czwartek, 8 listopada 2012

64. Korektor do brwi Eveline - recenzja.

Hej Kochani!

Dziś krótka recenzja na temat mojego nowego odkrycia jakim jest korektor do brwi!
Długo myślałam jak te moje brwi utrzymać w miejscu przez cały dzień, testowałam,  szukałam,  sprawdzałam aż wreszcie znalazłam coś godnego uwagi!
Zapraszam na recenzję Eveline, Art Scenic, Korektor do brwi 3 w 1.






Opis producenta:
Unikalny produkt przeznaczony do korekty brwi. Zapewnia jednocześnie przyciemnienie, nabłyszczenie i optyczną regulację brwi. Żelowa konsystencja oraz specjalna opatentowana szczoteczka sprawiają , że kreator jest wyjątkowo wygodny, szybki i łatwy w użyciu. Produkt dostępny w kolorze czarnym i brązowym. Testowany dermatologicznie. 

Skład: Aqua / Water, Polyvinyl Alcohol, PEG 75 Lanolin, Propylene Glycol, Propylene Glycol / Water / Hydrolyzed Silk / Phenoxyethanol, Metylparaben / Butylparaben / Ethylparaben / Propylparaben, Panthenol, Triethanolamine, Carbomer, May contain: CI 77491, CI 77492, CI 77499.




Moje spostrzeżenia:
Co tu dużo mówić, korektor ten uczynił prawdziwą rewolucje w makijażu moich brwi. Zazwyczaj były one cieniutkie, mysie co możecie zobaczyć w poście na temat henny do brwi Venita na moim blogu.
Henna nadała im fajny kolor ale rosną w taki sposób, że ciężko nadać im ciekawy kształt i sprawić by pozostały na swoim miejscu. Przez jakiś czas stosowałam wosk do brwi ale nie spisał się najlepiej, brwi wyglądały wtedy jak posklejane.




Korektor  ma szczoteczkę przypominającą szczoteczkę od tuszu do rzęs. Ma ona swoje wady i zalety. Równomiernie rozprowadza korektor, jednak w najcieńszych miejscach moich brwi ta szczoteczka jest za wielka i często brudzi mi on skórę wokoło więc taki jest wg mnie jego minus.

Poza tym posiada same plusy. Używam koloru brązowego choć do wyboru jest jeszcze czarny. Oba są dość ciemne na pierwszy rzut oka ale można je dawkować.  Moja koleżanka,  platynowa blondynka u której brwi były niemal niewidoczne po użyciu tego korektora wyglądała rewelacyjnie!

Oprócz ciekawego koloru korektor usztywnia i nabłyszcza brwi, naprawdę trzymają się na miejscu bardzo długo! Od kiedy go odkryłam męczę go codziennie :)

Chętnie pokazałabym efekt na moich brwiach ale przez przypadek pozbyłam się znacznej ich części :(!
(Nie wygląda to najlepiej...)

Firma Eveline coraz bardziej mnie zaskakuje, bardzo mi się to podoba:)

Moja ocena to 5/5 mimo małego minusika za szczoteczkę.

Cena to ok 12zł/10ml.


Miłych snów Kochani !:*


18 komentarzy:

  1. Fajna recenzja, choć się nie maluję. Obserwuję Twojego bloga ze względu na zafascynowanie światem kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na razie używam cienia do podkreślenia brwi. Kiedyś dostałam małą paletkę z 3 kolorami beż, brąz i czerń. A że mam brązowe oczy i włosy, to malowanie oczu na brązowo nie wygląda za ciekawie, więc tak zużywam ten cień ;) Jeśli kiedyś uda mi się go zużyć to może się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja używam (jak na razie) korektora do brwi z Delii, ale jak zużyję to może wypróbuję coś innego, bo widzę, że i z innych firm można znaleźć podobny produkt. Ciekawe, który będzie dla mnie tym naj ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten korektor :) jest bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam od wczoraj i brązowy i czarny.
    Dla moich lichych brwi okazał się genialny
    Na razie jestem za kolorkiem brązowym

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo go polubiłam :) Jest świetny! Fajna recenzja!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa rzecz, nie widziałam go jeszcze w żadnej drogerii.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdzie go jeszcze nie spotkałam, ale ciekawie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  9. nie widziałam go jeszcze, ale myślę że na pewno się skusze:) Zobacze czy są w naturze;)

    OdpowiedzUsuń
  10. brakuje tylko zdjęcia na brwiach przed i po

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że nie ma efektu na brwiach

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio widziałam plakat w sklepie, ze dodają go jak gratis do zakupu kosmetyków Eveline za 30 zł.
    Muszę go osobiście pomacać. Może będzie normalnie dostępny.

    OdpowiedzUsuń
  13. ja nie musze podkreślać brwi :D

    OdpowiedzUsuń
  14. nie znałam tego produktu, a własnie zastanawiam sie nad kupnem tego typu kosmetyku. moze po Twojej recenzji skusze sie na Eveline ;)

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. zostalas otagowana


    http://anuszka1979.blogspot.com/2012/11/tag-liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  16. właśnie zastanawiałam się nad zakupem- czy możesz pokazać, jak wygląda to na Twoich brwiach? Lub jeśli już gdzieś masz go na sobie- przekierować mnie do posta? :)

    pozdrawiam i obserwuję! :) i zapraszam do mnie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mam na sobie, ale jeśli bardzo Ci zależy to dorobię dla Ciebie fotki i wstawię do wtorku, jeśli nie chcesz czekać to wstawiam Ci linka do miejsca z którego było testowanie tych produktów i wszystkie dziewczyny wstawiały zdjęcia przed i po :) http://www.bangla.pl/zdjecia-eveline-cosmetics-art-scenic-korektor-do-brwi-3-w-1-up32158.htm#zdjecia


      Nawet czarny kolor daje delikatny efekt, nie zrobisz sobie nim krzywdy, utrwala tez delikatnie. Ja czasami używam do brwi tylko tego a jak chce mieć bardziej podkreślone brwi to najpierw nakładam cień a potem ten korektor i wszystko fajnie się trzyma :)

      Usuń
  17. 4 parabeny - to jakaś chemiczna masakra...

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *