piątek, 26 października 2012

60. CANDEL - Moja mała obsesja.

Witajcie!
Nie wiem, czy kiedyś Wam już wspominałam ale świece to moja wielka miłość! Uwielbiam te zapachowe, ozdobne, wszystkie! Nie rzadko, takie świece to spory wydatek. Na świece znanych firm miałam wielką ochotę ale mój portfel za każdym razem sprowadzał mnie na ziemię. Natknęłam się w sieci na pewną firmę która oczarowała mnie swoimi świecami!

Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej, zapraszam do dalszej części posta!



Cały zbiór, drewniane podstawki zrobiły na mnie ogromne wrażenie. Zapach czułam już zanim otworzyłam karton z tymi wspaniałościami. Świece wykonane są perfekcyjnie, kartoniki estetyczne, po prostu raj dla moich zmysłów :)
Zapachy bardzo realistyczne, nienachalne co bardzo mi odpowiada. Zakochałam się w lawendzie i jaśminie i wanilii !
Uwielbiam ozdabiać swoje mieszkanie świecami , szczególnie kiedy zbliżają się jesienne wieczory, tworzą niesamowity, ciepły klimat.

Już na początku, przeglądając stronę producenta bardzo urzekły mnie świece w puszce, bardzo fajnie wykonane, podobne do tych świec znanych marek ale cena o niebo lepsza! Podbiły moje serce. Zapach tej " puszkowej" wanilii to najpiękniejszy zapach jaki ostatnio wąchałam. Świeczka ma trzy grube knoty, czuje, że będzie się ładnie palić, dam Wam znać.

Jeśli chcielibyście bliżej przyjrzeć się tym świecom oraz innym jakie firma oferuje zajrzyjcie na ich stronę internetową, naprawdę warto :)
http://www.candel.krakow.pl/


?
Mam do Was pytanie z innej beczki. 
Chcielibyście może jakiś konkurs z suplementami diety?
Dajcie znac, jeśli sporo osób będzie chętnych to coś wymyślimy :) 




Miłej nocy!


18 komentarzy:

  1. Ulala, smacznie wygladaja te swieczuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja bym wolała konkurs ze świeczkami ^^ wyglądają bosko
    A co do suplementów diety to nieee... lepiej jakieś lakiery albo coś co bardziej kojarzy się z twoim blogiem (lakiery ^^)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo apetycznie wyglądają te świeczuszki!
    A co do konkursu, ja mam małą suplementomanie więc jak najbardziej jestem na tak ;)
    PS Obserwuje *_*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądają, a jeszcze ładniej muszą pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jeju ja też uwielbiam wszelkiego rodzaju świece, zapachy, kadzidełka:D

    OdpowiedzUsuń
  6. ja kocham takie swiece *.*

    http://wskrzeszonaprzezsmierc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. też uwielbiam zapachowe świeczuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawi mnie zapach jabłuszka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kocham takie zapachowe świeczki :) Spróbowałabym je wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
  10. takie świeczki na coraz krótsze dni to coś bardzo dobrego :D humor poprawia się od samego widoku a co dopiero o zapachu :D

    OdpowiedzUsuń
  11. mam tak samo jak Ty... uwielbiam świeczki, wszystkie! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. ja ostatnio zwariowałam na punkcie świeczek. ale bez wymysłów - po prostu podoba mi się blask :)

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *