czwartek, 13 września 2012

41. Manicure na zakończenie wakacji.

Witajcie!
Wakacje odeszły w zapomnienie a jesień daje się zauważyć na każdym kroku, jednak w naszych sercach nadal pozostają wspomnienia tych pięknych, ciepłych dni. Ciężko odrzucić w kąt piękne, jaskrawe barwy dlatego stworzyłam manicure który jeszcze przez chwilę pozwoli zatrzymać ten wspaniały, wakacyjny czas. Mam przyjemność zaprezentować wam manicure na zakończenie wakacji. 
Zapraszam do oglądania zdjęć! :) 





Zapraszam do obejrzenia pozostałych zdjęć :)







Wysłałam ten manicure na konkurs u Sylluni którą serdecznie pozdrawiam, mam jej blog w ulubionych już od dawna. Udało mi się zgarnąć nagrodę mimo, że konkurencja była ogromna! Bardzo się cieszę :)
Dziękuję Kochana jeszcze raz! Tu macie link do jej bloga i konkursowej notki : KLIK
Możecie tam zobaczyć prace pozostałych dziewczyn .


Dziękuję za uwagę Kochani !
Miłego dnia życzę ;*

45 komentarzy:

  1. No nie no - masz talent, i to jaki!
    Super są!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana napiszę chyba po raz enty! WOW!! Mega mega wrażenie robią te pazurki i precyzja wykonania! Gratuluję jeszcze raz ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. zachwycasz mnie swoją kreatywnością ! i talentem *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. brak słów ;)
    arcydzieło na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  5. wow! jestem pod wrażeniem! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. umarłam!! przepiękne jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, zawsze mnie doceniasz, latam 3metry nad ziemią! :):)

      Usuń
  7. Cudne pazurki! Ja nie potrafię takich robić niestety;<

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne :> Co bym dała za taki talent!

    OdpowiedzUsuń
  9. Coś pięknego, od razu chciałoby się przenieść na plażę;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Łał niesamowite paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja tak i tak nie mg w roku szkolnym malować paznokci ;/ ale i tak i tak maluje heheh :D
    Świetne :P
    Zapraszam : http://uczepionamarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Brak mi słów, tak fantastyczne cuda malujesz na tych swoich pazurkach !
    Uwielbiam ... :D

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne - wyglądają jak obrazki z ceramicznych kubeczków :)cudo !

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana to jest boskie, cudne, niesamowite

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałe paznokcie! Masz wielki talent! <3
    Zazdroszczę ;>

    pozdrawiam i zapraszam do śledzenia mnie http://leblogdesaly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. genialny manicure:) nie mam pojęcia jak Ci się udaje tworzyć takie cudeńka

    OdpowiedzUsuń
  17. O rety... zazdroszczę talentu. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Arcydzieło ;)
    Dostałaś słodkie wyróżnienie http://lexiflexi2323.blogspot.com/2012/09/so-sweet-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Twoje propozycje na mani są po prostu jak arcydzieła sztuki!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale fantazyjne! Coś podobnego! :D Świetnie Ci wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow! Perfect nails! Follow each other on GFC and FB?

    OdpowiedzUsuń
  22. wow! fantastyczne :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Hej ;) Obserwowałaś mojego bloga zacznij od nowa, chcę cię poinformować, że nastąpiła mała zmiana a adresu i nazwy ;) Mam nadzieję, że nadal będziesz czytała i komentowała! :)
    Pozdrawiam i zostawiam link ;)
    http://dominica-oficjalny-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już to zrobiłam, dziękuje za info :)

      Usuń
  24. Piękny manicure, nie mogło być inaczej, musiał wygrać :) Chociaż faktycznie konkurencja była duża, bo sporo dziewczyn się zgłosiło:) Jesteś utalentowana i jeśli uda mi się jeszcze kiedyolwiek zorganizować konkurs, na pewno Cię do niego zaproszę :)

    A teraz musisz cierpliwie czekać na nagrodę :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak przy okazji, mam prośbę, bo zmieniłam jakiś czas temu nazwę bloga na po prostu "Syllunia" a widzę, że w Twoim blogrollu widnieję jeszcze jako Whenever Wherever Whatever - mogłabyś dodać mnie na nowo, bo jestem ciekawa, czy wtedy nazwa się zmieni po odświeżeniu?:) Z góry dziękuję również za informację:)

      Usuń
    2. Dzięki jeszcze raz! Czekam, czekam ;)

      Już Cię Kochana dodałam ponownie, teraz powinno wyświetlać się prawidłowo :)

      Buźki :)

      Usuń
  25. Świetnie to wygląda :)Zastanawiam się tylko ile czasu poświeciłaś temu arcydziełu? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci szczerze, że nie pamiętam :P Malowałam paznokcie przy moim ukochanym serialu, gotowe na wszystko, że kompletnie nic nie pamiętam :D Ja oglądałam a one same się malowały :>>

      Usuń
  26. Witaj Kochana :*

    dziękuje za odwiedzenie mnie i miły komentarz :)
    Wyjątkowo piekne paznokcie :) aż załuję ze moje mają na sobie tylko odżywkę :)
    Naturalnie obserwuję :)

    Buziaki Tina :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Kochana powiedz mi, czy dostałąś ode mnie nagrodę? Bo wysłałam ją bardzo szybko, a minęło już sporo czasu, nic się nie odezwałaś i teraz nie wiem, czy paczka doszła?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydawało mi się, że już Ci wysyłałam wiadomość, zakrecona jestem, przepraszam Kochana bardzo:) Takie są właśnie efekty życia w biegu :) Dostałąm przesyłkę za co bardzo dziękuję! Wszytsko dotarło bezproblemowo i bardzo szybko:))

      Usuń
  28. Jejku ale pomysłowe ! Napewno bardzo pracochłonnee :)

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *