czwartek, 20 września 2012

45. French nie musi być nudny! cz.3

Witajcie Kochani! 
Kolejna propozycja frencha dla osób które lubią zaszaleć i nie trzymają się kurczowo standardowych wzorów. Tym razem postawiłam na czarna koronkę. Wzorek wykonałam przy pomocy wykałaczki. Zapraszam do oglądania zdjęć,  koniecznie dajcie znać co myślicie!:)


Więcej zdjęc znajdziecie niżej :)









Poza tematem :

Mam na sprzedanie 3 znane pudełeczka Glossybox, czerwcowe, lipcowe i sierpniowe. Są nieotwierane, pełnowartościowe, takie jakie otrzymuje się z oficjalnej strony. Pudełeczka wygrałam w konkursach Glossybox, już takie posiadam dlatego te chcę sprzedać. Cena za takie pudełko wynosi 49zł, ja sprzedaję za 40zł . Mogę dorzucić dla zainteresowanych kod 20% zniżki na pierwsze pudełko zamówione na stronie glossybox. Jeśli ktoś jest chętny niech piszę na mój mail : agatha250391@gmail.com :) Chętnie dorzucę jeszcze jakieś próbki od siebie :)



Dziękuję za uwagę :*



58 komentarzy:

  1. Po raz kolejny jestem zachwycona Twoim frenczem :) Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie to wygląda, tak dziewczęco i uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku,są cudowne! Coraz lepsze Ci wychodzą, jestem pod wrażeniem! :)

    www.ohoheva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. French nigdy nie jest nudny, a w tym przypadku napewno. CUDO! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie wiem jak Ty to robisz ale wychodzi Ci to perfekcyjnie! ;))
    P.S. Malujesz paznokcie codziennie?

    OdpowiedzUsuń
  6. Fenomenalnie.
    Szczęka opadła i nie wiem, co napisać...:P
    Pozdrawiam,
    Natkap

    OdpowiedzUsuń
  7. genialnie <3 i jak dokładnie wykonane - szacuneczek :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam czytać i oglądać Twojego bloga ! Tworzysz takie cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. :O:O:O Coż za precyzja! idealne. Zazdroszczę tak wprawnej ręki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. rewelacja! uwielbiam Twoje paznokcie! zapraszam do mnie na www.bringinspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, taki czarny podoba mi się o wiele bardziej od zwykłego :D

    OdpowiedzUsuń
  12. A myślałam, że lepiej być nie może...Odette...pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja juz nawet nie pisze komentarzy, bo pisac caly czas ze piekne, ladne, super to nudne :) Dzisiaj napisalam, zebys wiedziala, ze zagladam i ze wszystko mi sie podoba, jak zwylke.

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne, ale wyglądają na pracochłonne :P
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne! Są mega staranne i dokładne, robią wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak utkwił mi w myślach Twój french, że stanowił on moją inspirację. Mam nadzieję, że nie pogniewasz się, za bezczelne wykorzystanie Twojej serii do swego zdobienia ;-)
      Chciałabym aby częściej coś wywierało na mnie takie wrażenie :-)

      Usuń
  16. Fantastyczny! Jestem pod wrażeniem!!! Bardzo, bardzo, ale to baaardzo mi przypadł do gustu. Ja bym go jeszcze zmalowała w wersji białej. Chociaż miałabym problem z określeniem, która bardziej mi się podoba :) Oj, będę zgapiać jak nic ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Perfekcyjna robota, wręcz koronkowa:)

    OdpowiedzUsuń
  18. przejrzałam Twój blog wzdłuż i wszerz i zostaję tu na dłużej! pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  19. jak Ty to robisz, że masz tak piękne paznokcie??:)

    OdpowiedzUsuń
  20. jak zwykle cudowne :) dostałaś ode mnie nominacje do so sweet blog award :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fantastyczne! Normalnie zakochana jestem w Twoich paznokciach <3

    OdpowiedzUsuń
  22. o boże!!!
    gdybym miała taki french nie chciałabym niczego innego!
    Ściskam! Lona
    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Kochana tutaj u Ciebie nigdy nie będzie nudno! :) Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  24. ojej, mam nadzieję, że ja kiedyś dojdę do takiej wprawy ;/

    OdpowiedzUsuń
  25. super love it! great blog! :)
    Anyway, I hope you could visit my blog too and follow pretty! :)

    xoxo,
    Raellarina- The Ballerina on Fire
    http://raellarina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Perfekcyjnie, podziwiam:)
    Obserwuję i zapraszam do mnie:*

    OdpowiedzUsuń
  27. Twoje paznokcie zawsze są idealne! Nominowalam Cię do Versatile Blogger. Szczegóły u mnie w najnowszym poście:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Amazing!!!!!
    Would you like to follow each other?! :)

    http://estilohedonico.blogspot.pt/

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepiękny :) na moich krótkich już by się tak nie prezentował ;p

    OdpowiedzUsuń
  30. Dlaczego dopiero teraz trafiłam na twojego bloga?:D Masz talent do paznokci, podziwiam! Cudny frencz♥

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne pazurki :) Dokładnie, french nie musi być nudny. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jak to się stało że wcześniej tu nie trafiłam? Genialne zdobienia tworzysz, niektóre to małe dzieła sztuki :) Ten frenczyk też jest przepiękny.

    OdpowiedzUsuń
  33. Właśnie i ja tutaj trafiłam. Cudownie to wygląda, ale może byłabyś w stanie pokazać/napisać jak takie jak ja "nie mające talentu" mogły by to zrobić ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Oooo kurcze!! Piękne:) Prawdziwe paznokciowe dzieło sztuki!

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,

    Malko

    OdpowiedzUsuń
  35. Jestem pod wrażeniem, sama wykałaczka, a jakie cuda wyszły ^^
    Kocham Twoje paznokcie *.*

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *