niedziela, 8 lipca 2012

11. Jak wykonać letni manicure? | Letnia elegancja

Witam, 
mój weekend był plażowy, jeszcze muszę go odespać! Później wstawię jakieś zdjęcie z nad morza :) W Gdańsku niestety zamiast wody jest zupa ogórkowa za to w Stegnie pięknie :)  a tym czasem kolejny manicure tym razem na letnia randkę :) Co wy na to ?;)

A jak Wasz weekend? :)











Do wykonania użyłam : ...






  • Złoty lakier Catrice,
  • Brzoskwiniowy róż Max Factor 28 Pretty In Pink
  • Bezbarwny lakier wibo.







Ten kolorek z Max Factora bardzo mnie urzekł! zakochałam się :)




Na pomalowanej płytce malujemy ręcznie jedynie kawałek paznokcia ,




Nic skomplikowanego jak widać a efekt naprawdę fajny :) 















Pozdrawiam ! <3

P.S. Bardzo Bardzo dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwację
Jesteście wspaniali :):*

18 komentarzy:

  1. Świetne zdobienie! ;O
    Zapraszam do mnie, może obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny! Wygląda niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. podziwiam jak tak pięknie malujesz paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne paznokietki:) obserwuje,zapraszam do siebie jak i rowniez do obserwowania:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie kolor z Maxfactora świetny! I bardzo eleganckie, stylowe paznokcie:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie wyszło. Lakier Max Factor jest cudny :)
    Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  7. prześliczny manicure :) chyba pójdę kupić sobie taki złoty i zrobię coś podobnego :) dziękuję za dodanie mnie do obserwatorów, również obserwuję i będę zaglądać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne paznokcie. Obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojejuuśku jakie piękne paznokcie <3 Świetne są! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne paznokcie! ;)
    Chętnie zaobserwuję, zaobserwujesz też? :* http://lookfashionably.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ten łososiowy kolor jużsam w sobie jest super.

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz racje efekt bardzo fajny a ten kolor brzoskwiniowy jest cudowny !

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczny kolor tego lakieru :)
    w ogóle fajny efekt
    p.s. i ja obserwuję :) dziękuję za odwiedziny i to samo:)

    OdpowiedzUsuń
  14. wow, super ; o muszę gdzieś dorwać złoty lakier.

    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękny ten kolorek, chociaż ja bym dała jeszcze jedną warstwę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie wyglądają , muszę sobie takie zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny kolor !! Zakochałam się dosłownie;)

    Ps. Świetny blog ! Taki słodki :)) Masz śliczne pazurki i kształt :) Zazdroszczę !
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *