środa, 1 sierpnia 2012

24. Wypadające włosy | Vitapil


Witajcie, 
w tym poście postaram się przedstawic moje zdanie na temat preparatu do włosów Vitapil.  Moj chłopak, jego brat, ja i dziewczyna brata kupiliśmy sobie ten suplement diety przez internet jako ze wszyscy mieliśmy pewien problem z włosami, opis produktu był bardzo zachęcający. Wszystkim nam strasznie wypadały włosy, mi jednak najbardziej (nasz wiek to 21,23,25,29).  Po ok 2 miesiącach wszyscy oprócz mnie zniechęcili sie do tego produktu przez brak widocznych rezultatów natomiast ja postanowiłam brnąć w to dalej ( 3miesiące :)
 Niestety mimo mojej wielkiej chęci i najdziei wielkich zmien nie zobaczylam. Włosy jakos szczegolnie nie przestaly wypadac a na tym mi najbardziej zalezało, na dobrą sprawdę zadnych zmian nie zaobserwowałam oprócz tego, że zaczęły mi dużo szybciej rosnąć. 



 * Nie kupie niestety ponownie.
( postaram się spróbować czegoś innego, nie długo będę testować MegaKrzem, zobaczymy czy to coś zmieni)


 minusy:
  • tabletki są strasznie duże, ciężko je połknąć!
  • rezultatów dla mnie istotnych brak!
  • cena dość wysoka( na allegro ok 30zł a w aptekach dużo więcej)



Plusy:
  • Przyspiesza porost włosów
  • nieco wzmacnia( co zauważyli panowie:)





Na ulotce jest napisane, żeby brać tabletki w trakcie posiłku i radzę Wam tego przestrzegać:) Ja przed egzaminem na uczelni wzięłam szybko tabletkę z samego rana, nie jadłam żadnego śniadania(spieszyłam się jak zawsze) i momentalnie ścięło mnie z nóg, zrobiło mi się słabo, przez dłuższy czas (ok 2h) nie mogłam dojść do siebie, nigdy wcześniej nic takiego się u mnie nie zdarzało więc jestem pewna, że to moje zaniedbanie było tego przyczyną.
Wiem, że dużo osób go lubi i nie lubi:) zdania są różne, każdy z nas jest inny i każdemu co innego będzie pasowało:) zależy też czego dana osoba oczekuje, moich oczekiwań niestety Vitapil nie spełnił wiec nie będę go polecać. Jeśli komuś się sprawdził to gratuluję i zazdroszczę, że może się już cieszyć pięknymi, zdrowymi włoskami .  Ja szukam dalej jakiegoś dobrego środka na poprawę kondycji włosów 'od wewnątrz ' :)
niżej zamieszczam informację dotyczące samego produktu zaczerpnięte ze strony dystrybutora oraz moją ocenę w skali od 1-5 .



VITAPIL Z BIOTYNĄ 60 tabletek

Vitapil z biotyną to specjalistyczny preparat, który skutecznie wzmacnia strukturę włosa. Preparat jest źródłem witamin, soli mineralnych i innych składników, które m.in. pobudzają krążenie i ukrwienie skóry głowy, odżywiają cebulki włosowe, nadają włosom połysk oraz pobudzają ich wzrost. Polecany jest przez specjalistów jako uzupełnienie diety w składniki biologicznie czynne oraz przed i po zabiegach fryzjerskich. 


WSKAZANIA:
Zdrowe, błyszczące i mocne włosy to oznaka, że organizm jest w świetnej formie. Sytuacja odwrotna, to oznaka, że w naszym organizmie dzieje się coś niedobrego. Powodem tego może być silny i długotrwały stres, niewłaściwa dieta, niedobór witamin i składników mineralnych, a także wpływ działania hormonów. W takiej sytuacji brak niezbędnych substancji odżywczych i biopierwiastków powoduje, że nasze włosy tracą blask, nawilżenie i elastyczność, cebulki stają się coraz słabsze, w rezultacie włosy zaczynają wypadać. Można pomóc swoim włosom stosując specjalnie stworzony w tym celu preparat Vitapil z biotyną.

Vitapil z biotyną jest preparatem dla wszystkich osób mających problemy z włosami. Zawiera aż 15 składników aktywnych, w tym wysoką zawartość biotyny, która poprzez swoje specyficzne działanie, hamuje nadmierne wypadanie włosów i stymuluje ich ponowny wzrost. Dodatkowo preparat chroni włosy przed niekorzystnym działaniem czynników zewnętrznych tj. słońce, wiatr, mróz, suszenie, farbowanie, itp. W rezultacie stają się one mocniejsze, lśniące i bardziej elastyczne.

DZIAŁANIE:

Preparat jest źródłem witamin, soli mineralnych i innych składników, które:
Pobudzają krążenie i ukrwienie skóry głowy (witamina PP, cholina) 
Odżywiają cebulki włosowe, nadają włosom połysk (proteiny sojowe, drożdże) 
Pobudzają wzrost włosa (biotyna, cholina, inozytol, jod) 
Wspomagają odbudowę struktury włosa, nawilżają łodygę włosa (witamina B5) 
Spowalniają proces siwienia (PABA, kwas foliowy, miedź) 
Pobudzają syntezę keratyny - niezbędnego białka budulcowego (cynk, żelazo) 
Hamują nadmierną aktywność gruczołów łojowych (biotyna,cynk, żelazo)

SPOSÓB UŻYCIA:

1 tabletka dziennie w trakcie posiłku.
Nie należy przekraczać zalecanej porcji do spożycia w ciągu dnia. Suplement diety nie może być stosowany jako substytut zróżnicowanej diety. Zrównoważony sposób żywienia i prawidłowy tryb życia jest ważny dla funkcjonowania organizmu. Zawiera soję i pszenicę.


SKŁAD:

1 tabletka zawiera:
Dwuwinian choliny 125 mg**
Kwas pantotenowy (D-pantotenian wapnia) 100 mg 1666,7%*
Proteiny sojowe 100 mg**
Inozytol 50 mg**
Niacyna
(amid kwasu nikotynowego) 35 mg 218,8%*
PABA (kwas paraaminobenzoesowy) 30 mg**
Żelazo (fumaran żelaza (II)) 15 mg 107,1%*
Cynk (glukonian cynku) 15 mg 150%*
Drożdże 5 mg**
Mangan (glukonian manganu) 5 mg 250%*
Miedź (glukonian miedzi (II)) 2 mg 200%*
Kwas foliowy (kwas pteroilomonoglutaminowy) 400 µg 200%*
Biotyna (D-biotyna) 300 µg 600%*
Jod (jodek potasu) 150 µg 100%*
Witamina B12 (cyjanokobalamina) 6 µg 240%*

*% zalecanego dziennego spożycia
** zalecane dzienne spożycie nie zostało ustalone"


Jeśli miałabym oceniać w skali od 1-5 to moja ocena byłaby następująca:
2/5.

Jeśli macie jakiś sprawdzony produkt poprawiający kondycję włosów od wewnątrz proszę podzielcie się zemną taką informacją!:)
Pozdrawiam i życzę miłego dnia!:);*

12 komentarzy:

  1. ciekawy post, dobrze wiedzieć ze tabletki niezbyt skuteczne ja za niedługo dodam mój sprawdzony sposob na mocne włosy

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno wpadnę poczytać bo moje włosy potrzebują ratunku ! :(

    OdpowiedzUsuń
  3. mogła bys mi powiedzieć jak wstawić te gadżety te spadające nutki korony?? :D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne,tu masz link, wejdź tam i już wszystko będziesz wiedzieć :);*
      http://profilki.blogspot.com/2012/02/efekt-kursora-magiczny-pyek-d.html

      Usuń
  4. mnie tez zaciekawil ten wpis:) fajna recenzja
    nie cierpie jak tabletki sa takie duze ....

    OdpowiedzUsuń
  5. obserwuję, dobry blog ;)
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam problem z wypadaniem włosów i kupiłam te tabletki i stosuje dopiero kilka dni, ale załamałaś mnie swoją opinią:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie martw się kochana, na każdego to może działać inaczej :) jest duzo osob na ktprych te tabletki super działają :) Moj stan wlosow był może zbyt poważny zeby mi pomoc a Tobie zadziała?i tak może być :) będzie dobrze ;*

      Usuń
  7. Ciekawa opinia, będę wiedzieć na przyszłość ; )
    Obserwujemy? ; )

    OdpowiedzUsuń
  8. ja mam problemy z włosami i szukam czegoś skutecznego, czyli ten preparat sobie odpuszczę i szukam dalej:)

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *