czwartek, 27 września 2012

46. Peeling i żel pod prysznic Joanna.

Witajcie :)
Na dziś mam dla Was recenzję zestawu pod prysznic z Joanny. Otrzymałam go znowu dzięki serwisowi Bangla.pl no i oczywiście firmie Joanna. Namydliłam się,  na testowałam i mogę wtrącić swoje trzy grosze na temat tych produktów. Jeśli jesteście zainteresowani zapraszam na recenzje i fotki.




Żel pod prysznic , odświeżający, melon i awokado,300ml.

Opis producenta:

Żel pod prysznic o świeżym owocowym zapachu zapewnia doskonałe odprężenie i oczyszczenie ciała. Specjalnie opracowana receptura zawiera ekstrakty owocowe (w zależności od rodzaju: z mango i papai, wiśni i porzeczki, melona i awokado), które działają nawilżająco i poprawiają elastyczność skóry (mango i papaja), odżywczo (wiśnia i porzeczka).
Dostępne w 5 wersjach zapachowych:
- mango i papaja,
- wiśnia i porzeczka,
- żurawina,
- melon i awokado,
- aloes i limonka,
- grapefruit i pomarańcza,
- gruszka.

Skład:
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Sodium Chloride, Cocamidopropyl Betaine, Glicereth-2 Cocoate, Polyquaternium-7, Mangifera Indica Extract, Carica Papaya Extract, Propylene Glycol, Citric Acid, Disodium EDTA, Parfum, Buthylphenyl Methylpropional, Hexyl Cinnamal, Limonene, DMDM Hydantion, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothuiazolinone, CI 16255, CI 19140

Cena: 4,99zł / 300m


Moje spostrzeżenia:
Moje zdanie na temat zeli pod prysznic jest proste, ma oczyścić nasze ciało i umilić nam kąpiel swoim zapachem. Ten żel spełnia swoje zadanie, bardzo dobrze się pieni chodź nie jest to kremowa piana, raczej zwykła  standardowa.
Zapach został dobrany losowo, wiec nie wiedziałam czy przypadnie mi on do gustu, jednak już po pierwszym użyciu wiedziałam, ze jaki to by zapach nie był będzie naprawdę ładny. Delikatny, nieuciążliwy i nie chemiczny, pachnie bardzo smakowicie.
Po wyjściu z kąpieli zapach jest nie mal nie wyczuwalny co dla mnie nie stanowi problemu, od pozostawiania zapachu na skórze mam perfumy, balsamy i mgiełki.
Stosowałam codziennie aż do wykończenia i nie wysuszył mojej skóry w zadnym stopniu o co się początkowo bałam. Czy jest wydajny? Przy normalnym użytkowaniu zdecydowanie TAK, niewielka ilość tworzy mnóstwo piany. Ja strasznie się od niego uzależniłam,  odstawiłam nawet bajecznie pachnący LIERAC (44zł za 200ml) na rzecz odświeżającego melona z awokado :)

Cena 4,99 zaskoczyła mnie chyba najbardziej  gdybym jej nie znała postawiłabym na dużo wyższa ponieważ produkt jest pierwsza klasa w swojej dziedzinie. Warto zainteresować się takimi produktami bo można trafić na prawdziwa perełkę . Za tę cenę robię zapasy wszystkich zapachów i portfel też będzie szczęśliwy :)!

Moja ocena: Ode mnie otrzymuje 5/5 za całokształt!




Opis producenta:
Peeling myjący o owocowym zapachu doskonale wygładza i odświeża ciało. Specjalnie dobrana receptura zawiera nawilżający ekstrakt owocowy (w zależności od wersji: z kiwi, pomarańczy, truskawki, porzeczki lub grapefruita) oraz drobinki ścierające, które usuwają zanieczyszczenia i martwe komórki naskórka.
Wspaniałe rezultaty:
- oczyszczona i odświeżona skóra
- gładsza i milsza w dotyku
- przyjemnie pachnąca
Dostępny w 7 wersjach: kiwi, pomarańcza, truskawka, porzeczka, grapefruit, gruszka i żurawina.

Skład: 
Aqua, Polyethylene, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Glycerin, Disodium Laureth-3, Sulfosuccinate Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Acrylates / C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Xanthan Gum, Triethanolamine, Polyquaternium-7, Coceth-7PPG-1-PEG-9 Lauryl Glycol Ether, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Actinidia Chinesis Fruit Extract, Propylene Glycol, Disodium EDTA, Parfum, Butylphenyl Methylpropional, Hexyl Cinnamal, Linalool, Synthetic Wax, DMDM Hydantoin, Methylchloroisothiazolino ne, Methylisothiazolinone, CI:19140, CI:42090, CI:77499.
Cena: 3,99zł / 100ml

Moje spostrzeżenia:
Peeling na pewno wszystkim doskonale znany. Ja powiedziałabym, ze to bardziej żel pod prysznic z delikatnymi granulkami. Mała, poręczna buteleczka jest przeurocza. Moim ulubionym zapachem dotychczas była truskawka ale kiwi które otrzymałam jest równie piękny  Kolory, zapachy są wiernie odtworzone, ma się wrażenie, ze do naszej buteleczki ktoś wcisnął świeże owoce. Peeling delikatnie złuszcza nasz naskórek, skóra po wyjściu z kąpieli wydaje się być bardzo mięciutka  Dużo o nim mówić nie trzeba, opinie na wizażu(222 kwc) mówią same za siebie, był i będzie dla mnie hitem, znam go nie od dziś :) 
Cena "powalająca", każdy kto nie zna powinien się skusić, za taką cenę aż zał nie spróbować. Serdecznie polecam,  aromatyczna kąpiel zapewniona.






 


A czy Wy znacie i lubicie te produkty? Skusiłyście się jakiś żel bądź peeling z tej firmy?  Jeśli tak,dajcie znać jak Wam się stosowało i sprawdziło :) Na jaki jeszcze żel/ peeling warto się skusić waszym zdaniem?



Pozdrawiam serdecznie, miłej nocki życzę!:*

26 komentarzy:

  1. ja nie lubię tych peelingów. wolę mocne zdzieraki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak peeling jest fajny :D Ja mam truskaweczkę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten peeling kupuje z 2 powodow. Piekne zapachy i idealne na wyjazd, male buteleczki. Tylko porzeczka mi nie podeszla..a pomarancza cudo

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię tymi peelingami zastępować żel pod prysznic, bo do intensywnego złuszczania wolę coś mocniejszego. A ten ze względu na zapach uwielbiam :-) stosuję na przemian różne z tej serii

    OdpowiedzUsuń
  5. Peeling szczególnie lubię, żele Joanny raczej nie dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. kocham ten peeling:)
    fantastycznie pachnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja lubię peeling, szczególnie truskawkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam peelingi od Joanny, a z żelami jeszcze nie miałam do czynienia :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku, taki tani, aż grzech nie spróbować! ;) Buziaki i zapraszam w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. tez produkty z joanny są świetne, za taką cenę można sobie całe zapasy zrobić ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam ten peeling, tylko wolę zapach truskawek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kosmetyki z tej firmy są naprawdę dobre ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię te peelingi ( miałam ten i jeszcze bodajże truskawkowy ) godne polecenia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam te peelingi najbardziej ten kawowy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. http://ecosmetics.blogspot.com/2012/09/nieze-ciacha-czyli-so-sweet-blog-award.html dostałaś wyróżnienie sweet babeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam peelingi Joanny!:) wypróbowałam już wszystkie zapachy i wszystkie są przeurocze :) mała i poręczna buteleczka idealna na wszelkiego rodzaju wyjazdy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. mam teraz żel p[od prysznic wlasnie z Joanny o zapachu wiśni i czegoś tam:) mega pachnie w łazience podczas gdy biorę kąpiel:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Może weźmiesz udział w tagu: PAŹDZIERNIK-MIESIĄCEM MASECZEK? Warto coś zrobić dla siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam te peelingi. Zapraszam do Mnie tam też trochę o nich jest :)

    Dodaję do obserwowanych :))


    http://malykobiecyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *