środa, 4 lipca 2012

9. Włosy | maseczka z oliwy z oliwek

Witajcie,
Ostatnio moje włosy nie są w najlepszej kondycji, wysuszone słońcem, matowe. Postanowiłam wykonac maseczkę którą na pewno każda z was zna lub o niej słyszała.  Dużo słyszałam o magicznym działaniu oliwy lub olejku rycynowego, ale nigdy nie chciało mi się zebrać do wykonania takiej papki. Podstawowym składnikiem którego użyłam jest oliwa z oliwek. Jak wiemy oliwa z oliwek jest jednym z  najcenniejszych domowych kosmetyków.Zawiera mnóstwo witamin takich jak A,D,E oraz jest bogata w minerały tj. wapń, żelazo, fosfor, potas, magnez, oraz inne dobroczynne substancje. Ważne jest by oliwa której będziemy używać była z pierwszego tłoczenia czyli extra virgin ponieważ zawiera ona najwięcej cennych składników. 




Co będzie nam potrzebne do wykonania maseczki ?

  1. Oliwa z Oliwek,  2 łyżki  stołowe,
  2. Cytryna,kilka kropel
  3. 2 jajka, (a dokładniej 2 żółtka)
  4. Miseczka w której przygotujemy kosmetyk.








Sposób przygotowania :






Do miseczki dodajemy oliwę(2 łyżki stołowe),


możemy ją lekko podgrzać.


Następnie do naszej miseczki dodajemy kolejne składniki czyli żółtka ...


oraz kilka kropel cytryny.





Całość mieszamy aż wszystkie składniki się połączą i stworzą jednolitą masę .




Tak przygotowaną maseczkę rozprowadzamy na włosach, optymalizujemy jej działanie nakładając na głowę foliowy czepek bądź... torebkę foliową:) 
(nie nakładajmy maseczki na skórę głowy by jej nie przetłuścić).
Teraz musimy tylko odczekać ok 30min i umyć włosy szamponem.








Działanie :


Maseczka ma działanie nawilżające i regenerujące , wzmacnia suche i zniszczone włosy przy czym zapobiega rozdwajaniu się końcówek , dodatkowo pięknie nabłyszcza włosy !




Rezultat:

Moje włosy przed :(

Moje włosy po...





To dopiero jedno użycie,więc dużych efektów nie jestem w stanie zaobserwować ale mogę powiedzieć,że włosy po maseczce bardzo ładnie się błyszczą i (może to tylko efekt placebo) czuję, że trochę się odżywiły :)

Czy któraś z was próbowała? jakie są wasze wrażenia?:) 



Pozdrawiam i życzę miłego dnia! ;*








15 komentarzy:

  1. Super!Koniecznie muszę tego wypróbować <3
    Moje włosy to jeden wielki puszysty snop siana :) ohyda :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow. ciekawy sposób : O . kiedyś skorzystam z tego sposobu :D
    Zapraszam do mnie: http://szejkujemy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę tego spróbować ^ ^ ♥

    Zapraszam do mnie

    -> http://everythingaboutyou16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. o tak znam i lubię tą maseczkę :-)
    często robię sobie w domu takie spa dla włosów.
    Pozdrawiam, zapraszam do mnie w wolnej chwili i do obserwowania :)
    Patt

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł.Chyba sama coś takiego spróbuję :).Super blog zapraszam do mnie :http://purpleediamonds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie próbowałam ale musze spróbować :D
    Moje włosy też są wysuszone ale nic na nie nie działam , moze to pomoże :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Musze wypróbować!
    Świetny blog :)
    Czekam na następną notkę!

    OdpowiedzUsuń
  8. Koniecznie muszę wypróbować, moje końcówki i ogólnie włosy nie są w dobrym stanie ;(

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za odwiedziny :)
    Wypróbowałam ten sposób już wiele razy i bardzo dobrze działa na moje włosy !

    OdpowiedzUsuń
  10. WoW, jaka różnica ;)

    Zapraszam na bloga. Jeśli zaobserwujesz i napiszesz o tym w komentarzu - odwdzięczę ;)
    http://modanatalii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też muszę wypróbować :) Pozdrawiam i obserwuję :)

    http://anna-and-klaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny pomysl rowniez o niej slyszalam ale tak jak ty nie chchialo mi sie i nie mialam czsu aby ja wykonac skoro efekty sa az tak widocznie to juz sie za nia zabieram :)
    zapraszam do mnie nowy post

    OdpowiedzUsuń
  13. o tej masce pierwszy raz usłyszałam od mojej fryzjerki. Jak dla mnie maska daje radę :)

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *