poniedziałek, 1 października 2012

47. Konkurs u Nieesi | Nieesia 25 inspiruje :)



Witajcie Kochani!

Jakiś czas temu na pewno wszystkim dobrze znana Youtubowiczka Nieesia25 ogłosiła konkurs, ja jako, że jestem jej ogromną fanką postanowiłam wziąć udział. Wykonanie wszystkich prac zajęło mi trochę czasu, ale w końcu się udało. Nigdy wcześniej nie robiłam filmików i zgłoszeń w tej formie więc proszę o wyrozumiałość :) Do każdej stylizacji zainspirowała mnie Agnieszka, jej kanał i blog . Dzięki 'morskiej' stylizacji zainspirowanej jedną z jej fotek udało mi się wygrać gradientowy konkurs na blogu http://bottle-of-happiness.blogspot.com/ z czego bardzo się cieszę!

Do konkursu zgłosiło się mnóstwo osób, prace są cudowne, polecam obejrzeć pozostałe. Szanse na wygrane pewnie mam niewielkie bo konkurencja jest ogromna ale praca nad stylizacjami przyniosła mi wiele radości :)!
Dajcie znać co myślicie :)

Odsyłam Was do linka do filmiku :)






Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego wieczorku ;*

16 komentarzy:

  1. Świetnie Ci to wyszło:) Jak na pierwszy filmik to prawdziwa profesja ;)
    Myślę, że masz duże szanse na wygraną ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. To co z pazurkami zrobiłaś to BAJKA!!!! :o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a filmik jest genialny!! nie zrobiłabym tego lepiej :)

      Usuń
    2. z reszta co ja się tam będę, Twoje pazurki sa genialne w każdym, możliwym i niemożliwym wydaniu :)

      Usuń
  3. wierze, że wygrasz; piękne prace i super zmontowany filmik :******
    3mam kciuki :))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! Masz niesamowity talent do tworzenia wyjątkowych dzieł na paznokciach!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia! ;*
    Mam nadzieję, że wygrasz, należy c/i sie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tu zarabiam pieniądze – http://www.learnmoneystrategy.com/Nirres/. To łatwe i całkiem zyskowne! ;)

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *