wtorek, 23 października 2012

59. Zmywacz do paznokci w formie żelu Donegal.

Witajcie!
Jakiś czas temu podjęłąm jednorazową współpracę z Donegal. Nigdy wczesniej nie miałam okazji używać ich produktów mimo, że są dostępne niemal wszedzie.










Z całego zestawy produktów do gustu przypadł mi najbardziej zmywacz do paznokci o zapachu mango w formie żelu! Często widywałam do na innych blogach, już wtedy przypadł mi do gustu i mnie zaciekawił.
Była to dla mnie niesamowita nowość, nigdy wcześniej się z czymś takim nie spotkałam. 
Do plusów muszę z pewnością zaliczyć to, że nie ma możliwości rozlać go ( a często zdarza mi się przewracać wszystko wokół). Poza tym ma całkiem przyjemny zapach, na tyle na ile zapach zmywacza może być przyjemny. Nie wysusza też za bardzo skóry.  

Jeśli chodzi o minusy, jako takich nie zauważyłam. Mogę przyczepić się jedynie do tego, że jest" wolniejszy " niż zmywacze w formie płynnej z którymi miałam do czynienia ale za to bardziej delikatny. By zmyć porządnie lakier trzeba poczekać nieco dłużej, dłużej przytrzymać wacik przy paznokciu. 
Podoba mi się to, że kiedy już odczekam chwilę z wacikiem przyłożonym do pomalowanej płytki paznokcia , po lakierze i przebarwieniach nie ma śladu. Moim zdaniem, lepiej poczekać i usunąć lakier w 100% nie narażając skóry na nadmierne wysuszanie i podrażnienie niż "zdzierać" lakier silnymi zmywaczami w sekundę. Myślę, że będę do niego wracać :)

Wszystkie produkty można znaleźć niemalże w każdej drogerii oraz na stronie internetowej http://www.donegal.com.pl/



Pozdrawiam i życzę cieplutkiego, jesiennego wieczorku!

14 komentarzy:

  1. Wszędzie szukam tych żelowych separatorków. Z Donegal mam zmywacz w formie mleczka. Wolny jest, ale nie wysusza skórek ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. właśnie czaiłam się na zmywacz w żelu i chyba sobie go kupię ;D

    a wzorki jakie ładne <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach, żelowy zmywacz to jest to co najbardziej lubię... ok 3 lat temu kupiłam swój pierwszy w superpharm i dokupuje co jakiś czas...zawsze trafia na cytrynowy, jest moim ulubieńcem jeśli chodzi o produkty do paznokci :)
    Niestety i dało mi się nim zalać ;p jakoś niefartownie mi wyprysnął z buteleczki :}

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachęciłaś mnie do kupna tego zmywacza :) Może jak go gdzieś stacjonarnie znajdę to kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwszy raz widzę taki zmywacz ; O

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam jeszcze żelowego zmywacza - brzmi ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zmywacz w zelu ;o mhmhm ciekawe :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. taki zmywacz w żelu to całkiem ciekawa rzecz - nie spotkałam się jeszcze z tym produktem, ale chyba to zrobię, skoro pachnie mango :>

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. nie używałam takich !? zmywaczy w żelu ! ;p jakie ceny ??

    OdpowiedzUsuń
  10. już o tym słyszałam, ale jeszcze nie znalazłam na sklepowych półkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale fajne te wzorki.;]
    Ciekawa opinia na temat tego zmywacza. Ile kosztował ?

    OdpowiedzUsuń
  12. nigdy nie slyszalam o takim zmywaczu :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja również jestem fanką tego zmywacza od Donegal :) uwielbiam to, że zupełnie nie wysusza skórek

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *