poniedziałek, 20 sierpnia 2012

34 . Moje bransoletki hand made :)

Hej :)
Robienie wszystkiego własnymi rekami to moja pasja, ale to chyba wiecie z mojego opisu. Bardzo lubię robić sama, od podstaw,  wszystko co się da, mydła, kremy, biżuterie i co tylko możliwe :) Nie wytrzymałabym, gdybym chociaż nie spróbowała ! Tak było także z bransoletkami, kupiłam koraliki, żyłkę, kokardki, rzemyki, sznurki i wzięłam się do roboty !:) Świetny pomysł na obdarowanie znajomych i ogromna satysfakcja!:)
Zapraszam do oglądania zdjęć , dajcie znać co myślicie:) Zaznaczam, ze nie jestem profesjonalistką i milion z Was sama potrafi zrobić lepsze lub zna kogoś kto potrafi, ale tu chodzi o zabawę i satysfakcję :)




Zapraszam niżej do obejrzenia reszty bransoletek :)
















Miłego wieczorku Kochani :*

34 komentarze:

  1. Bardzo ładne! Ja ciągle mam ochotę zrobić coś sama, ale mi nie wychodzi ://

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładniutkie :D Też lubię robić tego typu rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczne! Te z koralików chyba zrobię:)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładne, te plecionki strasznie mi się podobają ;D
    ja też uwielbiam sama coś tworzyć, właśnie dzisiaj kupiłam materiały a jutro zabieram się za robienie "makramowych" bransoletek ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i jeszcze mam pytanie odnośnie tych plecionek. z jakiej grubości sznurka robiłaś?

      Usuń
    2. To jest sznurek woskowany o grubości 2mm , nie wiedziałam, że będzie taki gruby :) Następnym razem kupie 1,5mm :)

      Usuń
    3. aha ok. dzięki ;)
      bo właśnie się zastanawiałam na zakupie przez allegro i jakoś nie mogłam sobie grubości wyobrazić ;D

      Usuń
  5. śliczne są te bransoletki;) niebieska najbardziej mi się spodobała;)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne są te sznurowane bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te bransoletki z perełkami są piękne ! Mam jedną, ale widzę, że żyłka słabo trzyma i boję się, że pęknie :(

    OdpowiedzUsuń
  8. wielkie ŁAŁ ! :) bardzo piękne bransoletki :))

    OdpowiedzUsuń
  9. genialne są te bransoletki *____* <3 wszystkie bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. perełki podobają mi się na kimś nie koniecznie u mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, ładne bransoletki :)
    Zmieniłam nazwę mojego bloga na codziennie-karina.blogspot.com ( dawniej : pamietnik-kariny.blogspot.com ), więc zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny blog. Mój to justlife-jurka.blogspot.com. Jakbyś chciała to wpadnij. A przy okazji możesz zaobserwować mojego bloga. Daj znać jak dodasz wtedy się odwdzięczę. Bardzo mi zależy na obserwatorach ;p Więc zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  13. podoba mi się Twój blog, dlatego proponuję wzajemne obserwowanie :) Co Ty na to? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. podoba mi się :) i oczywiście obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Niebieska i z perełkami są śliczne. :) Masz ładną szate graficzną bloga.
    Obserwuję i zaprszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne są! :)

    Kochana, GIVEAWAY na moim blogu! Zapraszam serdecznie, do wygrania dowolna sukienka ze sklepu Mont Affair! Powodzenia :)!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo mi się podobają :) Uwielbiam biżu! Dziś przeglądałam kilka stron w poszukiwaniu bransoletek, znalazłam, ale ceny masakra ;(

    OdpowiedzUsuń
  18. Jejuuuu *.* Cuuudne są te bransoletki ♥ p.s Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bransoletki są śliczne ! Zazdroszczę ci tego talentu i chęci do robienia takich rzeczy ! Czy to paznokci czy bransoletek :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne, ale zwróć uwagę na detale, prującą się wstążkę i roztrajające się nitki sznurka. Można temu zapobiec używając lakieru, kleju czy... płomienia świecy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widać, ze amatorka ze mnie:P Nawet nie zwróciłam uwagi, a zazwyczaj jestem bardzo dokładna jeśli chodzi o taka robotę:) Dzięki za uwagi:)

      Usuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *