wtorek, 23 października 2012

58. Moje Nieesiowe inspiracje z bliska :)


Witajcie Kochani !:*
Jakiś czas temu, pisałam Wam o moim udziale w konkursie na YT u Nieesi25,
bardzo zależało mi na wygranej i udało się! Ciężka praca się opłaciła i już mogę się cieszyć wspaniałymi nagrodami za co bardzo Agnieszce dziękuję.
Dziękuje też wszystkim za wsparcie i wiarę we mnie :)
Przedstawię Wam moje prace z bliska i zdjęcia które mnie zainspirowały.
Zapraszam do oglądania zdjęć :)




  • Zainspirowała mnie miłość między Niesią a jej mężem.








  • Moją inspiracją była też jej zdolność do gotowania, ciekawe potrawy, wszystko pięknie przedstawione.










  • Kolejną inspiracją byłą jej delikatna uroda.






  • Inspirowała mnie jej chęć odkrywania świata, podróże.




  • Jej styl również był dla mnie źródłem inspiracji :)











  • Jej naturalność, miłość do przyrody, kwiaty na filmikach były kolejną inspiracją.







  • Kosmetyczny świat Nieesi też zainspirował mnie do stworzenia jednej ze stylizacji!













Dziękuję za poświęcony czas i pozdrawiam serdecznie!
Buziaki!

24 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana, to baaardzo miłe:* Ciesze się, że się podobało:))

      Usuń
  2. Wow, świetny pomysł :) Mi też zdarza się czasem coś zmalować na paznokciach, ale przyznam szczerze, że nie miałabym serca i cierpliwości do tego co Ty stworzyłaś :) Brawo! Bez wątpienia zasłużyłaś na nagrodę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja - kolejny raz oglądam i kolejny raz padam z zachwytu.
    Brawo !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeny jedny :))) bardzo piekne :) jakis tutorial . filmik prosze zrobic :))))))) jak takie cuda robic :)))))

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nie wiem jak ty to zrobiłaś ale musiałaś na tym dłuugo siedzieć, efekt bombowy !

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję moja droga!!!! :)
    Widziałam Twój filmik na YT...bosz..muszę Ci wyznać, ze wzruszyłam się !! byś świetnym odzwierciedleniem Niesi, oraz cudownym zwyczajnie niezwyczajnym pomysłem na na do prawdy polepszenie komuś dnia, miesięcy...na uradowanie duszy!
    :)
    Teraz tak dopiero doszło do mnie ile razy musiałam zmazywać i od nowa nakładać lakier bazowy i znów świdrować te maluczkie cieniutkie kreseczki żeby stworzyć kolejne cudo!
    :)
    Super i jeszcze raz gratuluję!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie ci to wychodzi. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana Twoja praca jest niepowtarzalna, jak pięknie ukazałaś Nieesię! Fenomenalnie, brak mi słów!

    OdpowiedzUsuń
  9. AMAZING!!! po ang. bo jakoś te słowo wywołuje większy zachwyt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. tyle wspaniałości naraz! ;D świetne prace, jaka dokładność i precyzja. poszalałaś

    OdpowiedzUsuń
  11. wow!! jestem pod wrażeniem Twojej inspiracji:) Niesi pewnie będzie meeega miło jak to zobaczy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chciałabym umieć robić takie paznokcie*.*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiedziałam, wiedziałam, wiedziałam ze wygrasz!!!! Jestes Boska :*

    OdpowiedzUsuń
  15. jestem pod wrażeniem! brak mi słów po prostu! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. łał ! ; oo jestem pod wrażeniem ! świetnie ; )

    OdpowiedzUsuń
  17. ale świetne <3 kocham Twój blog i oczywiście obserwuję :))

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *