poniedziałek, 30 lipca 2012

23. Konkurs z Orly

Witajcie Kochani,
 postanowiłam, że wezmę udział w konkursie z Orly, 
świetne nagrody, spróbuje swoich sił , jest o co walczyć :)  Pomimo niezbyt dużego szczęścia w takich konkursach postanowiłam wziąć udział ponieważ jak to mówią ' przegrywa tylko ten kto nie walczy' !  :> Tu znajduję się link pod którym możecie poczytać na ten temat i również wziąć udział --->KLIK

Trochę późno się obudziłam z tym ale dopiero nie dawno dowiedziałam się o wszystkim :) Czas mamy do 4 sierpnia żeby wysłać zgłoszenie, może któraś z Was już wzięła udział lub ma zamiar? :)




Pozdrawiam ;*


22 komentarze:

  1. bardzo fajnie, życzę wygranej.
    ja właśnie za chwilę zbieram się do zrobienia konkursowego mani, ale zobaczymy co z tego wyjdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne lakiery :)
    Powodzenia w konkursie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia! Obserwuję i dzieki za odwiedzenie bloga :)

    crazy-teen-in-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. też się dodałam do Obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny konkurs może też spróbuje :D ale też nie mam szczęścia ;P obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spodobał mi się twój blog. Obserwuję.
    http://nigdy-sama.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. robisz piękne paznokcie!
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. hej, od niedawna prowadzę bloga:
    www.closedindreams.blogspot.com
    oraz jednego z przyjaciółkami
    www.hard-bland-sensitive.blogspot.com

    byłoby mi bardzo miło gdybyś zajrzała na nie i wyraziła swoją opinię na ich temat, możesz być pewna, że odwdzięczę się tym samym :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziekuje, ja tez chętnie dodam Cię do obserwowanych! : ) powodzenia w konk. ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja równiez chetnie zaobserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej świetny blog !
    Zapraszam do mnie ! ;))
    Jeśli będzie dużo podglądaczy, odbędzie się konkurs z fajnymi nagrodami ! ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. wezmę udział :D
    obserwuję i zapraszam do mnie ;D
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne kolory lakierów, ale ja mam za dużego pecha więc nie będę brać udziału :P Bardzo spodobał mi się twój blog, więc dodaje do obserwowanych.http://wiki-me-and-you.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne kolorki :3

    agusiaczeq.blogspot.com
    obserwujemy ? ; *
    Zależy mi , ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne kolory lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne te lakiery ! Dodaje sie do obserwujacych i licze na to samo u mnie ;] Ciekawy blog , na pewno bede wpadac .

    OdpowiedzUsuń
  17. super lakiery!:D
    a udziału w konkursie nie wzięłam , ale może się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lakiery mają swietne kolory
    obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. oo śliczne kolorki :) + obserwuje i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *