poniedziałek, 8 października 2012

54. Ulubieńcy : Max Factor Colour Elixir Lipstick


Witajcie,
Dziś chciałabym Wam bliżej przedstawić mój kolejny ulubiony produkt, tym razem do ust. 
Uznałam, że warto o nim wspomnieć a każda miłośniczka kolorowych ust będzie zainteresowana.
Zaraz po lakierach do paznokci, szminki to moja miłość. 
Dużą część mojej kolekcji zasilają własnie szminki firmy Max Factor ale nie tylko, choć przyznam, że własnie one wprowadziły mnie w szminkowy świat i jestem im za to wdzięczna.

Zapraszam na słow kilka na temat temat Max Factor Colour Elixir Lipstick !



Moje spostrzeżenia :

Gama kolorystyczna tych szminek jest całkiem pokaźna  jak się nie mylę jest ich aż 18 ale mimo to ciężko było mi wybrać jeden kolor. Brunetki jak i blondynki znajdą coś dla siebie. Do tej pory byłam zwolenniczka jasnych róży  kolorów nude ze względu na swoją jasną karnację ale niestety kolory jasne były zbyt perłowe, ja jednak wole klasyczny mat. Jako, że bezpiecznych i jasny kolorów nie było za wiele oraz moda tej jesieni dopuszcza wyraźne i podkreślone usta postanowiłam postawić na coś pomiędzy i wybrałam odcień 825 PINK BRANDY. 

Kolor 825 to piękny koral,  ukryty pomarańcz, bardzo ciekawy kolor. Mimo mojej jasne cery bardzo mi się podoba na moich ustach. Nieco barwi usta co akurat bardzo mi się podoba  Możemy w fajny sposób dokładać warstw a kolor będzie się pogłębiał, jednak gdy chcemy osiągnąć naturalny look wystarczy delikatna warstwa dodatkowo odciśnięta na chusteczce :)

Trwałość tej szminki jest naprawdę wysoka, można pić beż obawy, że zaślinimy szklankę lub umażemy filiżanki a po kolorze nić nie zostanie. Bez obaw, na moich ustach szminka zostaje naprawdę długo. Jeśli do tego zastosujemy się do znanych metod nakładania, na pewno szybko nasza szminka się z nami nie rozstanie.

Posiadam jedną szminkę firmy MAC myth, piękny kolor ale strasznie wysusza mi usta, nie umiem z nią pracować by wyglądała ładnie. Max Factor zachwycił mnie swoją kremową, nawilżającą konsystencją za co wielki plus! Ta szminka zawsze wygląda dobrze, nie podkreśla skórek.

Opakowanie jest bardzo eleganckie, złoty kolor zawsze ma w sobie urok, traktuje to jako dodatkowy atut tego kosmetyku. Moje wcześniejsze szminki tej firmy miały bardziej "twarde" opakowanie, natomiast ten złoty element jest dość leciutki,  ale to nic takiego.

Cena szminki jest  wysoka( jak dla mnie),nie ma co ukrywać. Jeśli będę chciała uzupełnić swoją kolekcję o inne kolory to będę musiała czekać na promocje :) 
Moja studencka kieszeń mogłaby tego nie znieść. 

Moja ocena : (1-5)   5




w świetle dziennym:


w cieniu :






Dziękuję za czas który mi poświęciliście oraz za wszystkie komentarze które znajdą się pod tym postem jak i za te które pojawiają się pod innymi :)



Pozdrawiam serdecznie i życzę miłej nocki!:*



19 komentarzy:

  1. muszę wypróbować;) piękny kolor

    OdpowiedzUsuń
  2. na Twoich ustach wygląda pięknie - ja nie korzystnie wyglądam w koralowych :) a ze szmineczek maca - powinnaś wybierać z serii lustre - one ładnie nawilżają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie prezentuje się na Twoich ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. interesujący kolor :> lubię takie niejednoznaczne pomarańczki :>

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię pomadki, ale muszę je mieć najlepiej w jakimś żywym kolorze, więc na pewno bym wybrała inny kolor niż ten, ale fajnie, że trwałość dobra, ciężko o to w pomadkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczny kolor! Rowniez uwazam, ze opakowanie jest wazne i duzo przyjemniej uzywa sie kosmetyku w eleganckim opakowaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładny naturalny kolor:)Ale dla siebie wybrała bym właśnie nude.

    OdpowiedzUsuń
  8. ależ pięknie wygląda
    ja w takim kolorku chyba wyglądam zbyt kosmicznie
    pozdrawiam majajula

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *