzę miłego dnia ! :*

15 komentarzy:

  1. Jakie piękne ci wyszły <3 Cudo po prostu !
    Mi również podoba się twój blog wiec dodaje do obserwatorów !

    I zapraszam do mnie na nowy post : http://brulionwkratke.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. lubie się w to bawić jak mam zmywacz do paznokci to jest super :D

    zapraszam do mnie i do udziału w zabawie :)
    http://welcomehome7.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześlicznie!! :)
    są takie delikatne i kobiece :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. i takie właśnie mi się podobają najbardziej.. uwielbiam takie delikatne, jeju!
    ewentualnie jakieś jednolite pastele.

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniałe!! takie delikatne ;) muszę zaopatrzyć się w zloty brokatowy lakier ;) wygląda to genialnie ;)
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  6. jejku, ale ślicznie ci wyszły ;o

    OdpowiedzUsuń
  7. piekne :) poprostu brak mi slow :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie cudowne ! ;)
    Od dawna właśnie takie mi się marzą ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne ! Muszę takie sobie zrobić :D
    Zapraszam do mnie : pamietnikniny1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. z bliska nie wyglądają aż tak efektownie jak na tych jasnych zdjęciach z dalszej perspektywy;)
    buziaki
    obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej :)
    Odpowiedziałam Ci już pod filmikiem, nagrywam aparatem Olympus VG-120 HD.
    Zdjęcia robię tym samym sprzętem :)
    Buźka ;**

    OdpowiedzUsuń
  12. great nail polish, am following u back darl. thanks for the awesome comments
    http://rock4less.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *