czwartek, 3 stycznia 2013

70. Manicure w mroźnych kolorkach!


Hej Kochani!
Witam Was po długiej przerwie. Przychodzę tym razem z propozycją zdobienia paznokci na te mroźne dni w równie mroźnych kolorach. Niestety moje dłonie i skórki niedoszły jeszcze do siebie i nie wyglądają najlepiej ale mam nadzieje, że szybko zrobi się lepiej i zdobienia będą pojawiać się częściej!
Mam nadzieje, że Wasze Święta i Sylwester były niezapomniane, mnie niestety rozłożyła choroba:(
Zapraszam do przeglądania fotek.
Szczęśliwego nowego roku Kochani! 








Trzymajcie się cieplutko!
Pozdrawiam, Odette ;*

27 komentarzy:

  1. Bardzo ładny i klimatyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ORiginal al amazin nail work!
    what about following each other? i'm following you right now!
    hope u like it!
    xoxo
    "KS"

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle ślicznie.pozdrawiam gorąco!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Stęskniłam się :)

    Piękne mani!

    OdpowiedzUsuń
  5. wow!!! cudne zdobienie! takie staranne, precyzyjne i klimatyczne :) bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. prześliczne paznokietki ;o takie staranne i precyzyjne! Jestem pod wrażeniem :D

    OdpowiedzUsuń
  7. faktycznie zimny ten mani ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne *.*
    Obserwuję,
    zapraszam
    http://big-bam-boom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Łał, jestem pod wieeelkim wrazeniem! :) Pozdrawiam i zapraszam na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudne, proste a zarazem bardzo efektowne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super, jak zawsze zresztą :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Przeeeeepiękny mani! *__* też chcę tak umieć!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo wadne :O !
    Thanks for following and I follow you back now! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczne♥ Zapraszam równiez na mojego bloga:33

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! :-)

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *