poniedziałek, 6 sierpnia 2012

28. Złote trójkąty :) Lakier Golden Rose.

Witajcie Kochani ,
dziś chcę wam przedstawić ciekawy kolorek Golden Rose który spontanicznie zakupiłam przed wyjazdem nad jezioro !:) ( a mieliśmy wejść do sklepu tylko po wodę!  )
Mały akcent na palcu i kciuku serdecznym przedstawia złoty trójkąt który stworzyłam przy użyciu koloru złotego z Catrice i złotych paseczków ( przy pomocy taśmy klejącej ) :)
Bez zbędnego gadania zapraszam na foteczki :)





Więcej fotek w niżej :)















Pozdrawiam !:*

13 komentarzy:

  1. ciekawy pomysł z tym trójkątem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolor i bardzo ciekawe zdobienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam ten lakier:)świetny kolor

    OdpowiedzUsuń
  4. kochana śliczny lakier tylko powiedz co to za numerek

    OdpowiedzUsuń
  5. i kolejne piękne zdobienie :)
    czy te paseczki to rzeczywiście taśma klejąca? wyglądają ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękny kolor.
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajny efekt, taki nawet elegancki przez te złote dodatki

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda świetnie! Ja postawiłam wczoraj na srebrne akcenty! :p

    OdpowiedzUsuń
  9. ale masz śliczne paznokcie! zazdroszczę<3!

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *