poniedziałek, 6 sierpnia 2012

29. Pastelowo-marmurkowe pazurki !

Witam kolejny raz tego dnia ! :)

Przedstawiam Wam sposób na marmurkowe pazurki w pastelowych odcieniach krok po kroku :) 
Zainspirowana jak zwykle obrazkami z sieci postanowiłam zrobić sobie taki manicure i podzielić się tym z Wami :*
Jeśli komuś się spodobają to na pewno z łatwością zrobi je na swoich paznokciach .
Dosyć mojego gadania, zapraszam na mały tutorial ;*








 Jak wykonać taki manicure?
Niżej znajdziecie sposób wykonania krok po kroku, zapraszam !:)




1. Pokrywamy paznokcie białym lakierem.

2. Gdy już nasz biały, bazowy kolorek wyschnie, gąbeczką nakładamy różowy lakier na większą część paznokcia tak jak widać na zdjęciu poniżej.

3. Również gąbeczką nakładamy troszkę fioletowego kolorku na pozostałą część białej bazy, delikatnie najeżdżamy na kolor różowy by kolorki się połączyły ( nie zapomnijmy zostawić skrawka białej bazy na następny kolorek!)

4.. Kolor błękitny nakładamy (gąbeczką ) na ostatni wolny kawałek naszej białej bazy :)

5. Za pomocą patyczka i zmywacza czyścimy skórki.

6. Ostatnim krokiem jest pokrycie naszych marmurkowych pazurków bezbarwnym lakierem który ładnie połączy kolory i nada blasku :) ! I gotowe! :)






A oto efekt :










Co myślicie o tym zdobieniu? próbowałyście? jeśli macie jakieś stylizacje pazurków w swoim wykonaniu to dajcie linka, chętnie pooglądam ;*! 





Dziękuję za uwagę :) Miłego dnia Kochani, buziaczki ;**



23 komentarze:

  1. nie zbyt przypadły mi do gustu choć pomysł fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja chcę takie paznokcie *_*
    dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mój styl... Ale na twoich pazurkach wygląda to świetnie :)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne! Zostałaś u mnie otagowana:D

    http://crazy-teen-in-world.blogspot.com/2012/08/tag.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Oryginalnie. Lubie ombre, a to moje ulubione połączenie kolorów : ) Buziaki, zapraszam w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak zwykle urocze paznokietki i śmiałe pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne są! Zaraz może zmaluje coś takiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super na pewno skorzystam z instrukcji:D

    OdpowiedzUsuń
  9. ale mi się mega podobają, swietne masz pazurki ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. zapraszam do mnie - całkiem nowy wygląd ! myrockinrobin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. simple & easy, czyli to co lubię najbardziej w zdobieniach ♥
    śliczne te pastele ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajna inspiracja, muszę kiedyś spróbować tylko z innymi kolorami bo różowy mnie jakoś nie pociąga ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. jaki piękne paznokcie, szok!

    OdpowiedzUsuń
  14. Sliczne ;)
    Zapraszam do mnie : http://wszystkomalowanelakierami.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *