środa, 11 lipca 2012

15. Egzotyczny manicure :)

Witajcie, 
są wakacje więc na pazurkach powinno znaleźć się coś radosnego :) !
Oto moja propozycja na wakacyjny, letni  manicure ! Wykonanie jest proste, metoda ta sama jak przy wykonaniu tego manicuru --->KLIK



























Możecie też dodać ptaki aby manicure wydał się jeszcze bardziej egzotyczny :-)






Tak oto prezentuje się moja interpretacja egzotycznych pazurków, dajcie znać jak się podoba :) Przepraszam,że zasypałam Was zdjęciami ale jakoś nie umiem ograniczyć się do mniejszej ilości, wybaczcie :) ;*

Ja dopiero idę przyrządzać kolacje ( wiem, to nie zdrowe jeść o tej porze  :P ) ale jak trzeba to trzeba ! (przygotowuję spaghetti bolognese, najwyżej pójdzie w boczki )
Pozdrowienia dla nocnych podjadaczy i nie tylko ;)!

Miłej nocki, buźki   <3

89 komentarzy:

  1. przepięknie Ci wyszły te pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie cudowne... ;)
    już obserwuję, a jutro będę próbować swoich sił... Mam nadzieję, że wyjdą chociaż w połowie tak dobrze ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Mamuniu, zazdroszczę Ci paznokci <3 i ogromnego talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi sie Twój blog i szablon, który bym Ci zabrala jakbym umiała to zrobić <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie piękne paznokcie ! zazdroszczę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydoeanie jedna z najładniejszych twoich prac. Extra

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie to wygląda, sama muszę sobie takie zrobić :)

    http://dusza-marzycielki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pochwal się koniecznie jak Ci wyszły :);*

      Usuń
  8. Cuda tworzysz na paznokciach! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero stawiam pierwsze kroczki ale dziękuję ;*

      Usuń
  9. pazurki wyszły śliczne, a ja właśnie się dowiedziałam, że od października będę studentką prawa, więc w sumie witam koleżankę po fachu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) No i gratulację przyszłą prawniczko !!!;*

      Usuń
  10. wow, wow mniam! ale zaaje paznokcie ^-^ ja mam takie cale kolorowe, napackalam lakierami i mam faaajne teczowe plamki <3 ale masz taaki talent..! zazdroszcze... i obserwuje ;)
    dzieki za mile slowa u mnie! ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ślicznie ;*
      Chętnie bym je zobaczyła, na pewno wyglądają genialnie :);*

      Usuń
  11. amazing *-*
    follow <3
    kiss from Portugal

    OdpowiedzUsuń
  12. przecudne te paznokietki! :)
    zapraszam na rozdanie, piękna bransoletka She-Bijou do wygrania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super bransoletki, obserwuję !:) Nie mam szczęścia do konkursów :P

      Usuń
  13. Ja nie mam pojęcia, bo ja tylko wyszukałam obrazki itp, a koleżanka mi zakodowała, także nie wiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za odpowiedz, szablon niesamowity!:)

      Usuń
  14. Ja również obserwuję, świetne paznokcie, uwielbiam ombre nails, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ojej ale cudownie Ci wyszły , a długo zajęło Ci robienie azteckich pazurków ? Bo miałam się za to zabrać , ale boję się że za bardzo napaćkam na paznokciach ;D

    Oczywiście że obserwujemy ;)

    skarpetkaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chwila moment, naprawdę robi się to bardzo szybko:) Wystarczy mieć cieniutki pędzelek którym będziemy rysować czarne linie i to wszystko :);*

      Usuń
  16. hello there:)
    you have a great blog! nice post:)
    anyway come by and lets fllw each other if you love to do;b
    miss-monaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. hello there:)
    you have a great blog! nice post:)
    anyway come by and lets fllw each other if you love to do;b
    miss-monaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. niesamowite paznokcie *.*
    ja również obserwuję !

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne paznokcie:O
    Muszę w końcu wypróbować tą technikę:D

    OdpowiedzUsuń
  20. wspaniale wyglądają


    Dodaję do obserwowanych, jeśli masz ochotę zapraszam do siebie
    http://czarodziejkazksiezycaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. masz bosko pomalowane paznokcie:D nie wierze jak Ty to zrobilas :D

    OdpowiedzUsuń
  22. przepiękne paznokcie! jak tylko moje odżyją i odrosną to będę próbować stworzyć coś chociaż odrobinę podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
  23. genialne są :) i ślicznie się z tą brzoskwinią komponują :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Cos pięknego!!!.
    zapraszam do siebie http://mylifemypassionmystyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne ombre *__*
    www.sheilllaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Nieźle. Obserwuję również.

    OdpowiedzUsuń
  27. śliczne paznokcie, świetny blog
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  28. cudowne! :) te "ptaszki" psują troszkę efekt moim zdaniem :p
    obserwujemy? www.nenkablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem wręcz nadają charakteru :)

      Usuń
    2. to zależy od gustu :) długo Ci zeszło zanim zrobiłaś takie pazurki?

      Usuń
  29. Smakowicie :) Uwielbiam takie ciepłe kolory :) Również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie widziałam piękniejszego 'ombre nails'!! Teraz to już koniecznie muszę takie zrobić :)
    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  31. Te paznokcie są boskie <3
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  32. wspaniałe, zakochałam się od pierwszego wejrzenia, nie obrazisz się jak zrobię sobie podobne? ;D
    ps. obserwuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrób kochana tylko się pochwal jak Ci wyszły ;);*
      dziękuje :*

      Usuń
    2. oczywiście, jak tylko znajdę chwilkę czasu na eksperymentowanie to będą na blogu.
      (www.zjemciklapki.blogspot.com)

      Usuń
  33. piękne! obserwuję! wpadnij do mnie też próbuję robić co nie co z pazurkami :)

    OdpowiedzUsuń
  34. jakie ładne *-*
    obserwuję, mogę liczyć na rewanż? ♥

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajny blog, obserwuję.
    Zapraszam do mnie http://fashhiion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. oooooooooooo ranyyyyyyyyyyyyy <3
    wspaniałe są!!!!
    pozdrawiam i zapraszam do siebie, może masz ochotę się poobserwować? buziole :)

    OdpowiedzUsuń
  37. boże cuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuudowne! jak je zrobiłaś?:O
    zrobisz kiedyś taką notkę?;>
    obserwuję! i liczę na rewanż?;*

    OdpowiedzUsuń
  38. Wow! Jestem pod wrażeniem! Normalnie się zakocham <3 Śliczne paznokcie.
    Również obserwuję i czekam na więcej! ;*

    OdpowiedzUsuń
  39. Jakie paznokcie <3 <3 <3
    Zapraszam do siebie. myślę że zaciekawi : http://deez-style.blogspot.com/ :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Cudnie Ci to wyszło:) Ja nie mam aż takiej cierpliwości;) Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Mega! wyszło Ci to idealnie! Cieszę się że tu trafiłam :) dodaję oczywiście. Bardzo lubię oglądać zdjęcia więc dla mnie to i lepiej że jest ich tak dużo.
    Masz piękna płytkę i pazurki prezentują się bajecznie.

    OdpowiedzUsuń
  42. podoba mi się ta odwrócona wersja na małym palcu :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ślicznie Ci to wyszło!
    Obserwujemy? Ja już się dodałam ;)
    http://fashionznaczymoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Piekne paznokcie, piekny "manicure" i super blog, dodalam do obserwowanych, bede tu wpadac czesciej.

    OdpowiedzUsuń
  45. Dzięki za obserwowanie :)
    Ja również odwdzięczam się tym samym ^^ Świetne masz te manicure, ja niestety nie jestem taka zdolna z kwestii paznokci :) Ale oglądać lubię takie czary-mary :D
    Pozdrawiam:)

    (pisałas, że też ryzujesz - masz może deviantarta?;))

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo ładnie Ci to wyszło, tylko niezbyt przypadło mi odwrócenie wzoru na małym palcu :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Hee there I like your blog!
    You are so creative, gotta love it!
    I'm your newest follower, check out my new post and let me know if you would like to follow me back :)
    Love,
    http://inass-myfashion.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  48. owocowe pazurki ! fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja potrafię baardzo długo nie spać <3 ;d

    OdpowiedzUsuń
  50. Cudowne :) najlepsze jakie widziałam! kolory idealne :)

    zapraszam do mnie na: www.aliya.pl

    OdpowiedzUsuń
  51. Ciekawy blog. :) Oczywiście zacznę obserwować.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego i pozdrawiam. ;d

    OdpowiedzUsuń
  52. te pazurki są cudowne:) aż sama spróbuję takie zrobić:)

    zapraszam do mnie: patryca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. O matko! *o*
    Widziałam wiele takich paznokci, ale Twoje to u mnie wzbudziły mega zachwyt!

    OdpowiedzUsuń
  54. Dziękuję ślicznie za komentarz, twoje paznokcie są po prostu mega zajebiste :) Ja od dziś obserwuję ale ciebie w obserwowanych nie widzę :D pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  55. Great tutorial! Come and visit my blog, if you like it I would love it if you followed me.

    xo Andrea
    http://uskar-vor-inspire.blogspot.ca/

    OdpowiedzUsuń
  56. boskie :) aż żałuje, że nie mogę mieć dłuższych paznokci ze względu na prace :(
    obserwuje dalej :D i zapraszam do nas http://artfox-after-hours.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. cudownie to wyglada. Musze tego sprobowac na swoich pazurkach :-)

    OdpowiedzUsuń
  58. przepiękne! jak zachód słońca! zazdroszę umiejętności i alkierów ptaki są super! to jeden z najładniejszych gradientów jakie widziałam! ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *