czwartek, 22 listopada 2012

67. Zdobienie konkursowe dla Greatdee!

Witajcie kochani!
Halloween już dawno za nami ale chciałabym Wam przedstawić moją pracę na konkurs u Greatdee. Do wygrania były świetne nagrody, niestety nie udało mi się zająć żadnego miejsca natomiast zostałam mile zaskoczona wyróżnieniem czego się kompletnie nie spodziewałam ! Nie mogę się doczekać mojej nagrody niespodzianki!:)
Tym czasem zapraszam do obejrzenia fotek mojej pracy . 






  • Tu znajdziecie nagrody:

 KLIK


  • Tu możecie znaleźć zwycięskie prace :

KLIK




Jeszcze raz bardzo dziękuję organizatorce konkursu za wyróżnienie!

Pozdrawiam serdecznie!:*

31 komentarzy:

  1. Nie wygrałaś? Oj bardzo szkoda bo zdobienie jest piękne! Perfekcyjnie zrobione!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne pazurki :) Zasłużyłaś na wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kobietko, jesteś dokładniejsza niż niejeden jubiler.
    WWW.ZAPALOV.BLOGSPOT.COM - BLOG O MOIM PROJEKTOWANIU MODY

    OdpowiedzUsuń
  4. oh my gosh this naildesign is more than stunning and of the best I have seen in the last time!! Did you do it yourself? Maybe you write it in your text but I am sorry I cannot read it:( The colours are amazing!

    Hope you visit me on my blog
    fashionobsession-mieni.com

    OdpowiedzUsuń
  5. wow... niezłe. Aż dziwne że nie wygrałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie! miałaś na czym tworzyć, moje pazurki są o wiele krótsze:)

    OdpowiedzUsuń
  7. coś niesamowitego :) podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jezuuuu genialne są te paznokcie! Fenmenalne! Ale precyzja ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. O żesz o.o Nie wygrałaś?! No może rzeczywiście dziewczyna, która miała 1 miejsce miała imponujący makeup to i tak powinnaś być na drugim :D. Te paznokcie są... Nie wiem co powiedzieć. Zahaczają o dzieło sztuki na pewno :O.

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne paznokcie ;) jak to możliwe że nie wygrałaś? wspaniała praca ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie rozumiem...Twoje prace są przecież bezkonkurencyjne!! :D chciałabym tak maziac na swoich, ale nie miałabym cierpliwości ;) Niestety motocykl tego nie uczy :}

    OdpowiedzUsuń
  12. masz talent wyglądają fantastycznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz talent:-) malujesz stopy tez w takim stylu?

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaaaaaniałe! Szczęka mi opadła oO

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, niesamowite! Świetne na halloween ;D

    Dziękuję za komentarz u mnie! Obserwuję i zapraszam do obserwowania mnie.
    xoxo, http://themintmind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. przecudowny manicure! Jeszcze czegoś takiego nie spotkałam :)


    Pozdrawiam!


    http://eva-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ηі! Would you mind іf I shaгe
    your blog with my faсebook group? There's a lot of people that I think would really appreciate your content. Please let me know. Many thanks
    My blog post ; site official

    OdpowiedzUsuń
  18. Matko Boska :) coś pięknego!!! ale masz dziewcxzyno talent!!! Mega!

    P.S zapraszam na moje rozdanie cieni Inglot, do wyboru są aż 4 zestawy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. 1 zdjęcia robi niesamowit efekt, zdecydowanie to ty najbardziej sie napracowałaś.,.. podziiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. cudne pazurki ^.^ zazdroszczę talentu

    OdpowiedzUsuń
  21. Dzieło sztuki to mało powiedziane...:)))


    U mnie można wygrać...:)


    Zapraszam do mnie na rozdanie...:)
    Będzie aż 4 zwycięzców...!!!
    http://otulona-zapachem.blogspot.com/2012/12/moje-pierwsze-rozdanie-i-nagrody.html?showComment=1355151105383#c9119174444175926115

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *