niedziela, 24 czerwca 2012

Wyróżnienie w Konkursie Glossybox

Witajcie ,
jakiś czas temu otrzymałam wyróżnienie w jednym z konkursów Glossybox :) Bardzo się ciesze bo zazwyczaj nie mam szczęścia. Chciałabym pokazać co za to wyróżnienie Glossybox mi przesłał. ( W żadnym wypadku nie chce się chwalić ) Sa to miniaturki kosmetyków ze wcześniejszych pudełek . Jestem zadowolona :) Myślicie, ze warto brać udział w ich konkursach?:)








Opis i szczegóły poniżej...





Otrzymałam dwie próbki, masło do ciała pat&rub by Kinga Rusin 20ml oraz krem Lierac paris.




Lierac MESOLIFT CREME
CENA : 149 zł / 50m, ja otrzymałam 10ml.


"Unikalny produkt walczący z oznakami zmęczenia skóry. Rozświetla, wygładza i doskonale nawilża. Główne składniki i ich działanie:
- Koktajl Mesolift (5%) przeciwdziała wolnym rodnikom, niweluje oznaki zmęczenia
- Kwasy z owoców cytrusowych oraz pigmenty odbijające światło dodają skórze blasku
- Masło morelow i wosk z limonki przywracają cerze komfort

Stosować rano i (lub) wieczorem na oczyszczoną skórę."

Ja niewiele mogę jeszcze o nim powiedzieć poza tym, ze ma fajny zapach, bardzo fajnie wtapia się w skore :) Próbka zbyt mala by przekonać mnie do zakupu całego słoiczka ;)



 Druga i ostatnia próbka jaka dostałam jest relaksujące masło do ciała pat&rub trawa cytrynowa-kokos ( z przewagą trawy cytrynowej  ! ) by Kinga Rusin 20ml , gdzie za 225ml zapłacilibyśmy 75zl.

 "Nawilżające masło do ciała o konsystencji tortowego kremu z łatwością wchłania się w skórę. Bogactwo i wysokie stężenie maseł (np. masło shea, oliwkowe)i olejków roślinnych sprawiają, że nawet bardzo sucha skóra jest znakomicie nawilżona i uelastyczniona. Naturalne masło do ciała tworzy na powierzchni skóry nietłustą warstwę ochronną zapobiegającą wysuszaniu. Olejek z trawy cytrynowej poprawia wygląd skóry: wygładza i oczyszcza."



 
Konsystencja masła jest naprawdę fajna, skóra po nim jest bardzo miękka w dotyku, nawilżona. Masełko przypadło mi do gustu ale zapach nie bardzo, wg mnie jest za bardzo intensywny i czuje tylko mocno stężoną cytrynę, zapachu kokosa nie czuje wcale :(  poza tym ma same plusy :)


Pozdrawiam i Życzę miłego dnia :*

6 komentarzy:

  1. Bez przesady, aż tak ładna to nie jestem ;d

    Gratuluję wyróżnienia, i obserwuję :)
    Powodzenia w blogowaniu ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. A bardzo dziękuję i oczywiście zapraszam, jak najczęściej:) A może nie widziałaś wcześniej mojego bloga, bo ja prowadzę go dopiero od miesiąca :P

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie na Twoim blogu, tak pastelowo, jak lubię;)
    sama nie mam Glosyboxa, kiedyś o tym myślałam, ale jakoś nie mogłam się zdecydować;)

    pozdrawiam,
    msabhati.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy blag

    zapraszam do mnie :)
    http://welcomehome7.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje wyróżnienia, pewnie, że warto brać udział w takich konkursach:)

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *