wtorek, 18 września 2012

43. French nie musi być nudny ! cz.1


Witacie :)
Tradycyjny french zawsze będzie w naszych sercach, to już klasyka. Czemu by jednak nie zaszaleć?
Chciałabym wam przedstawić french nieco inny niż ten który znamy :)
Zapraszam do oglądania zdjęć !

( małą informacja/ pytanie na końcu posta!)


Czy wy tez próbowałyście modyfikować stary, dobry french ? na co zamieniłyście klasyczne, białe końcówki?
Tak poza tematem:

Mam na sprzedanie 3 znane pudełeczka Glossybox, czerwcowe, lipcowe i sierpniowe. Są nieotwierane, pełnowartościowe, takie jakie otrzymuje się z oficjalnej strony. Pudełeczka wygrałam w konkursach Glossybox, już takie posiadam dlatego te chcę sprzedać. Cena za takie pudełko wynosi 49zł, ja sprzedaję za 40zł . Mogę dorzucić dla zainteresowanych kod 20% zniżki na pierwsze pudełko zamówione na stronie glossybox. Jeśli ktoś jest chętny niech piszę na mój mail : agatha250391@gmail.com :) Chętnie dorzucę jeszcze jakieś próbki od siebie :)

załączam linki do pudełek które posiadam jeśli ktoś chciałby zobaczyć co jest w środku . (na pewno wiecie co jest w środku, na blogach jest mnóstwo postów na ten temat :)
Czerwiec
Lipiec
Sierpień
 

Dzięki za uwagę:*
Pozdrawiam!

34 komentarze:

  1. Piękny i elegancki french :) Miła odmiana dla klasycznego frencha :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję Ci, że mogłam się zainspirować kokardkami na paznokciach :) Zrobiłam post, ale przyznam szczerze, że na Twoich paznokciach wygląda 100 razy lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładny i elegancki efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ahh przepiękny, taki sweet ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezłe! Ciekawy sposób by uatrakcyjnić frencha!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny ! Ile ja bym dała żeby umieć tak sobie ozdobić paznokcie...
    Kochana czym robisz wzorki ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;* Ten wzorek robiłam wykałaczką :)

      Usuń
  7. Dziękuję dziewczyny, wasze komentarze bardzo mnie motywują :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba spróbuję, bo za normalnym frenchem nie przepadam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. prześliczny, przesłodki. jeszcze takiego nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. jak ja Ci zazdroszczę takich paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  11. absolutnie piękne
    a ja 10min pazury ścięłam, ale mimo to na krótkich chyba sobie jutro odgapię :D

    no zakochałam się w nich ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny! Fakt, próbowałam kilka razy eksperymoentować, ale moje wszelkie próby spełzły na niczym :)

    www.ohoheva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. swietny!!bardzo mi sie podoba, a jakie ladne pazurki... :)
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  14. wow ... wspaniały pomysł ! świetne te pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczny! Baaaaaaardzo mi się podoba :) A że jestem ogromną wielbicielką frencha i jego wszelkich odmian, tym bardziej Twoja wersja do mnie przemawia. Na bank odgapię ;) Ja też robiłam kilka jego odmian, więc jeśli masz ochotę sobie popatrzeć albo zaczerpnąć inspiracji, zapraszam na swojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  16. Perfekcja;) bardzo mi się podobają <3

    OdpowiedzUsuń
  17. cudownie wyglądają te końcówki! <3

    OdpowiedzUsuń
  18. oj ja to już miewałam różne różniaste kolorki nawet podwójne przecinające sie po środku końcówki :} teraz jakoś nie mam weny na takie, gdyż dołuje mnie że nie mam takich pięknych długich płytek i widzę że moje pazurki już nie będa prezentowały się tak bosko jak no Twoje :(

    OdpowiedzUsuń
  19. piękny :) szkoda, że moje pazury nie są takie ładne, ciągle się łamią ;/

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie :) Idealnie zrobione :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak już mi się wydaje, że nie można lepiej udekorować paznokci to udowadniasz, że dla Ciebie nie ma granic. Niesamowicie to wygląda. Gratuluję cierpliwości i świetnego efektu!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. cudownie, piękna odmiana zwykłego frenchu!

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne :) jak zdobienie na tortach :D

    OdpowiedzUsuń
  24. O Jakie Sliczne : )
    Zapraszam do mnie : http://fashionandstylewithmyimagination.blogspot.co.uk/
    Obserwuje : )

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *