poniedziałek, 23 lipca 2012

19. Koronkowy manicure.

Witajcie:)
dziś chcę przedstawić Wam delikatny (tak jak lubię ;) manicure z subtelnym akcentem na palcu serdecznym w postaci białej "koronki" :)
Zdobienie wykonałam cienkim pędzelkiem z innego lakieru a kropeczki główka od zapałki .
Koronka na każdym palcu? mogłoby być ciekawie, ja postawiłam na delikatniejszy motyw:)
Co myślicie? :)










 Kolory których użyłam :

  • Rimmel,620 How do you lilac me ?
  • Lovely Color mania, biały:)








 Własnie wybierałam się na plażing, pogoda byłą cudowna!





Miłego wieczorku życzę! buziaczki ;* ;* ;*

71 komentarzy:

  1. co tam koronkowe paznokcie! Mnie sie bardziej podobaja Twoje koronokowe stopki, ktore od razu przyciagnely moja uwage! Znam jedna strone, skad moglabys czerpac wiele inspiracji, jesli jestes zainteresowana napisz do mnie :) Adres w zakladce kontakt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha no nieźle !:D stopki, mistrz drugiego planu :D to ja nie długo do Ciebie wpadnę, napisze i zobaczę co to za inspiracje tam na mnie czekają ;* Buziaki Kochana :)

      Usuń
  2. mega mi się podobają *.* Jest idealnie też lubię takie delikatne akcenty jak i mocniejsze ale koronka na każdym palcu byłaby zbyt przesadzona tak myśle ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. cudownie, elegancko...sliczny wzorek i kolorek..'plazing"-fajne;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak zwykle przepięknie ;) używasz pędzelków do malowania paznokci?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ;* nie używam pędzelków, wiem, powinnam się zaopatrzyć w jakiś zestaw ale teraz radze sobie cieniutkimi pędzelkami po lakierach ozdobnych :)( wiem, wstyd:P)

      Usuń
  5. Prześliczne paznokcie :) uwielbiam to ;) Pozdrawiam, Optymistyczna

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow aż mnie zatkało fajne bo to dla mnie też sztuka, a nie tylko malowanie paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuje za te słowa !:) z ust faceta to mega komplement :))! Ja bardzo lubię Twoje filmiki, mówisz mądrze i szczerze, brakowało faceta na YT :> Pozdrawiam gorąco :)( Pozdrowionka również dla Dominiki, jest cudowna! pasujecie do siebie gołąbeczki!:)

      Usuń
  7. jak zwykle bardzo ładne, takie delikatne i urocze. ja jak zbieram się do wzorków to na jednej ręce wyjdą jako tako, ale na lewej to już nie umiem sobie zrobić (jestem leworęczna). ale może spróbuję kiedyś ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Uroczo! :)
    Obserwuje i licze na to samo ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. mega urocze i do wszystkiego pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  10. na każdym paznokciu by nie było już tak uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. http://bodyy-rockk.blogspot.co.uk/ powstal nowy blog :) zapraszam wszystkich :P
    obserwujemy czekam na odpowiedz xD

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne są *.*
    Obserwujemy ? czekam na odpowiedź w komentarzu http://cosmicdays.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Łał, ale śliczne paznokcie *_*
    Dziękuję za dodanie mnie do obserwowanych, też cię dodałam ;>

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję bardzo za komentarz ^^ nawet nie wiesz jak mi się podoba Twój blog i Twoje paznokcie :)) pewnie że obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  15. oczywiście obserwuję. :) ładne paznokcie. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. o boże ale cudko! oczywiście obserwuję! zapraszam do mnie :)

    nisiowepasje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. dziewczyno zakochałam się w twoim blogu jutro zacznę robić twoje paznokcie :)
    sporo masz lakierów będę musiała sobie dokupić parę :P i spróbuje ten glossybox zachęciłaś mnie do tego :P super blog :* podziwiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa, to dla mnie wiele znaczy :);*

      Usuń
  18. Wyszlo przeslicznie, delikatnie i bardzo kobieco :-) Swietny blog :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. prześlicznie Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Paznokcie są prześliczne , muszę przyznać ze ja bym sama nie namalowała takiego wzorku :)
    Również obserwuje ♥
    Nowa notka zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno byś tak namalowała albo i lepiej ;* To nie jest takie trudne na jakie wygląda, daje słowo :)

      Usuń
  21. piękne pazurki;) koronka na każdym palcu to byłoby za dużo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez mi się tak wydawało, ciesze się, że ktoś czyta te skromne notki :P

      Usuń
  22. Naprawdę ślicznie się prezentuje.
    Gratuluję wyczucia i precyzji, ja za chiny bym tak nie potrafiła;p
    :**

    OdpowiedzUsuń
  23. Thanks for the comment. Of course I'll follow back!
    www.studentfab.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  24. cudowny! jesteś moją inspiracją pazurkową! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie dziękuję za miły komentarzyk ;) śliczny manicure ! ;)
    Także obserwuje. Pozdrawiam i życzę miłej nocki.

    OdpowiedzUsuń
  26. Lovely blog, I love the manicure, it looks amazing!

    HippieChicPao

    OdpowiedzUsuń
  27. Oh wow, these nails look so cute!

    OdpowiedzUsuń
  28. you have such a wonderful blog & cute nails!
    followed you, will you follow back? :)xx

    OdpowiedzUsuń
  29. Cześć! Dziękuję, ja także dodałam się już do Twoich obserwatorów :).
    To Twoje paznokcie?! Są CUDOWNE!!! WOW!

    www.k-a-m-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny kształt paznokci. Na takiej płytce to można podziwiać lakiery, wzorki. Aż przyjemnie popatrzeć. ;)Obserwujemy , bo warto. Jeśli spodoba Ci się nasz blog to zapraszamy do obserwacji http://twoflyingflowers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Przepiękny jest ten rimmel, muszę się za nim rozjerzeć! Miałam podobny z essence, ale niestety został wycofany. :/

    OdpowiedzUsuń
  32. Nice blog!
    I'm a new follower! Do you wanna follow me? :)
    Thanks

    OdpowiedzUsuń
  33. świetny blog i pazurki mrr :**
    Dodałam się do obserwatorów i licze na to samo
    my-style-and-design.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Boski wzorek ;) Już obserwuje. Pozdrawiam KK

    OdpowiedzUsuń
  35. love everything!

    Visit my blog? xx Miss Beatrix (http://missbeatrix.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  36. ale słooodkie! :)
    zapraszam do mnie
    http://joochym.blogspot.com/

    PS obserwuję :)
    PS 2 fajny kursor ;d

    OdpowiedzUsuń
  37. masz cudowny blog, bardzo mi się podoba :) Poobserwujemy się?

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczne pazury! Jak tak patrzę na swoje to myślę, że chyba też powinnam coś z nimi zrobić ;P Bardzo podoba mi się blog, będę wpadać, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. boskie pazurki:)! delikatne i urocze:P dziekuje za odwiedzinki i z przyjemnoscia obserwuje;)!

    OdpowiedzUsuń
  40. Boski wzorek Ci wyszedł ;) Ile ja bym dała żeby umieć tak pięknie zdobić paznokcie ;)

    U mnie recenzja hipoalergicznych żeli pod prysznic Apart ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. fajny blog ;)) zapraszam do mnie http://linka-kattalinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękne paznokcie :). Czy jest możliwość umieszczenia jak robisz je (jakikolwiek wzór) krok po kroku? Efekt finalny super ale chciałabym zobaczyć jak je robisz. Pzdr :)

    OdpowiedzUsuń
  43. świetnie by się nadawał na manicure ślubny zamiast oklepanego frencha;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Nice nail polish! Do you want to follow each other? Leave a comment if you follow me via GFC and I'll follow you back!

    xx,
    LLE
    http://living-learning-eating.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Witam- piszę w imieniu polskich-lakieromaniaczek. Chciała bym się zapytać czy mogła bym umieścić twoje mani na blogu polskie-lakieromaniaczki.blogspot.com w cotygodniowym poście zdobienia czytelniczek?
    Jak tak to odpisz mi na pocztę polskie.lakieromaniaczki@gmail.com lub u mnie na blogu w komentarzu :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  46. Cudeńko!!! Jakie piękne dłonie!!!

    OdpowiedzUsuń
  47. zostałaś otagowana
    http://malymiszmasz.blogspot.com/2012/07/tag-moje-sekrety.html
    zapraszam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Hello!! I think your nails are incredible, I won't be able to get theses like yours even with manicure! ^_^
    www.elaine-ashire.com

    Come by say hi sometime ^_^
    Now following your blog, looking forward to your next post!

    elainexx

    OdpowiedzUsuń
  49. śliczny mani i boska bransoletka - uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Ciekawy pomysł, bardzo lubię wzorki tylko na paznokciu serdeczny.

    OdpowiedzUsuń
  51. Masz ładne dłonie i paznokcie. Manicure nienaganny

    OdpowiedzUsuń
  52. Skradłaś tym moje serce. Od reraz obserwuję blog :)

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *