poniedziałek, 3 września 2012

39. Co się dzieje nocą w lesie? | Las nocą na paznokciach :)



Witajcie! :)
Początek roku udany? Ja już tęsknie za wakacjami mimo, ze szkolą dopiero w październiku.
Dziś chcę wam zaprezentować manicure przedstawiający las nocą :) Co się w nim dzieję? Na palcu serdecznym możecie zaobserwować liska, chociaż trochę nie podobny :P Początkowo miał być to wilk, później jeleń a wyszedł lisek :D  Jeśli się dobrze przyjrzycie na palcu środkowym nieopodal drzewka znajdziecie króliczka .
 Zapraszam serdecznie do oglądania zdjęć :)




 Zapraszam do dalszej części posta :)
Odkryj tajemnicę lasu :)





Tak oto prezentuje się gradientowe tło :)















Dziękuję bardzo za poświęcony czas :)
Miłego dnia!;*

55 komentarzy:

  1. Wow! :O Jak Ty to malujesz? Pokaż pędzelki! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie???????? jak Ty to malujesz :>
      równiutko, idealnie wszystko dobrane a przede wszystkim starannie hmm jak to możliwe! :)

      Usuń
    2. Chętnie bym pokazała gdybym miała:P! Przymierzam się do zakupu ale jeszcze nie wiem co i jak :) Maluje wykałaczkami i cienkim pędzelkiem ze starego lakieru do ozdób ;) Gdybym miała pędzelki pewnie byłoby bardziej dokładnie i starannie, ale na razie jest jak jest :) Dziękuję za komentarz;*

      Usuń
    3. Zajmujesz się na co dzień robieniem paznokci - tzn jesteś kosmetyczką czy tylko, tak po prostu, bo lubisz malować robisz takie cuda?

      Usuń
    4. Nie jestem kosmetyczką a paznokcie robię czysto hobby'stycznie:P Dopiero zaczynam gromadzić kolekcje lakierów żeby na dobre się w to bawić :) Dotychczas paznokcie malowałam tylko jednym kolorem, ale coś mi niedawno odbiło i zaczęłam szaleć :D

      Usuń
  2. Chyba nigdy nie widziałam tak ładnego, dopracowanego wzoru na paznokciach. Po prostu cudo! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję baaardzo :) Ciesz się, ze komuś się podoba ;*

      Usuń
  3. Genialnie! Nawet bez lasu wygladaja cudnie!: ) Buziaki, zapraszam w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę ślicznie :) W ogóle ciekawy pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. P R Z E C U D O W N E :))))))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny ! Zrobiłam te paznokcie z kokardkami, ślicznie wyglądały :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aż trudno uwierzyć , że to ręcznie robione :p Wygląda jak naklejki xD
    Masz talent :3
    Odwiedzaj mnie czasem ! (;

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiekny las! Masz niesamowity talent :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Powinnaś moja droga gdzieś szlifować swój ewidentny talent - ASP czy jakaś inna uczelnia dla artystów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne są, nawet sama baza. rewelacja!:)
    zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale masz dziewczyno talent *.* paznokcie śliczne wszystko dopracowane pięknie wygląda :)
    ile schodzi Ci robić takie pazurki? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jeden z najładniejszych wzorów jakie widziałam. wspaniała kolorystyka *.*
    i jakie paznokcie dłuuugie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładnie ci to wyszło, mi wzorki nigdy nie wychodzą.

    +obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  14. Są świetne!! Efekt tego światła zza horyzontu! Niesamowity efekt daje ten skryty róż! Nie lubię 'historyjek' na paznokciach, ale to jest wyjątkowo śliczne!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. wow, jakie słodkie! bardzo precyzyjna robota :>

    dzięki za komentarz :)
    obserwuję!
    i zapraszam:
    www.veraspop-upworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. jej, ale świetne! :D


    ps. jestem nowa w blogosferze, więc miło mi będzie jak poznam przyjazne dusze :D Obserwujemy? :)) http://the-ladies-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. jejku masz mega talent ! piękne są ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. o rany jakie piękne!! takie chcę!<3
    uwielbiam motyw lasu na wszystkim:))

    http://cleoinstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Super ;) Nigdy nie widziałam takich paznokci :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie :) + Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Niesamowite :)

    sissly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. wow, robi wrażenie! te zwierzaczki są ekstra, naprawdę świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Hej:)świetne paznokcie :)
    Zapraszam do akcji picia drożdży na moim blogu dla szybszego porostu włosów :)
    Więcej informacji znajdziesz na moim blogu.
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia :)
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  23. Hehe jaki talent ! urocza ! fenomenalne paznokcie ... :))

    zapraszam do nowego posta ;)

    carolliness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. jezu *.* zró mi takie!!:D
    również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie wiem jakich słów użyć, żeby wyrazić jak bardzo podoba mi się ten wzór. Ach...niesamowity!:)

    OdpowiedzUsuń
  26. jaki talent! jestem na prawdę pod wrażeniem! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jest przepięknie! Gratuluję talentu! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. O wow, jestem pod wielkim wrażeniem; że też wcześniej tu nie trafiłam;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow! Chyba najciekawszy wzorek jaki ostatnio widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. a księżyc i gwiazdeczki jak zrobiłaś? cudnie!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Coś nisamowitego ;pierwszy raz widzę ,artystka
    =obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  32. ale masz talent :) pozazdrościć :) wspaniałe pazurki :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jestem pod ogromnym wrażeniem, są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jak dbasz o skórki? są piękne! A wzór na paznokciach nieziemski!

    OdpowiedzUsuń
  35. genialny manicure, jest niesamowity, tajemniczy:)

    OdpowiedzUsuń
  36. O_O zatkało mnie po prostu.
    obserwuję.

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *