czwartek, 15 listopada 2012

66. Megakrzem po 2 miesięcznej kuracji - recenzja!


Witam Kochani:) !
Od sierpnia jak wiecie miałam przyjemność stosować suplement diety na włosy Mega krzem, w tym okresie strasznie wypadały mi włosy i nic mi nie pomagało. 
Miałam napisać tę recenzje wcześniej, 2 miesiące dawno minęły ale lepiej późno niż wcale. 
Zapraszam do dalszej części posta!




Nie będę owijać w bawełnę i powiem z czystym sumieniem, że u mnie Mega Krzem sprawdził się rewelacyjnie! 
Nie spodziewałam się wiele, już prawie traciłam nadzieję na jakiekolwiek rezultaty a tu spotkało mnie miłe zaskoczenie.


*Włosy przestały strasznie wypadać, teraz wypadanie mieści się w normie.
* Pięknie lśnią,
*Bardzo szybko rosną,
* Paznokcie są twarde, mocne i także rosną szybciej.

Jestem bardzo zadowolona a swoją kurację przedłużam o kolejne dwa miesiące! Jestem zaopatrzona w nowe opakowanie.
Cena nie jest wysoka a efekty niewątpliwie są. Tak jak na Vitapilu bardzo się rozczarowałam tak tu jestem przeszczęśliwa! Systematyczność to klucz!




Podzielcie się swoimi doświadczeniami z Megakrzemem lub innymi suplementami :)

24 komentarze:

  1. Dobrze wiedzieć, może wypróbuje bo moje włosy nie są w dobrej kondycji; brałam przez jakiś czas Vitapil ale nic mi nie dał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje były w tragicznym stanie przed rozpoczęciem jakichkolwiek kuracji i teraz kamień spadł mi z serca, bo myślałam, że wyłysieje niedługo :))

      Usuń
  2. ja stosowałam przez 2 miesiące "Maxi krzem" ale lipa u mnie się nie sprawdził:( Niestety włosy nadal mi wypadają :(

    Zastanawiałam nad suplementem, o którym piszesz ale nie mogłam go nigdzie dostać w aptekach stacjonarnych więc spróbuję i zamówię przez internet może akurat mi pomoże, póki jeszcze mam jakieś włosy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja od jutra zaczynam swoją Megakrzemową kurację :) Mam nadzieje że zadziała na moje łamliwe paznokcie i wypadające włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje włosy w końcu trzymają się głowy :D Paznokcie mam tak twarde i mocne, że sama nie mogę uwierzyć, wydają się niezniszczalne :)

      Usuń
  4. Świetnie, że zobaczyłam recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super. Chyba też rozpocznę moja kurację :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Taaak, trzeba systematycznie brac ;) mnie rowniez pomogl! I kupie, nie raz!

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że pojawi się toto w mojej świątecznej paczce z Polski :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Więc jutro biegnę do apteki i też wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  9. w krzemie tkwi sila :P

    Lubisz pastelowe sweterki ? U MNIE DO WYGRANIA ! miętowy, pleciony

    http://paulinaablog.blogspot.com/2012/11/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękny sweterek, chętnie wezmę udział ale niestety nigdy nic w ten sposób nie wygrałam więc nie nastawiam się na nic, ale konkurs świetny!:)

      Usuń
  10. miło dowiedzieć się, że na niektórych suplementy działają ;-) A ta cena w jakich granicach?

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja akurat stosuję już 3 tydzień i też widze poprawę:d

    OdpowiedzUsuń
  12. O bede musiala sprobowac skoro mowicie,ze dziala :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O, zaainteresowałaś mnie tym produktem. Możesz powiedzieć gdzie można ten MegaKrzem dostać i po ile? ::>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosztuje w granicach 8zł na allegro, na ich stronie 14,99zł www.megakrzem.pl

      Usuń
    2. :O ale tanio! chyba pójdę do jakiejś apteki, mam nadzieję że tam dostanę. ;)

      Usuń
    3. Ja na allegro kupiłam za mniej niż 6zł nawet.

      Usuń
  14. Hej, masz świetnego bloga, chętne dodam go do obserwowanych, mam nadzieję że się zrewanżujesz.
    Pozdrawiam, Autumn:*

    OdpowiedzUsuń
  15. Też jestem w trakcie, już prawie jeden blister zużyłam, póki co efektów na włosach jeszcze większych nie widzę, nadal więcej niż w normie wypada, ale żeby jakichkolwiek efektów się móc dopatrzeć trzeba co najmniej 2 miesiące poczekać, bo włosy mają to do siebie, że mają tak jakby opóźnioną percepcję :P
    Za to na paznokciach efekty już dostrzegam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ile kosztuje ten magiczny specyfik? Też muszę zdziałać coś z włosami, bo po dwuletnich eksperymentach kolorystycznych są w opłakanym stanie. Co do paznokci również mam problem z rozdwajaniem. Więc jeżeli u Ciebie działa, to szkoda nie spróbować :D

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *