poniedziałek, 20 sierpnia 2012

33. Olejek Active Sun przyspieszający opalanie - Mariza

Hej po raz kolejny ! :) ,
dziś pogadam trochę na temat Firmy Mariza a właściwie jednego produktu, olejku do opalania.
Jakiś czas temu dostałam ten olejek od Pani Ani , która zaproponowała mi współpracę. Słyszałam o tym olejku wiele dobrego ale tyle już podobnych obietnic producentów słyszałam i nic z tego nie było, ale nie tym razem jak na moje szczęście!


Zdjęcie produktu :                                                                                                                                    










Opis producenta :                                                                                                                                      

Olejek ułatwia opalanie, pozwalając na uzyskanie równomiernej i naturalnej opalenizny. Dzięki zawartości                        naturalnych filtrów UV (beta- karoten, olej z orzecha włoskiego) chroni skórę przed szkodliwym działaniem promieni słonecznych. Olejek znakomicie pielęgnuje skórę, zmiękcza ją i wygładza. Wspomaga naturalne procesy zatrzymania wilgoci w skórze, jednocześnie lekko ją natłuszczając. Polecany dla każdego rodzaju skóry w czasie kąpieli słonecznych jak również zabiegów opalających w solarium.

Skład :                                                                                                                                                       

Skład: Paraffinum Liquidum, Isopropyl Myristate, Cocoa (Theobroma Cacao) Butter, Carrot (Dacus Carrota Sativa) Extract, Coconut (Cocos Nucifera) Oil, Soybean Oil (Glycine Soya) and Peanut Oil (Arachid Hypogaea) and Walnut Extract (Juglans Regia), PEG-8 (and) Tocopherol (and) Ascrobyl Palmitate (and) Ascrobic Acid (and) Citric Acid, Ethylparaben, Parfum, Amyl Cinnamal, Linalool. (20.09.2011)

Cena : 6zł / 80ml, 210ml/ ok.12 zł


Moje spostrzeżenia :                                                                                                                                


  • Olejek jak dla mnie, nie ma zbyt ciekawego zapachu ale to mi zupełnie nie przeszkadza, przecież jego rola jest inna! ma działać a nie pachnieć( chodź innym zapach się podoba :)
  • Ciało już po nałożeniu olejku wygląda pięknie, złociście a to dopiero początek !
  • Na słońcu, na pięknej plaży koło godz. 16 spędziłam dokładnie 40minut, nie było wcale zabójczo gorąco, później chwila w cieniu gdzie tylko na ramie padało słońce, i co? Najpiękniejsza opalenizna jaką miałam w życiu! kolor jest niesamowity, nie byłam czerwona tylko pięknie brązowa:) Strasznie wolno się opalam, z innymi olejkami ( a wydawałam na nie fortunę ;/ ) żadnych efektów nie było! Spędziłam nad morzem cały weekend a gdy zobaczyli mnie znajomi dziwili się, że słońce nawet mnie nie musnęło :( Szkoda, że wtedy nie miałam ze sobą tego olejku jaki oferuje Mariza.
  • Do nie dawna czarną magią było dla mnie gdzie i jak zdobyć produkty tej firmy, teraz to prościzna :) Tu macie link do strony przesympatycznej konsultantki Pani Anny Wojtal Link do strony Pani Ani :) KLIK i bez problemu zdobędziecie te kosmetyki !:) Natomiast jeśli któraś z Was ma ochotę zostać konsultantką tej firmy i kupować kosmetyki dla siebie jeszcze taniej zgłaszajcie się do Pani Ani .
  • Firma Mariza działa na podobnej zasadzie co Avon ale moim zdaniem Avon bardziej stawia na ilość niż na jakość ( wiadomo tam też znajdą się jakieś perełki kosmetyczne, jednak nie przepadam za Avon'em). Ich Katalog wygląda niczym książka telefoniczna, natomiast Mariza oferuje tych kosmetyków mniej ale za to jakość tych produktów jest dużo lepsza, skupiając się na mniejszej ilości spraw wykonamy je lepiej niż robiąc ich setki, proste prawda?:)
  • U mnie efekty widoczne już po bardzo krótkim czasie przebywania na słońcu, przez 3 dni nad morzem się tak nie opaliłam! Chętnie pokazałabym Wam fotkę przed i po ale nie posiadam tej przed :( Jak wyjdzie słonko to może wtedy uda mi się zrobić dla Was coś takiego !
  • Olejek doskonale sprawdzi się też w solarium :)
  •  Strasznie zachwalam ten olejek , bo co tu narzekać? niska cena, widoczne rezultaty? Nie kłamałabym dla paru złotych   :)



Po tak miłych wrażeniach z tym olejkiem, firma bardzo mnie do siebie zachęciła i chętnie spróbuję innych kosmetyków które mają w swojej ofercie :)


Dziękuję za uwagę i pozdrawiam :*



10 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Juz zamowilam. Dzieki za recenzje bardzo sie ciesze na olejek.

      Usuń
    2. Super Kochana, daj później znać jak Ci się sprawdza :);*

      Usuń
  2. bardzo chętnie skorzystałabym! Też wypróbowałam już kilka innych - ale zero zadowalających efektów więc przestałam kupować. Może pora tak jak Ty, zmienić zdanie? :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja to do takich produktów podchodzę jak pies do jeża, heheh pomijając to że nie lubię się wystawiać na słońce, ja jestem jakiś UFOK :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz to szczęście, że Twoja karnacja jest całkiem ok, bo jeśli chodzi o mnie to tragedia... wyglądam jak bym była całkiem pozbawiona ludzkiego pigmentu skóry, po prostu duch :P Dlatego cieszy mnie, ze jakiś produkt nadaje mi fajnego kolorku nie zmuszając mnie przy tym do przebywania na słońcu całych tygodni :)

      Usuń
  4. hmm dziwne, a ja kupilam ten olejek w ktoryms z hipermarketow

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za recenzję, muszę wypróbować!!! :) a znalazłam też dobry artykuł odnośnie opalania, żeby opalenizna była ładna, zdrowa i trwała, może dla kogoś będzie pomocne, Polecam http://www.opcja.vot.pl/?p=272

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam do akcji Kup olejek i pomóż bezdomnym kotom! http://mariza.waw.pl/index.php/kup

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszamy do współpracy i zakupów: http://sklep.mariza-kosmetyki.com.pl

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *