środa, 5 września 2012

40. Recenzja Lakieru Max Factor Glossfinity | 50 Candy Rose.


Witajcie Kochani :)!
Jak wam mija czas? Ja od rana biegam po urzędach i załatwiam sprawy papierkowe :)
 Dziś chciałam przekazać wam kilka słów na temat lakieru Max factor'a Glossfinity który otrzymałam dzięki portalowi www.bangla.pl w ramach testów. Okres testowy się skończył wiec mogę dać znać co o nim myślę. 
Zacznę od tego, ze miałam kilka lakierów max factora które już wam pokazywałam( mini lakiery - niebieski i brzoskwiniowy róż) i byłam z nich zadowolona ale nie spełniały wszystkich moich wymagań jakie stawiałabym lakierom o tak wysokiej cenie(ok 18zł). Lakier który ja otrzymałam kosztuje ok.31zł, czy jest warty swojej ceny? dowiecie się czytając moją recenzję, zapraszam!:)






( zdjęcia były wykonywane w cieniu jak i na słońcu, stąd różnica w kolorach)

Kolor :

Gama kolorystyczna jest niesamowita! Wejdźcie do Rossmanna i rozejrzyjcie się po półce, odcienie są fantastyczne. Ja posiadam odcień 50 Candy Rose i jestem zachwycona, idealny na jesień .

Trwałość:

Trwałość była dla mnie najważniejsza gdyż chciałam sprawdzić czy obietnice producenta pokrywają się z rzeczywistością. Lakier miał się trzymać 7 dni i tyle się trzymał, jestem pewna, że wytrzymałby jeszcze dłużej. Zauważyłam jedynie , że był lekko starty na krawędziach ale to nic dziwnego przy moim kształcie płytki.

Aplikacja:

Lakier posiada standardowy, cienki pędzelek. Jedni mogą to lubić inni nie, mi on bardzo odpowiada. Dzięki cienkiemu pędzelkowi łatwiej mi równo dotrzeć w każdy zakamarek paznokcia i nie pobrudzić skóry wokół paznokcia. Poza tym lakier nie pozostawia smug, ładnie wygląda nawet przy jednej warstwie( ja zawsze nakładam dwie).

Cena :

31zł, wg mnie wysoka ale płacimy za naprawdę świetnej jakości produkt więc uważam, że warto. Jeśli ktoś nie ma czasu ciągle zmywać i poprawiać manicure'u to będzie zadowolony z tego lakieru.

Moja ocena w skali 1-5 ?


5
(* Nie mogę odjąć nawet pół oceny mimo, że cena jest wysoka. Cena jest adekwatna do jakości produktu.)




*
Polecam wszystkim sprawdzić inne kolorki, obecnie w Rossmanie jest na nie promocja ok 23,90 ! 
Ja zakochałam się w odcieniu Marshmallow!
 Chętnie uzupełnię kolekcję o ten kolorek:)
*
Zapraszam do obejrzenia zdjęć lakieru :
















Dziękuję Ślicznie za poświęcony czas! 
Pozdrawiam;*



40 komentarzy:

  1. Ładny, bardzo ładny kolor. I świetne zdjęcia, fajnie uchwyciłaś detale, pomimo głównego celu, jakim było pokazanie lakieru ; ) Buziaki, zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny kolor. Chyba skuszę się na niego :)
    Uwielbiam lakiery <3
    Zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na ładnych paznokciach, ładnie prezentuje się lakier, ja mam okropne paznokcie niszczą mi się, łamią i rozdwajają i mam strasznie podatną płytkę i mogę jedynie pomarzyć o takich jakie Ty masz, a skąd dostajesz te kosmetyki? rozumiem że testery, tez tak bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra odzywka, jakieś suplementy diety i nawilżanie a na pewno będziesz miała piękne pazurki :)


      Na portalu www.bangla.pl można dostać wspaniałe kosmetyki do testowania, chętnych jest mnóstwo dlatego trzeba wykazać się duża aktywnością, pisać rzetelne, pomocne opinie, robić dobre zdjęcia a redakcja na pewno to doceni :) Każdy ma szanse zostać wybranym do testów,nie trzeba nawet miec bloga , naprawde fajna sprawa :) Lakier który dostałam jest pełnowartościowy, otrzymałam od firmy Maxfactor za pośrednictwem portalu bangla :)

      Usuń
  4. Śliny kolor, chętnie przejdę się i zobaczę inne :)

    sissly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. kolor jest piękny, a skoro taki trwały to warto!

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowny kolorek - bardzo w moim typie...

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiekny kolor! I jesli lakier tak dlugo sie trzyma, to faktycznie jest wart swojej ceny :-) Ja zaluje tylko, ze moje paznokcie rosna strasznie szybko i nie moge lakieru trzymac dluzej niz 2 dni, potem wyglada juz nieestetycznie (z widoczna czescia odrastajacego paznokcia). Ale polece kolezance, ktora stawia wlasnie na trwalosc :-)

    Bardzo dobra recenzja :-)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Nominowałam Twojego bloga do nagrody Versatile Blogger Award, czyli nagrody dla Wszechstronnego Blogera. Więcej informacji u mnie pod ostatnim postem :)
    Pozdrawiam :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor faktycznie ładny,taki subtelny:) No i jeśli 7 dni to faktycznie ładnie.
    Zapraszam do siebie na Carmexowy konkurs, może coś narysujesz bądź ,,zmalujesz'':)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo efektownie to wygląda. :)

    + wpadnij do mnie. ;3

    OdpowiedzUsuń
  11. niby zwykły lakier, a wygląda bardzo elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny kolor;) ale ta cena mnie zniechęca, już wolę cześciej zmywać lakier

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawy kolor;)

    http://ania1991.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ale ten kolorek jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny, bezpieczny odcień. Chyba nie mam żadnego lakieru tej firmy, dobrze, że napisałaś o promocji, możliwe, że się na coś pokuszę.

    OdpowiedzUsuń
  16. kolor jak najbardziej mi odpowiada jeżeli wszystkie są takie to chce całą kolekcję hehe żartuję. Jak uda mi się dostać do rossmana zobaczę ale faktycznie cena odstrasza. Można za tą cenę kupić z 6 lakierów czy nawet 4 jeżeli jest w promocji z trwałością 3dniową. Ale ten kolor ahhh ...

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładny kolor! + zapraszam do mnie http://me-fashion-accessories.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. kolor śliczny:)
    zapraszam do mnie na pazurki:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak widzę twoje paznokcie motywuje mnie to do dbanie o swoje a nie tylko o projektowanie, które wykonuje. Dziękuję ci za komentarz, obserwuję cię :) już od dawna, bo masz fajnego bloga.

    ***
    Zawsze zapraszam do siebie. Jestem projektantką, która swoją pasję realizuje na blogu. Będzie mi niezmiernie miło jak mnie odwiedzisz.
    ***
    www.zapalov.blogspot.com - blog o moim projektowaniu mody

    OdpowiedzUsuń
  20. cudowny kolor! a Twoje paznokcie są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  21. piękny kolor
    + ciekawy blog (fajnie piszesz)
    z przyjemnością obserwuję i proszę o to samo u mnie :3

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny kolor! Chyba się skuszę;)

    OdpowiedzUsuń
  23. faktycznie ten kolor jest świetny

    OdpowiedzUsuń
  24. Beauty's everywhere? Beauty's on your nails! ;*

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawy blog i przepiękny lakier *.*
    Zapraszam do siebie, mam nadzieję że wpadniesz ! - http://www.banana-mousse.blogspot.com/
    + obserwuję : )

    OdpowiedzUsuń
  26. fajny lakier ! :) pasuje do tego wzorka . ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. faktycznie piękny kolor - gdyby nie moje opiki :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękne paznokcie!!!
    Napatrzeć się nie mogę!!
    Delikatne dłonie tak zadbane, zazdroszczę! :)
    I do tego bardzo efektowne zdjęcie.
    Jestem pod ogromnym wrażeniem :)
    Masz niezłe pomysły na piękny i efektowny Mani :)

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej ale mi miło :* Dziękuję ogromnie :))) również pozdrawiam, buziaczki;*

      Usuń
  29. bardzo fajny kolor i idealny kształt Twoich paznokci! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Kochana wysłałam do Ciebie wczoraj maila z prośbą o podanie adresu do wysyłki. I nie wiem, czy doszedł? odezwij się do mnie na maila: sylwus1987@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpisałam kochana od razu po odczytaniu maila, może w spamie wylądował ten mail, sama nie wiem czemu nie doszedł;/ Wysłałam jeszcze raz, daj znać czy odebrałaś :)

      Pozdrawiam, Buźki ;*

      Usuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *