sobota, 10 listopada 2012

65. Tanie i dobre! Podkład Wibo Illuminating.

Witajcie!
Dziś napiszę trochę na temat mojego makijażowego odkrycia. Podkład jest najważniejszym elementem naszego makijażu, bazą do wykonywania dalszych zabiegów upiększających dlatego bardzo ważne jest by wybrać odpowiedni. Ja bardzo długo poszukiwałam swojego ideału, dalej poszukuję ale ten podkład naprawdę mi się spodobał. 
Zapraszam do recenzji!








 Kolorek 03 Cynamonowy




Opis producenta:
Rozświetlający fluid firmy Wibo nie tylko wygładza cerę i wyrównuje jej koloryt, ale także pielęgnuje ją niemal jak krem. Kosmetyk zawiera bowiem aktywny kompleks nawilżający z naturalnych węglowodanów Pentavitrinu, który utrzymuje właściwy poziom wilgoci skóry i chroni ją przed wysuszeniem. Fluid lekko się rozprowadza, dzięki czemu po nałożeniu nie powoduje efektu maski. Jego magiczna formuła sprawia, że podkład dopasowuje się do karnacji, a skóra staje się promienna. 
Produkt dostępny jest w 4 odcieniach: porcelanowym, naturalnym, cynamonowym i karmelowym. 

Moje spostrzeżenia :
Moja cera posiada wiele niedoskonałości więc zazwyczaj z góry sięgałam po podkłady z wyższej półki jednak jak to się czasem zdarza, przychodzi kryzys i pada pytanie, co teraz?!
Po wielu doświadczeniach wiem, że wysoka cena i wysoka jakość nie zawsze idą w parze.

Ten podkład nie ma sobie równych w tym przedziale cenowym.  Jest bardzo kryjący, ma kremowa konsystencję i rzeczywiście rozświetla. Ja nie wyobrażam sobie nakładanie go bez przypudrowania twarzy, przy mojej tłusto mieszanej cerze wyglądam bez tego jak choinka na Święta Bożego Narodzenia:D

Kolorystyka dość uboga ale znalazłam fajny kolorek z którego jestem zadowolona.
Nie uczulił mnie, nie zapchał więc to też jest na plus. Słyszałam, że niektórzy go kochają innych wysypało po nim, wszystko zależy od wielu czynników, naszej cery, demakijażu itd. Wszystkim sie nie dopasuje :)

Cena: 10zł/ 30ml

Moja ocena :   5/5  


A wy jakich podkładów używacie? Jaki był wasz najtańszy i najdroższy podkład ?:)



Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego wieczorka!:*

16 komentarzy:

  1. Miałam go kiedyś i był idealny:D

    OdpowiedzUsuń
  2. dobrze wiedzieć, że jest fajny, chyba go kupię:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie potrafię sobie dopasować podkładu. takie fluidy szybko mi się ześlizgują z twarzy , nawet po przypudrowaniu ;/ a z kolei boję się, że te gęstsze zapychają...

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię ten podkład i nawet nagrywałam jego recenzję. Moim zdaniem jest to tańszy zamiennik Rimell Wake me up i całkiem niezły podkład, który może zastąpić Chanel Vitalumier Aqua

    OdpowiedzUsuń
  5. o jej może kupię :) ale na pewno kolor najjaśniejszy :P ten wydaje sie mega pomarańczowy :O

    OdpowiedzUsuń
  6. najtanszy moj podklad byl z bella, najdrozszy z estee lauder ktorego uzywam do teraz i jestem bardzo zadowolona. szkoda ze nie dalas zdjecia jak na twarzy wyglada podklad :(

    OdpowiedzUsuń
  7. racja tanie i... dobre ! wibo coraz bardziej się stara ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nigdy nie miałam okazji wypróbować :D
    Zapraszam na konkurs ! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie odcień naturalny, też jest ok.

    OdpowiedzUsuń
  10. I ja mam ten podkładzik i bardzo sobie go chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tanie i dobre, z tego co piszesz bardzo adekwatny tytuł :-) Aż chyba wypróbuję :-) Pozdrawiam!♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Zostałaś nominowana przeze mnie - zapraszam do zabawy :)
    http://radosna-tworczosc.blogspot.com/2012/11/tag-liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  13. fajna notka ,a blog świetny :) zapraszam do mnie http://peaceandloff.blogspot.com/ + obserwuje i licze na to samo

    OdpowiedzUsuń
  14. Moim zdaniem fluid świetny jest :) Mam nr 02 i fajnie dopasowuje się to mojej karnacji :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chętnie wypróbuję ! : ) Musze się na niego przyczaić.

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *