sobota, 6 października 2012

52. Makijażowy zestaw - Essence


Witajcie Kochani!:*
Jak wykonać makijaż nie dużym kosztem? Przekonałam się o tym w momencie gdy zaczęłam studiować! Ale to nie znaczy, że tani make up= słaby make up, wręcz przeciwnie. Zgromadziłam już wiele tanich kosmetyków które są jednocześnie warte uwagi, będę Wam o nich co jakiś czas opowiadać.
Chcę Wam dziś przedstawić kolorowy zestaw kosmetyków firmy wszystkim znanej Essence.

Zapraszam :)







*Stay All Day Long Lasting Eyeshadow

*Quattro Eyeshadow

*Multi Action Mascara Blackest Black




Mogę powiedzieć, że wszystkie te kosmetyki lubię  jedne mniej jedne bardziej. Każdy zrobił na mnie pozytywne wrażanie, okazuje się, że za niższą kwotę nasz makijaż nie musi być niższej jakości.


Zacznijmy od  Quattro Eyeshadow.


Często make up wykonuje rano, nie mam czasu na bawienie się w kombinowanie nad intensywnością kolorów z która ta paletka ma mały problem. Cienie co prawda posiadają słabą pigmentację ale kolory są naprawdę śliczne, dzięki bazie można pięknie wydobyć ich odcień i zatrzymać go na dłużej. Paletka na pewno przyda mi się na większe wyjścia lub w momencie gdy będę miała więcej czasu na " bawienie " się z make up'em . Z taką paletą kolorystyczną możemy wykonać makijaż dzienny jak i wieczorowy. Uważam, że blondynki były by z tej paletki zachwycone , tak delikatne kolorki nawet bez bazy będą wyglądać pięknie!

Moja ocena :  4

Teraz przejdźmy do mojego ulubionego produktu z tego zestawu, a jest to  Multi Action Mascara Blackest Black.




Co tu dużo mówić, maskary tej firmy nie raz zaskoczyły mnie pozytywnie, z tą było podobnie. Tusz mimo nadmiernego nakładania( 3 warstwy) nie osypywał mi sie ani nie tworzył nieestetycznych grudek. Kolor czerni mnie zachwyca, oczko od razu wygląda na bardziej otwarte! Do tej pory używałam maskary False lash effect max factor'a ale wszystko co dobre szybko się kończy, jak tylko będę dysponowała większa ilością pieniędzy z pewnością go odkupię ale teraz Essence będzie mi wiernie towarzyszył, spisuje się świetnie. Często sprawdza się u mnie zasada, jak trwoga to do Essence :D

Moja ocena : 5

Wspomnę słówko o Stay All Day Long Lasting Eyeshadow żeby było sprawiedliwie :)






Mimo, że cień ma mnóstwo brokatowych drobinek spełnia wszystkie swoje funkcję, poza tym spisuje się świetnie jako baza pod cienie podbijająca kolor. 

Moja ocena : 4,5




Pozdrawiam Was serdecznie i do usłyszenia jeszcze dziś!:)

Buziaczki ;*

17 komentarzy:

  1. Jak skończy mi się moja maskara to zakupię tą :)) A te wszystkie cienie są takie cudowne - najbardziej urzekła mnie ta pierwsza paletka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne, profesjonalne zdjęcia! jak zwykle:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Fany ten ostatni cień ;) Może przetestuję tą mascarę jak zużyję moją od Mejbelajn :)
    Pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten kremowy cień jest śliczny, uwielbiam fiolety :) Ostatnio widziałam je u siebie na promocji i teraz żałuje, że się nie skusiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam cienie w musie/kremie, a ten z Essence ma przepiekny kolor :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny cień, chyba też przetestuję te kosmetyki :)
    http://whynotlifewithfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi sie kolory ale nie potrafiła bym ich użyć :*

    Całuje Tina :*

    OdpowiedzUsuń
  8. fioletowy cień piękny i jaki napigmentowany - muszę pomacać na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. myślałam, że makijaż ujrzę a tu nie ma;/

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *