poniedziałek, 27 sierpnia 2012

36. Zestaw marki VENITA





Witajcie Kochani!

Dzis przychodzę z recenzja zestawu marki VENITA ktory otrzymałam za pośrednictwem strony urodaizdrowie.pl  na takich samych zasadach jak zestaw z ostatniej notki. Tu jednak miałam możliwość wyboru pięciu produktów które możecie zobaczyć na zdjęciach poniżej. Produkty przetestowałam na sobie oraz domownikach dlatego mogę wam o nich trochę opowiedzieć :) 
Zapraszam na recenzje.








1. Henna do brwi

Zestaw zawiera:
* krem koloryzujący
* aktywator
* mały aplikator
* plastry pod oczy( chronią skórę wokół oczy przed pobrudzeniem podczas aplikacji henny na rzęsy)
* szablony do brwi
* instrukcje


Opis producenta :


NOWOCZESNA FORMUŁA TRADYCYJNEGO KOSMETYKU !
Henna do brwi i rzęs w kremie to nowoczesna formuła znanego od lat kosmetyku. 
Dzięki wygodnej aplikacji pozwala w wyjątkowo łatwy sposób podkreślić naturalne piękno oczu. Teraz wystarczy zmieszać kilka kropli aktywatora z kremem koloryzującym oraz nałożyć na brwi za pomocą precyzyjnego, dwustronnego aplikatora.
- Łatwe przygotowanie i nakładanie za pomocą dwustronnego aplikatora
- Dostępna w kolorze: czarnym, brązowym, grafitowym.
- Długotrwały, wyrazisty efekt
- Display ekspozycyjny
W opakowaniu: tuba z kremem koloryzującym, aktywator, aplikator, instrukcja użycia







2. Szampony Glamour

Opis producenta:


DLA PODTRZYMANIA I OCHRONY WYJĄTKOWEJ GŁĘBI KOLORU...
Szampony GLAMOUR to idealny kosmetyk do codziennej pielęgnacji włosów farbowanych tradycyjnymi farbami oksydacyjnymi. Szampony o lekkiej konsystencji wzmacniają kolor włosów farbowanych dodając im blasku oraz witalności.

DARK - Szampon do włosów farbowanych i ciemnych - (poj. 250 ml.) Ożywia i podtrzymuje kolor włosów naturalnych i farbowanych w ciemnych odcieniach. Naturalny ekstrakt z orzecha włoskiego pielęgnuje włosy i ułatwia ich rozczesywanie.
SILVER - Szampon do włosów rozjaśnianyc, jasnych i siwych (poj. 250 ml.) Likwiduje żółty odcień włosów, nadaje im platynowy blask. Naturalny ekstrakt z centurii doskonale pielęgnuje włosy i ułatwia ich rozczesywanie





Sklad:

Duzo mi to nie mówi, bo zwyczajnie się na tym nie znam, wklejam zdjęcie bo jeśli kogoś ta kwestia interesuje to na pewno coś z niego wyczyta:)






A jak prezentuje się szampon w środku? 



Moje spostrzeżenia :

Włosy po szamponach są mięciutkie, rozczesywanie nie jest jakieś bajeczne ale nie jest złe, ja i tak zawsze po szamponie stosuje odżywkę. Zwyczajny, dobry szampon który porządnie oczyszcza skore głowy a przy tym pielęgnuje i chroni nasz kolor. Szampon dla blondynek pięknie ożywia kolor, niweluje żółte odcienie , spisuje się bardzo dobrze. Szampon do ciemnych włosów nie pozostaje w tyle, sprawia, ze kolor na naszej głowie błyszczy jak po wyjściu z salonu kosmetycznego, dodaje powera :) Nie oczekiwałam po nich wiele ale spisały się naprawdę dobrze, jestem zadowolona :)

Jednak moim Hitem tego zestawu stały się henny do brwi!

Otrzymałam trzy dostępne odcienie, grafitowy, czarny i brązowy.
Nizej przedstawię Wam  jak brwi i rzęsy wyglądały przed i po aplikacji i jak te odcienie prezentują się w rzeczywistości .

* Henna grafitowa 



* Henna Czarna 




( papkę przygotowuje się bardzo szybko, najlepiej to zrobić w szklanym naczyniu )




Uwaga na ręce i paznokcie, nie zróbcie tego błędu co ja i załóżcie rękawiczki! :) Henna bez problemu schodzi ze skóry ale gorzej z paznokciami...


Moje spostrzeżenia :

Jak już wspomniałam wcześniej ta henna podbiła moje serce, kolor jest bardzo naturalny. Czytałam kiedyś komentarze na forach, ze henna  pozostawia brwi fioletowe, bordowe, nienaturalne dlatego bałam się jej użyć , pierwsza zaryzykowała moja siostra i była bardzo zadowolona z efektu dlatego wiedziałam już, ze nie ma się o co bać :) Henne brązową testowała moja mama, jest blondynka i ten kolor niesamowicie jej pasował  niestety nie mam jej zdjęcia. Wokół brwi nałożyłam wazelinę by henna nie zabarwiła mi skóry, nie miałam zatem żadnych problemow ze zmyciem. Produkt godny polecenia  i dość nie drogi jak na tak fajny zestaw. Będę do niego wracać. Wszystkie jesteśmy bardzo zadowolone:)

Tu macie link do strony marki VENITA -> KLIK




Dziękujemy za możliwości przetestowania tych produktów!:)



Wam dziękuje za poświęcony mi czas, za każdy komentarz, obserwacje i odwiedziny ! Jesteście Kochani!:*




7 komentarzy:

  1. Zobaczymy jak szampony się spiszą na moich włosach ;)
    http://cosmicdays.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. kolejny blog na którym widzę recenzje henny do brwi, chyba ją kupię ze względu na rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale się upaćkałaś ^^ hi

    Gratki : http://urodaizdrowie.pl/konkurs-z-glossybox-wakacyjne-stylizacje-na-manicure :*

    OdpowiedzUsuń
  4. A jak sprawowała się henna nakładana na rzęsy, czy nie miałas uczucia że pieką Cię oczy albo cos się z nimi dzieje?
    Ja jakiś rok temu zakupiłam sobie małą henne do brwi i rzęs - czarną, i zrobiłam wszystko jak trzeba. A robiłam tylko rzęsy gdzyż brwi same w sobie są ciemne i im potrzebna jest tylko regulacja, więc po a raczej w trakcie malowania rzęs odnosiłam właśnie wrażenie pieczenia...lekkie bo lekkie, ale coś mnie tam drażniło i łzawiły mi oczy. Nic się do środka nie dostało, ale chyba to co się z tego ulatniało źle działa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem szczerze, ze mnie nic nie piekło mimo, że zazwyczaj wrażliwe mam oczy :) Za to moja siostra która testowała drugi kolorek mówiła ze lekko piekło ale prawie nie wyczuwalnie :)

      Usuń
  5. Ktory kolor henny polecasz najbardziej?

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *