wtorek, 18 września 2012

42. Syoss Silicone Free - recenzja

Hej Kochani!
Ostatnio zmieniłam kolor włosów, tym razem postanowiłam zrobić to w domu( nie długo post na ten temat). Zależy mi by kolor dobrze wyglądał i nie wypłukiwał się tak szybko. Po farbowaniu włosy wymagają lepszej pielęgnacji więc bardzo zależało mi by wypróbować te kosmetyki. Dzięki serwisowi bangla.pl i firmie Syoss miałam okazję przetestować szampon i odżywkę tej firmy (Syoss). Konkurencja jest ogromna a chętnych do testowania mnóstwo dlatego ciesze się, że redakcja dała mi tę szansę :)
Jeśli chcielibyście poznać moją opinie, zapraszam na recenzję !








 Szampon

Opis producenta:
Syoss Silicone Free - bez silikonów, parabenów i parafiny - profesjonalne rozwiązanie do pielęgnacji włosów bez pozostawiania resztek na włosach i bez obciążania. Szampon do włosów normalnych po zniszczone. Intensywna pielęgnacja i objętość. Pomaga w głębokiej regeneracji włosów oraz myje je bez pozostawiania resztek i bez obciążenia. 




 Moje spostrzeżenia:

Ostatnimi czasy dużo się mówi o " strasznych składnikach" znajdujących się w szamponach. Szczerze mówiąc, nie przejmowałam się tym. Nigdy nie zauważałam złego wpływu szamponów, wymagałam od nich jedynie tego by skutecznie oczyściły mi skórę głowy ( nie powinny też mnie w żaden sposób podrażniać). Z tym szamponem było podobnie, spisał się rewelacyjnie. Oczyszczał skórę mojej głowy idealnie, z łoju i zanieczyszczeń. Nie spodziewałam się niczego więcej ale zostałam mile zaskoczona, włosy po umyciu stały się lekkie, czułam, że unoszą się nad skórę głowy ( zazwyczaj moje 70cm włosy po umyciu są strasznie ciężkie, przylegają płasko do głowy i przez to też szybko się przetłuszczają.) Bardzo spodobał mi się ten efekt.
Zapach jest również dla mnie ważną sprawą, lubię otaczać się ładnymi zapachami a ten jest z pewnością jest jednym z nich. Nie jest nachalny, świeży, delikatny zapach. Nie utrzymuje się długo na włosach, ale tego od niego nie oczekiwałam.

Cena: 15zł/500ml

Ogromna butla, cena niska, czego chcieć więcej? w Rossmanie na przecenie można go kupić już za  ok.10-11 zł.

W mojej skali (1-5) przyznam mu 5.

Robi co ma robić, nie mam się do czego przyczepić.


 Odżywka

Opis producenta:
Profesjonalna formuła bez silikonów, parabenów i parafin. Odżywka przeznaczona jest dla włosów normalnych i zniszczonych. Ułatwia rozczesywanie włosów i efektywnie pielęgnuje je bez pozostawiania resztek. Dzięki lekkiej formule włosy nabierają większej objętości. Lekkość jak z salonu fryzjerskiego i zdrowo wyglądające i lśniące włosy. 


Moje spostrzeżenia:
Do odżywek przykładam znacznie większą wagę niż do szamponów. Włosy mam bardzo kapryśne, jedyne czego pragnę po wyjściu z kąpieli to to by po wyschnięciu moje włosy dały się rozczesać! Stosowałam odżywkę loreal ( pokładałam w niej ogromne nadzieję jednak efekt aż tak mnie nie zachwycił) za którą zapłaciłam ok 45zł jednak efekt odżywki Syoss'a ku mojemu zdziwieniu był lepszy! Podczas pierwszego użycia bałam się, że wyjdę z wanny z wielkim kołtunem na głowie ale mój strach był całkowicie bezpodstawny. Włosy rozczesywały się same podczas ostatniego płukania. Od pierwszego użycia nie rozstaje się z tą odżywką. Muszę wspomnieć też o ciekawej, bardzo gęstej konsystencji, fajnie się ją nakłada, nić z włosów nam nie spływa, duży plus.
Zapach tej odżywki nie rożni się znacząco od zapachów innych. Nie to jednak jest tu przecież ważne, mi natomiast przypadł do gustu . Nie jest ciężki, duszący czy nachalny, poza tym po umyciu niemal go nie czuć.
Czy poprawia kondycję włosów?Uważam, że dzięki tej odżywce kondycja moich włosów się poprawiła i będzie poprawiać się nadal, a czemu?  a to dlatego, iż dzięki niej włosy rozczesują się w bajecznie prosty sposób, nie łamię ich sobie i nie wyrywam podczas czesania, stąd poprawa ich kondycji!

Cena : 15zł/500ml

Tak jak i szampon tak i tę odżywkę znajdziecie w Rossmanie na promocji za ok 10 zł.

W mojej skali(1-5) odżywka otrzymuje zasłużoną 5!

Jeśli kogoś interesują składy, poniżej zamieszczam ich zdjęcia.




Dziękuję za poświęconą chwilę,
miłej nocki !;*

18 komentarzy:

  1. Muszę przyznac że ten Szampon mnie zaciekawił:)

    OdpowiedzUsuń
  2. lubie go wlasnie za to ze robi co ma robic i jest bez silikonów, parabenów i parafiny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten sam zestaw. Szampon fajnie oczyszcza, ale odżywka raczej w moim przypadku nie pomaga w rozczesaniu włosów:/

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznam, że raz na jakiś czas (awaryjnie, keidy skonczy mi sie moj Elseve :D) zdarza mi sie uzyc Syossa mamy i sprawdza sie niezle ;) Buziaki, zapraszam na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam produkty tej firmy.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię tę markę i często kupuję jej kosmetyki;)

    http://annaantje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię Twoje zdjęcia :) A szampon kiedyś kupię i przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie stosuję tą odżywkę;)mi także odpowiada

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę koniecznie wypróbować! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja jeszcze nie miałam okazji stosować tych produktów, ale widziałam, ze w rossmannie jest teraz promocja jakaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za komentarz! zapraszam dołącz do obserwatorów mojego bloga!ja już do Cibie dołączyłam, poczytam sobie Twoje "szamponowe" recenzje, ale widzę też, że są "lakierowe" świetnie - pozdrawiam :)

    http://www.viblogstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak tak świetnie się spisują to trzeba wypróbować :)
    Do koczka użyłam takiego specjalnego drutu w materiale , nie wiem jak to nazwać, kupiłam w sklepie ze spinkami :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Często kupuje takie szampony :) Od czasu do czasu je zmieniam, wiec probuje wszystkie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Hmmm, ja używałam Syoss'a, ale o innych działaniach, a odżywkę mam wciąż, szampon jak szampon, i odżywka jak odżywka, nie ma szału jakiegoś, jak i nie narzekam.. :)

    Obecnie używam Dove szamponu ;p

    pozdrawiam serdecznie i dzieki za recencje !


    Powiedz mi ja też chce testować i dostawać kosmetyki za darmo.. gdzie i co trzeba zrobić by mieć tą możliwość?

    odpowiedz.

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz założyc sobie konto w serwisie bangla.pl, później dodawać jak najwięcej dobrej jakości zdjęć, pisać pomocne recenzje i zgłaszać się do testów które ogłaszane są w dziale "promocje". Na podstawie tego co napisałam wyżej, redakcja wybiera osoby do testów :) Genialny serwis,wspaniałe dziewczyny a redakcja niesamowita, nigdy nie spotkałam się z tak miłymi ludźmi :) Warto tam zajrzeć:)

      Usuń
  16. a ja znowu bardzo nie lubię się z tą serią silicone free. szampon do włosów naturalnych po zniszczone plątał włosy a odżywka mam wrażenie że nie robiła nic specjalnego :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy jest inny, każdy ma inne włosy i potrzeby :) Niestety nie jest tak pięknie, żeby jeden produkt pomógł wszystkim :) Na pewno jeszcze trafisz na coś z czego będziesz zadowolona;*

      Usuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *