środa, 18 lipca 2012

17. Elegancja z nutką srebra

Witajcie :) 


Czasami mamy ochotę by nasze dłonie (czy to na weselu u przyjaciółki, rozmowie o pracę czy innych podobnych sytuacjach)  były pełne elegancji i klasy. Przedstawiam Wam manicure z domieszką srebra który doda naszym dłoniom jeszcze więcej uroku :) Taki manicure widziałam gdzieś w internecie, zainspirowana postanowiłam go odtworzyć <3










 Do wykonania pazurków będziemy potrzebować :

  • czterech lakierów: czarnego, bezowego,białego oraz przezroczystego,
  • srebrnych paseczków, ja użyłam tych z łańcucha świątecznego który jest zakładany na choinkę ;)




Sposób wykonania :

Jedyne co musimy zrobić to namalować na paznokciu trzy paski, czarny, bezowy i biały a na granice miedzy kolorem czarnym i bezowym oraz bezowym i białym nakleić srebrne paski a później wszystko pokryć lakierem bezbarwnym :)

* zanim nakleimy srebrne paski poczekajmy aż lakier na paznokciach wyschnie, później paseczek pokrywamy cienką warstwą lakieru bezbarwnego i przyklejamy :)

Powodzenia! ;*

A oto efekt ( Uwaga! fala zdjęć nadchodzi! :))

































Dziękuję za uwagę i życzę miłego dnia :);*

41 komentarzy:

  1. wygląda cudownie i elegancko, a jaki kształt paznokcia cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  2. strasznie mi się podobają coś czuję że to będzie kolejna inspiracja z Twojego bloga ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. sa cudowne :)
    zapraszam do mnie, ja dopiero zaczynam :)
    http://martinasss.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  4. uwaga łąńcuchy choinkowe ! nadchodzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oooooo wlasnie o te paseczki mi chodzilo. dzieki, dzieki!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakochałam się w tym jak malujesz sobie paznokcie, serio! *..*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo, bardzo dziękuję ;*

      Usuń
  7. takich to ja jeszcze nie widziałam :d

    OdpowiedzUsuń
  8. ale piękne! takie wytworne i eleganckie.
    kurczęę jak ja uwielbiam zaglądać tu do cb i te pazurki marzenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prze gigant jesteś!:) Super!

    OdpowiedzUsuń
  10. pieknie zrobione jednak wydaje mi sie, ze paski zrobione wzdluz panokcia wygladalyby lepiej. Wydaje mi sie, ze ten "design" poszerza plytke. Na Twoich pieknych paznokciach wyglada to dobrze, ale przeciez nie kazdy ma takie paznokcie jak Ty ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ładnie choć nieco zbyt mi tu paski się odznaczają :> sobie też spróbuję wykonać :D

    OdpowiedzUsuń
  12. wyglądają jak robione profesjonalnie, super pomysł z tą lametą świąteczną :)

    OdpowiedzUsuń
  13. kurcze, skąd ty bierzesz takie genialne pomysły na te paznokcie !? Aż nie mogę się napatrzeć <333333

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie ;D Masz takie cudowne pomysły.

    Mogłabyś kiedyś pokazać nam Twoją kolekcje lakierów? Jestem strasznie ciekawe ile ich masz, jakie kolory itp. ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. super ale ja bym nie potrafila tak zrobic ;(
    bardzo fajny ciekawy blog ;)
    http://fashionistasdreamer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne ! Kurcze zazdroszczę takich pięknych pazurków ! zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. those are so pretty!

    I'm a new follower now!
    Could you please check out/comment/follow my blog?
    http://mindy13579.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. absolutely fabulous! nicely done.

    do you want to follow each other (on bloglovin' and gfc)? let me know!
    see you around!

    www.apossiblefantasy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow you are so talented! Such a classic design :)

    katiesbliss.com

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczne są. Naprawdę cudeńko

    ja dodaję do obserwowanych mam nadzieję że się odwdzięczysz. pozdrawiam:]

    OdpowiedzUsuń
  21. Twoje paznokcie zwaliły mnie z nóg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Oszałamiające

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miała bym również pytanie jak dodałaś te spadające gadżety chodzi mi o serduszka? jak możesz odp u mnie :*:*:*:*****

      Usuń
  22. Very cool nails!I like it :)

    Maybe we could follow each other? :D
    I already follow you! (name: "fille" - you should find me on the last page, because I haven't got a profile picture)

    My fashion blog :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Masz fajne pomysły, ładne wykonanie ale nie rozumiem, na co tyle tych zdjęć? Wystarczyłyby 3, góra 4... przez te zdjęcia strona długo się ładuje.

    OdpowiedzUsuń
  24. Kurczę ! Wyglądają świetnie. Kocham twojego blog i twoje pomysły!!
    Szkoda że mi tak nie wychodzi :(
    Są śliczne :)
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  25. Jaa, ale śliczne ! ♥.♥
    Obserwuję ! zapraszam też do mnie : http://karolina-karaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. OMG!! świetne!

    pozdrawiam i zapraszam do siebie

    blackberry-lipstick.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. thanks for stopping by, happy to follow you back! xx

    OdpowiedzUsuń
  28. paznokcie <3 me gusta ;D

    http://faairycandles.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *