środa, 19 września 2012

44. French nie musi być nudny! cz.2

Witam Kochani! :)
Dziś kolejna część nietypowego french'a w moim wykonaniu. Złota jesień nadchodzi więc zapraszam na french z odrobiną złota (i srebra) . Inspiracją był mój pierścionek w kolorach białego i żółtego złota :)
Zapraszam do oglądania zdjęć.

Na końcu posta mała informacja/ pytanie dla Was, przeczytajcie :)













 Tak poza tematem:

Mam na sprzedanie 3 znane pudełeczka Glossybox, czerwcowe, lipcowe i sierpniowe. Są nieotwierane, pełnowartościowe, takie jakie otrzymuje się z oficjalnej strony. Pudełeczka wygrałam w konkursach Glossybox, już takie posiadam dlatego te chcę sprzedać. Cena za takie pudełko wynosi 49zł, ja sprzedaję za 40zł . Mogę dorzucić dla zainteresowanych kod 20% zniżki na pierwsze pudełko zamówione na stronie glossybox. Jeśli ktoś jest chętny niech piszę na mój mail : agatha250391@gmail.com :) Chętnie dorzucę jeszcze jakieś próbki od siebie :)

załączam linki do pudełek które posiadam jeśli ktoś chciałby zobaczyć co jest w środku . (na pewno wiecie co jest w środku, na blogach jest mnóstwo postów na ten temat :)
Czerwiec 
Lipiec
Sierpień


 Miłego Dnia! Buziaki;*




37 komentarzy:

  1. Pazurki super, a ten srebrny paseczek- co to jest? Bardzo ładnie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje frencze są świetne. Kolejny lepszy od poprzedniego :) Tez jestem ciekawa z czego jest ten srebrny paseczek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na 99% zwykła folia aluminiowa, którą każdy ma w domu :)

      Usuń
  3. Niesamowite tworzysz frencze :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz bardzo ladne paznokcie;) Ten french mnie urzekl bardzo ladny;)

    OdpowiedzUsuń
  5. o ja pierdziele jakie masz piękne paznokcie;) już Cie dodaje do swoich blogów bo z przyjemnością do Ciebie bede zaglądac;* a french no nieziemski:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki piękny i nietypowa zarazem french :)

    Jest cudowny:)

    Kiss

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz taki ładny kształt paznokci że zawsze ślicznie wyglądają *.* French mega!

    OdpowiedzUsuń
  8. W zimę lubiłam nosić złoty french, bez dodatków. jest taki subtelny. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. really love it!! its really nce, and elegant but i never could do that olololo very difficult to mee!!

    i am folowing u now!!! ok?? special post today

    http://www.beluloveblog.blogspot.com.es/2012/09/mix-de-converses-ii.html

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny french!
    a teraz się przyznaj gdzie kupias srebrną taśme? :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie oszukujmy się masz piękne paznokcie ! Ja na swoich takich cudów nie mogłabym zdziałać ...


    french fenomenalny !

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne paznokcie, bardzo mi się podobają :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnym czasie - na blog z dużą ilością inspiracji ze świata mody (i nie tylko :)

    http://inspirationswonderlandforever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczny, jak zrobiłaś te srebrne paseczki?
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiadomo, ze nie musi ! Cóż, ten jest mega mega ;) Buziaki, zapraszam serdecznie na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. jakie bajeczne paznokcie *_°

    OdpowiedzUsuń
  16. masz świetne pomysły, a wykonanie jeszcze lepsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. slicznie prezentuja sie takie pazurki:)))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne paznokietki! Świetny pomysł i wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. to jest to-śliczny jest .Pozdrawiam Cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczny ! wygląda zachwycająco wręcz :P

    OdpowiedzUsuń
  21. perfekcyjne wykonanie, wygląda świetnie! :))

    Vera
    zapraszam na:
    www.veraspop-upworld.blogspot.com!

    OdpowiedzUsuń
  22. Niezwykle elegancko się to prezentuje, bardzo ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowny french !!! Jestem pod duzym wrazeniem talentu!

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładny, delikatny, super!
    Dzięki za obserwowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajny :) ja bym zrobiła ze złotym paskiem :)

    OdpowiedzUsuń
  26. muszę przyznać wygląda rewelacyjnie!!!
    bardzo mi się podoba:))))

    OdpowiedzUsuń
  27. Doskonale to wiesz, ale paznokcie piękne, zadbane..bardzo dokładny manicure, dłonie wprost do fotografowania :) no i same zdjęcia..bardzo mi się podobają.
    Gratuluję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *