wtorek, 7 sierpnia 2012

30. manicure "Wakacje u babci na wsi" :)



Witajcie Kochani!;*
Chcę Wam przedstawić manicure jaki wysłałam na konkurs u  eCosmetics o którym wspominałam jakiś czas temu. Zajęłam drugie miejsce za co bardzo dziękuję:)! Nagroda bardzo mi się przyda, ponieważ dopiero gromadzę moją kolekcję lakierów, nie mam ich jak na razie zbyt wiele, nie wspominając już o lakierach z ' wyższej półki ':)  miło będzie móc je wypróbować i stworzyć nimi jakiś ciekawy manicure!:)
Zapraszam do obejrzenia innych prac, były cudowne! Pierwsze miejsce w pełni  zasłużone , przepiękna praca , może po latach praktyki tez dojdę do takiej perfekcji! :) Zapraszam do obejrzenia pozostałych prac KLIK :) 
Wszystkie dziewczyny pięknie się postarały jestem pełna podziwu:)







Zapraszam na więcej zdjęć niżej :)















Dziękuję za uwagę :)
Miłego dnia! :*

35 komentarzy:

  1. Kurde ! Cudowne pazurki, ależ Ci zazdroszczę talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow robi wrażenie i nie dziwię się że wygrałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Musisz mieć bardzo dużo cierpliwości.. Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. O wow! Cudowne! Co za precyzja! Super! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne! Kciuk najbardziej mi sie podoba!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale świetne! Ja nawet na kartce nie potrafię tak malować, a co dopiero na pazurach :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne ! Masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  8. małe cudo, na małej powierzchni! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem skąd Ty czerpiesz pomysły ale są świetne! :>>

    OdpowiedzUsuń
  10. mówi.łam że coś wygrasz ;D
    gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewwwwwwelacja, są boskie, dawno takich nie widzialam ;) Buziaki i zapraszam, u mnie nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jeej, jakie śliczne paznokcie! w pełni zasłużone drugie miejsce! a pozostałe paznokcie też są prześliczne, nie wszystkie, ale większość. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaraz tam po latach, przecież już robisz świetne, bardzo precyzyjne mani, co widać na załączonych zdjęciach :D

    OdpowiedzUsuń
  14. wow, przepiękne.
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. niesamowite są, ciekawe ile Ci to zabrało

    OdpowiedzUsuń
  16. rewelacja, nawet nie pytam ile Ci to zajelo , ale efekt jest niesamowity :-) Moja mama przegladala Twojego bloga- pokazywalam jej Twoje paznokciowe pomsyly i tez jej sie podobaly.
    Gratuluje 2 miejsca :-)
    fanka Twojego paznokciowego bloga

    OdpowiedzUsuń
  17. jakie cudowne. Gratulacje talentu. Też bym sobie takie zrobiła gdybym tylko umiała, a ja nawet prostej linii nie narysuje :c
    magdalenstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. praca naprawdę piękna, nagroda zasłużona :))))

    OdpowiedzUsuń
  19. ten manicure jest obłędny;) w życiu nie udałobymi się zrobić coś takiego. Jestem pełna podziwu:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dzieło sztuki! Masz wielki talent!

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow! Jak ty to dziewczyno zrobiłaś?! Błgam zostań moją maniciurzystką! Ja mam problem z narysowaniem flagi anglii a co dopiero z takim rysunkiem! Jestem pod wrazeniem :)
    Zapraszam do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zostalas Otagowana! zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  23. Jesteś NIEZIEMSKA! To co robisz to sztuka! Szczęka mi opadła jak zobaczyłam Twoje dzieła :o

    OdpowiedzUsuń
  24. Rewelacja...aż miło się patrzy na Twoje dzieła.

    OdpowiedzUsuń
  25. sukces! jak to zobaczyłam, od razu zapragnęłam pojechać do Twojej babci na wakacje :D

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *