poniedziałek, 18 czerwca 2012

3 . Jak wykonać : Soczysty manicure :)



 Witam, 
przedstawiam wam pomysł na letnie, soczyste paznokcie :) 







Czego nam potrzeba ? ...


Będziemy potrzebować jasnego kolorku bazowego, gąbeczki ( super sprawdza sie zwykła gąbka do zmywania naczyń pocięta na kawałeczki ) , dwóch kolorków ciemniejszego i jaśniejszego w podobnej tonacji , wykałaczki potrzebnej do mieszania kolorów i transparentnego lakieru bez którego efekt był by marny ;) ( na zdjęciu nie pokazałam lakieru bezbarwnego ale może to byc jakikolwiek :) Ja użyłam koloru Wibio (tego z lewej ) jako bazowego, kolor z Catrice i bezowy Wibo zmieszałam .


Przygotowujemy paznokcie do malowania,



Nakładamy kolor bazowy, ja nałożyłam 2warstwy żeby nie było prześwitów..




Mieszamy ciemniejszy odcień z jaśniejszym ale tylko w taki sposób żeby zrobić przejście miedzy kolorami.


Nanosimy wymieszane kolorki na gąbeczkę i stemplujemy paznokcie...





Na koniec koniecznie pokryj paznokcie bezbarwnym lakierem,


A oto efekt..





Pozdrawiam ! Życzę miłego dnia :)

11 komentarzy:

  1. Pięknie Ci wyszło, ja ostatnio robiłam żółto-pomarańczowo-czerwone ombre na pazurach :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzieki:) chętnie bym to zobaczyła :) tez muszę poeksperymentować z kolorami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie to wygląda! muszę wypróbować ale znając życie nie wyjdzie mi nawet w połowie tak fajnie jak Tobie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. efekt końcowy super!! w ogóle bardzo ładne masz paznokcie ;)
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Super! + świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne są! Podziwiam Cię :]

    OdpowiedzUsuń
  7. super dziekuje za ten pomysl. jestes swietna

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoje paznokcie mnie oczarowały. Wszystkie! Te wzory... aż nie chce się od nich oczu odrywać. Pozdrawiam. Justyna

    OdpowiedzUsuń
  9. zrobiłam identyczny wzór jak ty! Nawet nie wierzę że mi się udało! Dziękuję :> twoje paznokcie są śliczne!

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *