wtorek, 28 sierpnia 2012

37. Biżuteria - Limonkowy Szyk


Hej Kochani!
Nie dawno dotarła do mnie paczuszka z cudowna zawartością :) W ramach współpracy ze sklepem Limonkowy Szyk, od Pani Marleny otrzymałam  własnoręcznie wykonane bransoletki. Umawialiśmy się na jedna a ku mojemu zaskoczeniu w paczuszce znalazłam  dwa piękne cudeńka! Pomysłowe i śliczne  na pewno nie raz zobaczycie je u mnie w stylizacjach , bardzo mnie inspirują :) Znacie już Limonkowy szyk? Macie może jakaś biżuterię z tego sklepu? Praca Pani Marleny jest naprawde swietna, biżuteria dopracowana, starannie wykonana, warto promować ten sklep, solidna robota! 

Tym czasem zapraszam do oglądania zdjęć :)




























 W sklepie znajdziecie nie tylko bransoletki ale i kolczyki, pierścionki naszyjniki itd.
Jeśli chcecie zajrzeć i pooglądać, to wchodźcie na stronę sklepu Pani Marleny :

* Sklep Limonkowy Szyk :)
lub na bloga  :)

* Blog Limonkowy Szyk  :)

Dajcie znać jak Wam się podoba:)!

Dziękuję jeszcze raz Pani Marlenie za śliczną biżuterię


Dziękuje Wszystkim za uwagę :)
 Już nie długo nowy pomysł na manicure  :*

25 komentarzy:

  1. Cudne są ! Ta biała delikatna i elegancka, idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję współpracy :)śliczne cudeńka :)

    Bardzo fajny blog :) obserwuję :)

    Zapraszam na moje "próbkowe rozdanie" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za obserwacje i kom.!
    Obserwuje cię!

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki za odwiedziny i miły komentarz! również obserwuję!
    obejrzałam Twój blog i podziwiam Twoje stylizacje paznokci!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne te bransoletki <3 + ja już obserwuję ;>

    OdpowiedzUsuń
  6. jasne,że obserwuje.Do sklepu na pewno zajrzę ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne po prostu! byłam w sklepiku i ceny bardzo przystępne co mi się podoba :P wisiorek z ogryzkiem świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę śliczne rzeczy, kolczyki-sówki urocze :))

      Usuń
  8. śliczne bransoletki;) niebieska strasznie mi się spodobała

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne bransoletki:)
    zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne! Bardziej spodobała mi się ta biała, ale niebieska też ładna ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne, zwłaszcza niebieska :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety nie udało mi się przesłać filmiku na bloga!

    Dodałam go na yt! Zapraszam do mnie na yt: thenataliajulia

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny blog :)Zostawiam po sobie komentarz i obserwuje. W wolnej chwili zapraszam do mnie.http://www.wizianet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczne bransoletki, zwłaszcza ta biała, prosta i elegancka. Jestem tu pierwszy raz i na pewno będę zaglądać często ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojj jaka Ty jesteś szczuplutka :):) zrobiłam niebieską bransoletkę dużo mniejszą niż zawsze a widzę i tak zapięta w połowie łańcuszka :) Cieszę się, że jesteś zadowolona z współpracy!!
    Pozdrawiam,
    Marlena

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam bransoletki, a ta niebieska jest wspaniała!:)

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *