niedziela, 5 sierpnia 2012

27. DIY : Sposób na starą biżuterię ? :)

Witajcie Kochani ! :) ,
 od jakiegoś czasu nie wiedziałam co zrobić ze starą (sztuczną) biżuterią która straciła blask, dziś natknęłam się w internecie na filmik który mi w tym pomógł :)  Moje wykonanie może nie jest  najlepsze, bo to mój pierwszy raz ale ćwiczenie czyni mistrza!:) Zawsze to jakiś nowy pomysł który może się komuś przydać:) Także Kochane, wyszukacie jakieś stare kolczyki, pierścionki , wisiorki i bierzcie się za cieniowanie!:) Jak znajdę link do filmiku który mnie zainspirował to na pewno Wam wstawię!:) 




O przerabianiu oraz efekty przed i po możecie zobaczyć niżej !:)






Co będzie nam potrzebne?


Musimy zacząć od wybrania biżuterii którą mamy ochotę zmienić.Może to być niemal każdy materiał, metal, rzemyk , plastik itd.

Ja wybrałam rzemykową bransoletkę :)



Następnym krokiem jest wybór kolorków którymi będziemy malować naszą biżuterię. Będziemy potrzebować również gąbeczki którą wykonamy cieniowanie( tak jak w przypadku ombre nails:)

 Teraz tylko nakładamy na gąbeczkę każdy kolor z osobna i stemplujemy aż do uzyskania upragnionego efektu ! :)


A oto efekt na bransoletce : 








To samo zrobiłam ze starą obrączką 






... i z pierścionkiem :)






Wybierajmy biżuterię której na pewno nie będzie nam szkoda, wtedy nic nie tracimy a możemy tylko zyskać i fajnie się bawić!:) Co myślicie o tym sposobie na starą biżuterię? któraś z Was próbowała albo ma ochotę to zrobić? :) Strasznie wciąga, jutro maluję kolejne! :)






Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję za uwagę! 
Buziaczki, życzę miłego wieczorku :*

26 komentarzy:

  1. Ciekawe! Chyba spróbuję zrobić to samo! :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny efekt i śliczne kolory na tym ostatnim pierścionku.

    OdpowiedzUsuń
  3. fantastyczny pomysł !!!
    to jest po prostu genialne ^^
    bransoletka nabrała charakteru !
    powiedz mi tylko, czy polecasz ten lakier Rimmela? mam na niego ochotę, ale chcę wiedzieć, co ty o nim sądzisz

    zapraszam: www.naildesignsmania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam ten lakier, jest to jeden z moich ulubionych, jedyna wada to szybko robi się gęsty, ale może to moja wina bo zamiast przechowywać w lodówce lub chłodnym miejscu zostawiałam go w gorącym pokoju :(

      Usuń
  4. łał super;)
    skorzystam na pewno:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł! Jutro biore się do roboty ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny pomysł - bransoletka - mistrzostwo świata :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow, bardzo fajny pomysł. jak tylko wrócę do domu to szukam czegoś do odnowienia ;D
    ładnie ci wyszła bransoletka i ten pierścionek z kwiatkami

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietne efekty. Mi pewnie się nie uda takie cos ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Łał, wygląda to świetnie, i co najważniejsze - na dość łatwe do zrobienia, więc muszę wypróbować ;)

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo oryginalnie :) podoba mi się xD

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie to wygląda;) bardzo ciekawy pomysł

    OdpowiedzUsuń
  12. faktycznie! wygląda świetnie. musze spróbować!
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ślicznie Ci to wszystko wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajnie wyglada:)

    pozdrawiam:)

    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. super wygląda ta cieniowana różówa :D

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczna ta cieniowana bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ostatni pierścionek piękny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam kilka takich rzemykowych bransoletek i skorzystam z Twojego pomysłu, by lepiej mogły ze sobą współgrać kolorystycznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej, ja właśnie zaczynam z moim blogowaniem :)
    Jak na razie jeszcze nie mam się za bardzo czym pochwalić, kilka zdjęć tylko, ale myślę, że jeśli zajrzycie do mnie i gdzieś skrobniecie parę słów motywacji albo pokażecie znajomym, szybko się rozkręcę c: Byłabym bardzo wdzięczna, bo pomysłów mam masę, tylko z czasem jest kiepsko, ale jeśli się okaże, że warto, to jestem gotowa się poświęcić. Potrzebuję tylko kilku rad od lepszych ;)
    Odette, twój blog jest super, wielka inspiracja jak widzę nie tylko dla mnie. Podziwiam pracę, zaangażowanie i serce, które włożyłaś w tą stronkę.
    Pozdrowionka dla wszystkich, i zajrzyjcie do mnie! ADRES: http://plateau-jewellery.blogspot.com/ Dzięki :3

    OdpowiedzUsuń
  20. Super ci to wychodzi.Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *