środa, 1 sierpnia 2012

25. Hean, Mariza, Megakrzem | Współpraca

Witajcie! 


Dziś doszły do mnie przesyłki które otrzymałam w ramach współpracy:) Jestem bardzo szczęśliwa, że ktoś zechciał mi zaufać i poddać swoje produkty mojej ocenie, jestem bardzo wdzięczna! :)

  •  Pierwsza przesyłka jest od firmy HEAN która umożliwiła mi przetestowanie trzech lakierów. Kolorki przyszły naprawdę piękne, zrobiłam zdjęcia więc zaraz zamieszczę. Szczegółową recenzję dodam na blogu po przetestowaniu i sprawdzeniu lakierów, zobaczymy jak się będą sprawowały i prezentowały w moich kombinacjach i stylizacjach :)





Niżej znajdziecie więcej zdjęć i pozostałe współprace :)











Kolorki z lampą błyskową :


 ...i w świetle dziennym :) :



To dopiero małe swatche kolorków a nie długo wrzucę wam jakieś moje małe szaleństwa i stylizację z tymi odcieniami , w głowie mam już milion pomysłów! :)


Link do strony firmy na której możecie znaleźć te cudeńka:



  • Kolejną z nich jest paczuszka od Pani Anny która odezwała się do mnie bym mogła wypróbować kosmetyki firmy Mariza. Słyszałam kiedyś o tej firmie, a dokładnie o jednym produkcie który miałam ochotę wypróbować ( trudno dostępny produkt,do niedawna ciężko było znaleźć konsultantkę ) i akurat Pani Anna dała mi taką możliwość! Słyszałam o tym olejku wieeele dobrego i mam zamiar sprawdzić czy rzeczywiście jest taki dobry :) Mam nadzieje, że słoneczko jeszcze trochę poświeci i da mi możliwość nabrania kolorku ( a słabiutko z tym u mnie:( ) Przeraża mnie już mój blado-trupi odcień skóry ! Zobaczymy, jak tylko wyjdzie słonko rozpocznę testowanie i powiem wam co i jak :)









  • Kolejna paczuszka zawierała w sobie suplement diety MEGAKRZEM. Jestem bardzo szczęśliwa, bo po nieskutecznej kuracji Vitapilem na ratunek przybył mi MegaKrzem :). Firma AVETPHARMA  oferuje jeszcze takie suplementy diety jak CelluOFF, MorwaBiała i BratekPlus, nigdy wcześniej o nich nie słyszałam. Bardzo się cieszę, że zaczne znowu ratować swoje włosy bo wydałam już tyle pieniędzy na milion nieskutecznych produktów więc grzechem byłoby nie skorzystać z możliwości przetestowania tego produktu! Skład, opis, wszystko zapowiada się obiecująco więc z pewnością dam Wam znać. To jest moja ostatni deska ratunku bo włosy wypadają mi garściami, nie spodziewam się cudów, ale może chociaż przestaną wypadać aż tak bardzo. Kurację zaczynam od poniedziałku( 60kapsułek więc 2 miesiące muszę wytrwać), po jakimś miesiącu napisze czy już coś dostrzegam !:) ( Zaopatrzyłam się też w nową maskę do włosów od  fryzjera, muszę ratować te kłaczki, żeby nie wyłysieć :P )







Sami zobaczcie, opis bardzo obiecujący, opinie w internecie również świetne, może któraś z Was tez rozpoczyna branie MegaKrzemu lub ma zamiar? byłoby nam raźniej :) 

Jeśli też chcecie spróbować Mega Krzemu, polubcie ich stronę na facebook'u a po polubieniu prześlijcie swoje dane  do wysyłki na e-mail: megakrzem@avetpharma.pl więcej info tutaj :)
http://www.facebook.com/MEGAkrzem/app_137541772984354



Miłej Nocki ! u mnie na horyzoncie nieprzespana noc :) Buziaki Kochani !;*

13 komentarzy:

  1. Jeśli też chcecie spróbować Mega Krzemu, polubcie ich stronę na facebook'u a po polubieniu prześlijcie swoje dane do wysyłki na e-mail: megakrzem@avetpharma.pl więcej info tutaj :)http://www.facebook.com/MEGAkrzem/app_137541772984354

    OdpowiedzUsuń
  2. cudne lakiery ! czekam na recenzję ! :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolory HEAN wyglądają fantastycznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluje :) wspolprace sa fajne bo mozna sobie wiele nowosci sprawdzic potestowac:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hi dear :) in love with this post hun! what do you think of following each other? Let me know
    Keep in touch

    http://thefrench-fries.blogspot.pt/

    xx

    OdpowiedzUsuń
  6. thanks a lot for your sweet comment :) i want to follow you but i can't see where.

    http://thefrench-fries.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *