sobota, 14 lipca 2012

16. Ombre French manicure :)




Witajcie Kochani ! :)
 bardzo dziękuję wszystkim za liczne komentarze mojego ostatniego posta, jesteście niesamowici :) ! Ciesze się, że komuś podoba się to co robię ;*

Tym razem przychodzę do was ze zmodernizowanym frenchem, wykonanym za pomocą metody stemplowania( KLIK ) Jest równie delikatny ale zawsze to coś innego :)








Potrzebujemy jedynie : ...

...
  • zestawu do frencha, 
  • gąbeczki,
  • bezbarwnego lakieru.


Zapraszam na falę zdjęć za którą z góry przepraszam :> 




































































Miłego wieczorku Kochani ;*

40 komentarzy:

  1. Cudne. Kojarzą mi się one ze ślubem xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Może i fala, ale na takie cuda to aż miło popatrzeć. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie to wygląda:) Kocham takie delikatne pazurki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi tez ze slubem:-) milo jest popatrzec na twoje pazurki:-)
    Ps. Mozesz cos zrobuc i pokazac jak sie robi, np paznokic w kolorze lososia i srebrny paseczek...gdzies widzialam... Poszukam i wysle linka..

    OdpowiedzUsuń
  5. http://www.bilder-hochladen.net/files/51gr-gj-258b-jpg-nb.html


    To sa naklejki czy jak to wykonac.. Daj znac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, ze to są złote paseczki poprzyklejane do paznokcia, widziałam kiedyś taki filmik na YT :) można do tego użyć takich paseczków od łańcucha na choinkę, złote bądź srebrne jeśli nie ma się nic lepszego pod ręka :P Dzięki za link, buźki ;*

      Usuń
  6. Mam ten lakier z Lovely i jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wspaniałe, czemu nie wpadłam na to wcześnie? ;D zamiast męczyć się z rysowaniem kresek.
    ślicznie to wygląda

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglada to slicznie, rzeczywscie kojarzy sie ze slubnymi. Ciekawa jestem jakby wygladalo to z mlecznym rozem...

    OdpowiedzUsuń
  9. Oh Gosh!
    How pretty that nails! you have a beautiful blog dear<3
    anyway come by and lets fllw each other if you love to do:)
    miss-monaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz bardzo ładne paznokcie:) Ciekawy pomysł na ombre:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie! Tak delikatnie!
    A jaki masz płyn do skórek?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że powinnam ale nie używam żadnego jak narazie :)

      Usuń
  12. prześliczne, takie subtelne... ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. twoje pomysły na ozdabianie paznokci są świetne ! Podoba mi się każdy pomysł <33333

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawie to wygląda :)
    zapraszam http://fashhiion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne paznokcie! Juz dodalam do obserwowanych! Zapraszam na nową notkę do mnie :)

    http://www.coconutrendy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne, bardzo delikatne ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny pomysł :) muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  18. thats really great ombre nails...the colour is really calm..love it
    btw maybe we can fllw each other?let me know
    jessillesilv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. CHECK OUT MY BLOG !! http://fashioninmysteps.blogspot.com.es/ XOXO.

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowne pazury, idealny kształt.
    zapraszam do siebie http://mylifemypassionmystyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne pazurki, bardzo mi się podobają.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Biały kolor na paznokciach wygląda znakomicie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Rety, zauważyłam, że każde ombre w Twoim wykonaniu jest cudne *...*

    OdpowiedzUsuń
  24. a mi ombre na paznokciach nie wychodzi :((

    bardzo ładny, delikatny manicure - lubię takie :>

    OdpowiedzUsuń
  25. ładne pazurki, pomalowane z panującym trendem ;)Dla mnie super

    OdpowiedzUsuń
  26. Czekamy na nową notkę!!:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetnie to wygląda! Bardzo elegancko i naturalnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Od razu zwróciłam na niego uwagę. Niedługo na pewno wykorzystam pomysł. Uwielbiam frencza, jednak nie bardzo chce mi się z nim ostatnio bawić, a tu tak szybko można uzyskać świetny efekt.

    OdpowiedzUsuń
  29. wow! sama często robię Ombre ale na takie frenchowe nie wpadłam, wygląda genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepiękne!
    Dziękuję za natchnienie...:)
    Natkap;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Kształt paznokci masz piękny. Czytałam o OMBRE NAILS wykonywanym żelem, hybrydą itp. metodami ale nie sądziłam, że da radę też wykonać zwykłymi lakierami. Wydawało mi się, że lakier będzie wysychał za szybko. Trochę Ci zbąbliło ale chyba to widać tylko na dużym zbliżeniu. Generalnie, bardzo delikatnie i elegancko.

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *