wtorek, 2 października 2012

49. Ryżowe misie :)


Witam ponownie !:)

Jakiś czas temu po internecie krąży zdjęcie słodkiego misia, ulepionego z ryżu. Strasznie mnie to urzekło i nie wytrzymałabym gdybym sama nie spróbowała! Dlatego też chciałam się z Wami podzielić moimi wyczynami;)
Misie zrobiłam jak widać z ryżu, lekko rozgotowanego zeby lepiej się kleił, dodatki stworzyłam z sera, szynki i salami!:)
Nie wiem czy nadaję się to do jedzenia, ale miło popatrzeć na dwa, urcze, spiące misie :)!
Zapraszam do oglądania zdjęć!:*







Jeśli ktoś miałby ochotę uczynić te misie jadalnymi, polecam ryżowe brzuszki przyrządzić z sosem bolońskim i mięsem mielonym a kołderkę zamiast salami zrobić z sera! :)




Do " usłyszenia" jeszcze dzis :)
Buziaczki :)

14 komentarzy:

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *