środa, 8 sierpnia 2012

31. Rybka step by step :)

Witajcie Kochani , 
dziś przychodzę do Was z rybim akcentem na paznokciach. 
Na wypadek gdyby komuś spodobały się rybie łuski  na pazurkach to
 zamieszczam również wykonanie step by step.
 Zapraszam do oglądania :);*






Poniżej znajdziecie wykonanie tego wzorku step by step, zapraszam :)









1. Końcówkę paznokcia malujemy białym lakierem.
2. Jasnym kolorkiem malujemy pierwszy rządek łusek trzemaa prostymi ruchami pędzelka.
3. Stopniowo ciemniejszymi kolorami malujemy kolejne rzędy łusek.
4. Wszystko pokrywamy lakierem bezbarwnym :) Gotowe! 





A oto efekt : 











Dziękuję za uwagę i życzę miłego dnia!;*

29 komentarzy:

  1. następne dzieło sztuki!
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny efekt! Bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękne! uwielbiam oglądać zdjęcia Twoich pazurów ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow pięknie zazdroszczę zdolności:)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne! sama bym chciała takie mieć!

    OdpowiedzUsuń
  6. i znowu cudnie pomalowane pazurki;)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne pazury i pięęęękny efekt ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurcze niby łatwe ale pewnie nie wyjdzie. Efekt cudo!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne są <3
    zaparszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne paznokcie :)
    zapraszam:
    http://highwayy-to-hell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Omg! Coś pięknego! To Twoje naturalne paznokcie? Zazdroszczę! Śliczny blog i jeszcze piękniejsze zdjęcia. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne! Bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. hi there on bodyy-rockk.blogspot.co.uk is a new post it will be nice to me if u will see what is there
    u can find something for u
    thanks :*

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny ten pomysł na paznokcie <333 aż mam chęć samej spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale śliczne ;)

    Zapraszam do mnie :D

    http://streetfashionforeveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojaaciee! Ale cudowne!
    Kurczę ja też takie chcę!

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie;)
    http://eny-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne paznokcie *.*
    widziałam na pinspire, ale ja raczej nie dałabym rady tego namalować..
    zapraszam na cosmicdays.blogspot.com
    obserwujemy? :)
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapraszam do siebie + ciekawy blog. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wykonujesz śliczne prace!
    A do tego Twoje paznokcie mają cudny kształt! Żałuję, że nie mogę swoich zapuścić tak wypiłowanych.

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *