wtorek, 2 października 2012

51. Moje kosmetyki Eveline



Witajcie !:)

Dzis chcę powiedzieć kilka słów na temat kosmetyków firmy Eveline. W tym miesiącu przez moje ręce przewinęła się ich spora ilość a nie które szczególnie zawładnęły moim sercem więc uznałam, że koniecznie muszę Wam o tym napisać.

Jeśli jesteście zainteresowani, zapraszam do dalszej części posta :)


 





Pierwszą rzeczą która urzekłą mnie w tym wielkim zestawie była kredka do oczu w kolorze czarnym, wyposażona w gąbeczkę :)
 Kredka automatyczna z gąbką Eye Max Precision

Czemu mi się tak spodobała?
Przez długi czas katowałam swoje oko twardą, ostrą kredką przez którą za każdym razem płakałam!
Tym razem uwolniłam się od niej na dobre, kredka którą widzicie na fotkach uratowała moje powieki. Jestem miłośniczką czarnej kreski i teraz wykonuję ją beż cierpień . Kredeczka ma wiele plusów i jeden mały minus.
Plusy?
Jest bardzo miękka, ma cieniutkie zakończenie dzięki czemu makijaż oka jest dużo bardziej dokładny i staranny, kolor jest ładny, intensywna czerń( w porównaniu z moją poprzedniczką różnica ogromna!), poza tym fajnie wygląda moim zdaniem, bardzo elegancko co mi się podoba:)

Mały  minus o którym wspomniałam to to, że trzeba nieco wprawy by ładnie rozcierac kreskę tą gąbeczką. Po kilku próbach wychodzi całkiem nieźle:)




Drugi kosmetyk który od początku stał się moim ulubieńcem to mleczko do ciała, wygadzające i ujędrniające.

bioHyaluron4D, Mleczko do ciała ujędrniająco-wygładzające

 Ujędrnienia niestety nie zauważyłam, ale na co tu liczyć, tylko sport może faktycznie pomoc a mleczko jedynie wspomóc. Za to wygładzenie odczuwam ogromne, skóra jest mówią poważnie gładziutka i przyjemna w dotyku. Poza tym ogromny plus to mleczko dostaje ode mnie za zapach. Nie umiem określić co to za zapach,  kojarzy mi się z prawdziwą czystością i świeżością( wiem jestem kiepska w opisywaniu zapachów;/) Minusów brak!




Macie jakieś swoje ulubione kosmetyki Eveline?( Ja mam jeszcze w swojej kolekcji moje ulubione od lat serum do biustu, kocham jego zapach!)


Pozdrawiam i życzę miłej nocy!:*

19 komentarzy:

  1. Nawet lubię lakiery Eveline ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja z Eveline najbardziej uwielbiam krem do twarzy bioHyaluron 4D :-) Swietny!! I z filtrem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz fajny manicure. Chyba sobie odgapię... ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam dośc dużą listę kosmetyków tej marki, które uwielbiam :) Zdecydowanie stawiam na pielęgnację ciała!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. też mam kilka produktów eweline, jednak nie jestem przekonana do tuszów bo raz kupiłam i po pomalowaniu aż płakałam tak mnie piekły oczy

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uwielbiam lakiery i odżywki tej firmy ;) Ale muszę przyznać że kredka wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tych produktów które pokazałaś nie miałam nic ;) Ale ogólnie ja sobie chwalę niektóre z ich kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna jest ta kredka, musze jej poszukać w drogerii :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie dużo masz kosmetyków tej marki :) Obecnie kosmetyki Eveline dostępne są w Biedronce. Ja kupiłam eyelinery i lakiery, bo bardzo je lubię, a także odżywkę do rzęs. Mam nadzieję, że również będę z niej zadowolona. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wydaję się być fajna ta kredka. Już od dawna planują ją kupić. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam kosmetyki tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też mam kilka ulubieńców tej formy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana piękne pazurki widzę ^^

    Co do kosmetyków, to mleczko i krem do twarzy uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  14. też mam tą kredkę i gąbeczki jeszcze nie opanowałam :P

    OdpowiedzUsuń
  15. najbardziej lubię lakiery do paznokci tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja z Eveline miałam tylko ten krem do depilacji, bo bardzo rzadko trafiam na ich kosmetyki. A co do kremu, to niestety się nie sprawdził, ale nie obwiniam go jakoś specjalnie, bo wszystkie kremy tego typu na mnie nie działają :P / i obserwuję bo straaasznie mi się podobają twoje zdobienia na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *