czwartek, 2 sierpnia 2012

26. Sex and the city :) | Manicure miasto nocą :)

Hej ! :) 
Jest dość późno, więc wszyscy pewnie śpią ale to nić, wpadam tutaj z nową propozycją manicure'u :) Zainspirowana ( jak zwykle) fotkami z sieci postanowiłam sobie strzelić taki nocny wzorek :) Nie jest to nic trudnego, wzorek jak same zobaczycie to trzy pociągnięcia pędzelkiem i kilka kropeczek ! Tło jest wykonane metodą gąbeczki( nie znam profesjonalnej nazwy ) , chociaż trochę ją zmodernizowałam, żeby było mi wygodniej, sami zobaczycie:)  Manicure powstał podczas maratonu filmowego (Jaki film? patrz na opis :P )




Zapraszam niżej na sposób wykonania i zdjęcia :);*







  • Jak zrobiłam nocne niebo? :




  1. Za pomocą tasmy malujemy kolejno paski,
  2. za pomocą gąbeczki pokrywamy paski ( niebieski niebieskim, czarny czarnym itd. ) robimy to tak by minimalnie wyjsc za granicę danego koloru :)
  3. malujemy wszystko bezbarwnym kolorem! mamy już nasze tło :)

! Możemy całe tło wykonać za pomocą gąbeczki nabierając od razu wszystkie kolorki i stemplować na paznokciu, jednak mi było łatwiej w ten sposób gdyż kolorki były bardzo słabe i musiałabym ten proces powtarzać wiele razy by osiągnąć ładny i intensywny kolor( nie wspominając jakie okropne grudki tworzą mi się przy 'gąbkowaniu' kilka razy z rzędu ten sam paznokieć, okropieństwo ;/ )

  • Gdy już mamy tło, trzema pociągnięciami czarnego lakieru malujemy budynki a na nich żółte kropeczki przypominające okna, możemy również dodać księżyc i białe gwiazdki ! :)
  • Całość pokrywamy bezbarwnym lakierem i gotowe:)!





Czas na zdjęcia efektu końcowego :









Dziękuję za uwagę Kochani, za każdy Wasz komentarz, obserwację również bardzo dziękuję! 
Nie miałam pojęcia, że komuś może się podobać to co robię, dodajecie mi wiary w siebie i sił, o uśmiechu nie wspomnę ! :) 
Buziaki dla Was! 
Jesteście najlepsi na świecie, wiecie to już wiecie :D  :* 

54 komentarze:

  1. Nice manicure, it looks amazing!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne !!!!!! bardzo ale to bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten mani jest genialny!
    Podziwiam za cierpliwość :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne, jeszcze takich nie widziałam <3

    OdpowiedzUsuń
  5. o jaa *.* piękne są

    zapraszam na konkurs do mnie ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne są.! uwielbiam je!:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne i pomysłowe, ale było ładniej gdyby wszystki paznokcie w jednym kolorze i tylko jeden palec na obu ręcach w te wzorki. Ale i tak super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie śliczne !!! masz straszny talent w malowaniu paznokci ! *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne są :)

    Zajrzyj na photographypassiion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne ! Ślicznie ci to wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. O Boziu, świetne. kocham sex w wielkim mieście <3

    OdpowiedzUsuń
  12. sliczne i swietna fotorelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak dla mnie rewelacja :) Pozdrawiam KK

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładny efekt.
    świetnie tło Ci wyszło

    OdpowiedzUsuń
  15. wow prześliczne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne! Jakie długie paznokcie - cud :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastyczny ! Ja bym raczej takiego nie umiała namalować :P

    Pozdrawiam i obserwuję
    magnesstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. wow, przechodzisz samą siebie :) nie umiałabym się skupić na rozmowie z Tobą face to face, jeśli miałabyś taaaaaaaaaaaaaaaaaakie paznokcie :O Cudowności

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. cudo - uwielbiam Twoją kreatywność !!!

    OdpowiedzUsuń
  21. hey :) my blog today about a new post. You must to see this you don't have a choice xD
    Thanks for spending time on this comment sweetie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. O mamuniu, przepięknie!

    Może masz ochotę zaobserwować się nawzajem? :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Podoba mi się tu : D

    Dziękuję za obserwację i ja równiez obserwuję:D

    OdpowiedzUsuń
  24. Love your nails! And I adore your cursor! :D
    I'm following you now. :D If you want, you can find me on: http://the-wandering-heart.blogspot.com
    Have a nice day! Hugs and kisses! :*

    OdpowiedzUsuń
  25. piękne paznokcie ! zakochałam się w nich <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow, świetne!
    Obserwuję ;)

    http://dreamoninspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne paznokcie, widziałam takie naklejki w Rossmannie ;d

    Zapraszam do mnie :

    http://streetfashionforeveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. wow to jest art <3 uwielbiam te zdjęcia wow!
    obserwujemy?
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale śliczne ;3

    Dodałam się do obserwatorów i liczę na to samo u mnie: http://fashion-by-anita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. świetne te paznokcie, ja bbym tak nie umiała. Masz talent :) Dodaję do obserwatorów i liczę na to samo http://wiki-me-and-you.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  31. my planujemy podobny, ale z wieżą Eiffla:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale genialne *.*
    Podoba mi się ;>
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. cudne, genialne, super itp. wow... naprawdę zachwycaja ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Szczerze - Mowę mi odjęło gdy zobaczyłam efekt końcowy !
    Biorę się za malowanie !

    OdpowiedzUsuń
  35. piękne paznokcie ;3
    zapraszam:
    http://highwayy-to-hell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Intrygujący wzór podoba mi się :)
    Zaobserwuję ;3

    OdpowiedzUsuń
  37. nieziemsko!!! bosko!!! co ja więcej mogę napisać?! :)

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *