sobota, 28 lipca 2012

21. Kombinacje z lakierem Joko Shady Desert J148 :)

Witajcie Kochani !:* 
Ostatnio nabyłam nowy lakier z Joko, strasznie się nudziłam więc postanowiłam coś tam z nim wymyślić:)
Nie ma tu żadnej filozofii dlatego po prostu wklejam zdjęcia , zapraszam do oglądania :))
Jakie kolorki joko polecacie? na jakie warto się skusić?:)


  • Kolorek  J148 w świetle dziennym :)  :






















  •  Kolorowe piórka :)





  •  Zig Zag :>





  •  Caffe latte :)






Dziękuję za uwagę i życzę  miłego dnia ;*!



29 komentarzy:

  1. Bardzo ładne paznokcie :)
    A piórka wyglądają bardzo lekko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny kolor :) zazdroszczę Ci tak ładnych paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ladny ten kolorek .... alez Ty masz piekne pazurki... wow!!!
    jesli chcesz mozemy wzajemnie obserwowac:) nic na sile :)))) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. ale wspaniały kolorek.
    najbardziej zauroczyły mnie piórka (robisz specjalnymi pędzelkami?) i latte. Wspaniały mani.

    OdpowiedzUsuń
  5. dzieki - tez juz obserwuje:)))))))))

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne paznokcie :) ta seria ma fajne szerokie pędzelki ja polecam kolor indigo czy jakoś tak a ja na niego mówię po prostu chabrowy :) masz jak na moje gusta idealny kształt paznokci :)) ładny pierścionek :]

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam taki sam lakier i właśnie na ten kolor umalowane paznokcie lecz twoje paznokcie wyglądają o niebo lepiej !

    OdpowiedzUsuń
  8. Caffe Latte mistrzostwo! Masz niesamowite paznokcie - uwielbiam je :)))))

    OdpowiedzUsuń
  9. te piórka! Świetne! Masz wielki talent ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. mam go i chyba sobie go jutro nałożę tak ładnie tu wyglada u Ciebie :>

    OdpowiedzUsuń
  11. kolorowe piorka skradly moje serce:)

    OdpowiedzUsuń
  12. al piękny kolorek :) Taki szaro-brązowy :) a Twoje pazurki ahhh przecudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne paznokcie i te wzorki <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziewczyno! Ale masz pomysły i talent! Powaga!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. ale masz piekne pzanokcie, zakochalam sie po prostu! naturalne? / http://murphose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. przepieknie, cafe late to moja ukochana wersja :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. ślicznie , małe cudo , chyba się skuszę i sobie kupię :D
    http://wonderlandse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. <3

    zapraszamy : http://sophisticatedlady-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny i pomysłowy blog OBSERWUJĘ liczę na to samo. Zapraszam do mnie http://bernadka-bery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne zdobienia, dodają uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ombre pięknie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczne paznokcie, te piórka podobają mi się najbardziej.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny kolor!
    Oba zdobienia bardzo mi się podobają ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny kształt płytki, cudny lakier, a te piórka powalają.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale masz piękne paznokcie i tak je idealnie pomalowalaś, chciałabym tak umieć!
    Śliczny odcien!

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *