wtorek, 2 października 2012

48. Lakiery Mariza

Witajcie :)
Dziś chce Wam pokazać moje nowe perełki lakierowe z  firmy Mariza. Lakiery są kremowe, maja piękne odcienie, już 1warstwa wystarczy by ładnie pokryć płytkę , rewelacja :)
Przy okazji posta ze zdobieniami zamieszczę kilka słów recenzji.
Kolorki które posiadam są idealne na jesień.

Dziś pokaże Wam zdjęcia trzech lakierów a za jakiś czas stylizacje z tymi kolorkami w roli głównej :)
zapraszam do oglądania zdjęć :)



Nr 42

Nr 43

Nr 55



A Wy co myslicie o lakierach tej firmy? Macie je w swojej kolekcji?:)



Miłego dnia Kochani ;*

16 komentarzy:

  1. ja też mam trzy lakiery z Marizy tylko, że inne kolory :) są śliczne ale szybko się ścierają i barwią płytkę paznokcia:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przed malowaniem zawsze maluje pznokcie bezbarwnym dlatego nigdy lakiery nie barwia mi płytki i nie scieraja sie tak szybko:))

      Usuń
  2. Swietne kolory! Nigdy nie probowalam kosmetykow tej firmy, ale podobno ceny sa interesujace?

    OdpowiedzUsuń
  3. mam kilka lakierów Mariza, lubię szczególnie z serii Care&Colour :))

    OdpowiedzUsuń
  4. nie mam jeszcze lakierów z tej firmy, ale te z notki bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Zapomniałam podać, juz sa nad zdjeciami ;*

      Usuń
  6. Nie mam dobrego zdania o tej firmie, bardzo szybko odpryskują i ciężko jest je zmyć :)

    Całuję Tina :*

    OdpowiedzUsuń
  7. nr 42 wygląda zachecejąco:) Mam da te lakiery ale są malutkie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się 42 i 43! Niestety nie miałam żadnego lakieru z tej firmy, a szkoda, bo z tego co piszesz są warte uwagi!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie, ale ciekawią mnie skład(y) ich.

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *