piątek, 18 stycznia 2013

75. KONKURS z okazji 500 obserwatorów!

Witajcie!
Dzis chciałam zorganizować swój pierwszy, drobny konkurs z okazji 500 obserwatorów! Z tej też okazji zrobiłam mały remont na blogu jak pewnie zdążyliście zauważyć.  Jestem pod wrażeniem, że jest Was tu tak wiele i chcę Wam za to serdecznie podziękować.

Zawsze wspieracie mnie miłym słowem i dajecie motywację do dalszego działania. Ten blog wiele dla mnie znaczy, dzięki niemu mogę robić to co kocham i dzielić się tym ze światem, bez Was by mnie tu nie było!

Z czasem nagrody będą ciekawsze a tym razem pozwólcie mi,
chociaż w taki sposób podziękować Wam za Waszą obecność !

Zapraszam do dalszej części posta!


Naroda główna


 


 







     

regulamin:
  1. Organizatorem konkursu jestem ja, Odette Swan.
  2. Nagroda sponsorowana jest przeze mnie, Odette Swan.
  3. Zadanie konkursowe brzmi : Dokończ zdanie : Uwielbiam malować paznokcie, ponieważ...
  4. Konkurs trwa od dnia 18.01.2013 do dnia 06.02.2013, godz. 23:59.
  5. Warunkiem wzięcia udziału w konkursie jest publiczne obserwowanie mojego bloga oraz dodanie mojego bloga do blogrolla*. Mile widziane jest opublikowanie informacji o konkursie na swoim blogu, FaceBooku albo Twitterze. Nie jest to warunek konieczny ale byłabym niezmiernie wdzięczna!
  6.  Jeśli chcesz polub stronę bloga na  facebook'u - nie musisz tego robić ale było by mi miło! :)
  7. Jeśli chcesz dodaj podlinkowany do konkursu baner konkursowy który znajduje się na początku tego posta - to również nie jest warunek konieczny, ale byłoby mi bardzo miło !:)
  8.  Do wygrania jest Nagroda Główna oraz wyróżnienie- nagroda niespodzianka.W skład nagrody głównej wchodzą :
    7 lakierów (3lakiery Sally Hansen oraz 4 lakiery Golden Rose ) 
    Z czasem pula nagród może się powiększyć.
  9. Zwycięzce wybieram ja. Dokonam wyboru najciekawszej wg. mnie odpowiedzi.
  10. Konkurs nie zostanie rozstrzygnięty jesli do dnia jego zakończenia wpłynie mniej niż 10 zgłoszeń.
  11.  W treści Komentarza powinny znaleźć się takie informacje jak : nick, pod jakim mnie obserwujesz na blogu, Twój mail,  link do ewentualnie opublikowanej informacji o konkursie (nieobowiązkowo), oraz odpowiedz na pytanie konkursowe.
  12. Każdy uczestnik może wziąć udział w konkursie tylko raz.
  13. Zwycięzcy zostaną wyłonieni w ciągu 24h od zakończenia konkursu. Zwycięzcę i osobę wyróżnioną poinformuję o wygranej mailowo.
  14. Wysyłka nagród jest możliwa tylko na terenie Polski - jeśli mieszkasz za granicą, w przypadku wygranej paczkę mogę wysłać do Twojej rodziny w Polsce.

 *- opcjonalnie


 ZADANIE KONKURSOWE:

Dokończ zdanie: 

 Uwielbiam malować paznokcie, ponieważ...


POWODZENIA!

Pozdrawiam, Odette! :*


63 komentarze:

  1. Super sprawa!!! podziwiam TWÓJ talent!!!
    do miłego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo, ja się zgłaszam!
    Obserwuję jako Matylda
    Mail: matylda.fiuubzdziu@gmail.com
    Informację o rozdaniu dodaję na blogu (fiuubzdziu.wordpress.com) w zakładce "Rozdania"

    Dlaczego uwielbiam malować paznokcie? Bo pomalowane paznokcie odróżniają kobietę od dziewczynki ;) dodają uroku i klasy, niezależnie od tego w co jesteś ubrana albo jaki masz makijaż. Mogę cały dzień chodzić rozczochrana, w dresie, ale dzięki pomalowanym paznokciom czuć się mimo wszystko zadbana i kobieca. Poza tym, jak mówi stare przysłowie, "dłonie są najlepszą wizytówką człowieka", więc warto poświęcić im trochę uwagi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. obserwuję jako: Weronika
    mail: wermik@go2.pl
    informację zamieściłam w pasku bocznym bloga

    Uwielbiam malować paznokcie bo... mogę :D bo wreszcie doszłam do ładu z ich pielęgnacją i mam długie i mocne paznokcie :) poza tym malowanie paznokci trwa tak krótko a od razu ma się wrażenie że się lepiej wygląda i włożyło się jakiś wysiłek w swój wygląd. No i oczywiście dochodzi do tego fakt, iż kolorami można zmieniać swój image czyli być seksowną lub delikatną :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuje jako Paradoxaraz
    mail iwonab53@gmail
    informacja w pasku bocznym bloga http://paradoxaraz.blogspot.com/
    Uwielbiam malować paznokcie ponieważ to łatwy i efektowny sposób na zmiane swojego looku. Czerwień na wieczór, granat na randkę, pastele do pracy.........Wybierać i malować można bez końca...

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję i lubię na fb Patrycja P
    mail ziomalka@opoczta.pl

    Uwielbiam malować paznokcie ponieważ...to straszna frajda! Lubię posiedzieć, powymyślać, po komponować pazurki ponieważ sprawia mi to niespotykaną radość! Nie dość że dzięki temu urozmaicam swój codzienny strój to zdarzyło mi się zyskać kilka miłych słów za niebanalne wzorki...:)

    OdpowiedzUsuń
  6. obserwuję jako: moniak85
    mail: kulkaowszystkim@wp.pl

    uwielbiam malować paznokcie, bo wtedy czuję się tak kobieco.... myślę, że nie potrzeba tego tłumaczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. obserwuję jako crysaliska
    crysaliska@wp.pl

    Uwielbiam malować paznokcie, bo... niezwykle poprawia mi to humor, oraz sprawia, że dłonie wyglądają lepiej. Poza tym muszę malować, aby był pretekst do kupna kolejnych kolorowych buteleczek :) Bo przecież je zużywam... (taaaa...)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję: K.O.T. (już od dłuższego czasu)
    mail: arona_7@o2.pl
    informacja o konkursie: na lewym pasku bocznym: aronanails.blogspot.com

    Uwielbiam malować paznokcie bo to mnie odpręża, no i nigdy nie wyjdą z mody, jak ciuch, który wrzucisz na dno szafy. Paznokci już nie wrzucisz... ^^

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję jako wypad
    madisek@o2.pl
    Mam Cię w blogrollu od dawna
    Polubiłam na fb jako Barbara Harłacz
    Uwielbiam malować paznokcie, ponieważ dla mnie to odskocznia od szarej i nudnej rzeczywistości. Gdy za oknem pada śnieg, jest zimno i szaro ja wyciągam z pudła kolorowe lakiery i zaczynam bawić się ciepłymi barwami. A w razie "dnia paszteta", gdy po domu chodzę przygnębiona, sięgam po mocną czerwień i sunę pędzelkiem po paznokciach. Od razu pewność siebie wraca! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. obserwuję jako: Lusia.
    mail: lauraaa.piec@gmail.com
    Uwielbiam malować paznokcie ponieważ przez większość mojego życia namiętnie je obgryzałam. Kiedy niecały rok temu ostatecznie spięłam tyłek i przestałam obgryzać, malowanie paznokci stało się dla mnie czymś w rodzaju podziękowania dla samej siebie za to, że udało mi się wygrać wbrew pozorom trudną walkę z obgryzaniem.

    OdpowiedzUsuń
  11. obserwuje jako: somethingforsoul
    mail: karolajner@onet.pl
    Uwielbiam malować paznokcie, bo nadają mi w pewien sposób poczucie kobiecości. Kocham piękne, zadbane paznokcie, o idealnym ksztalcie i długości. Dłonie to wizytówka każdej z nas, dlatego własnie trzeba o nie dbać, a ich malowanie to czysta uczta dla oczu i duszy. Raduje się każdym nowym kolorkiem w mojej kolekcji, chociaż jest ona już niezmiernie wielka. Malowanie paznokci jest też dla mnie formą rozweselenia np. szarej smutnej pogody, kiedy dla kontrastu mogę nałożyc na paznokcie swoj ulubiony różowy, niebieski bądź inny wakacyjny kolor. Jest to bardzo miły i zauważalny akcent :)

    OdpowiedzUsuń
  12. obserwuję jako Panna Marchewka
    sheedo89@gmail.com

    A uwielbiam malować paznokcie z kilku powodów, po pierwsze jestem niespełnioną artystką, która uwielbia tworzyć, a że uczelnia ja twórczo wypaliła jeśli chodzi o malowanie na płótnach czy też rysowanie na kartce, postanowiłam przenieść swój zapał twórczy na paznokcie. Kolejnym powodem dla którego uwielbiam malować paznokcie jest fakt że uważam iż wyglądają brzydko jak są "nagie" noo i jeszcze jednym powodem jest fakt że mnie to bardzo uspokaja, wycisza i relaksuje o dziwo:) ogólnie uwielbiam i tyle heh:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję : Freewolna
    mail : freewolna6@gmail.com
    Udostępniłam na Facebooku : https://www.facebook.com/Freewolnosc
    Na face obserwuję też jako Freewolnosc
    Blogroll : http://freewolnosc.blogspot.com

    Uwielbiam malować paznokcie, ponieważ : Odpręża mnie to. Dodatkowo, jak każda kobieta, jestem zmienna. Raz jasne kolory, raz ciemne, raz ozdoby, raz wzorki. Uwielbiam dopasowywać swoje paznokcie do nastroju, okazji. Włosów nie mogę zmieniać tak często jak stylizacji paznokci :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Nagroda jest ŚWIETNA, Odette! Dziękujemy za organizację takiego konkursu. :)

    definicjamiloscii
    definicjamiloscii@wp.pl

    Uwielbiam malować paznokcie, ponieważ sądzę, że manicur dodaje kobiecie wyrazu. Uwielbiam obserwować, a nic nie wygląda równie genialnie, jak pomalowane zwyczajnie na bijącą czerwień paznokcie na tle zarostu mężczyzny - po prostu nie ma takiej rzeczy! Kiedy podchodzimy do malowania choć trochę emocjonalnie, ukazuje to także nasze samopoczucie. Taka wizytówka. Pamiętam jak w trakcie wakacji grałam w siatkówkę plażową i poznałam wówczas jednego faceta; pierwsze, co zrobił to wziął moją dłoń w swoją, komplementując moje paznokcie. Uczucie nieziemskie! ♡

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne lakierki więc biorę udział :)
    obserwuje jako zaczarowanaa
    e-mail zaczarowanaa.fashion@gmail.com
    Dodałam tez baner po prawej stronie mojego bloga (www.me-and-my-passions.blogspot.com)

    Uwielbiam mieć pomalowane paznokcie ponieważ moim zdaniem dodają one nam kobiecości ponadto dzięki różnym wzorkom na nich paznokcie stają się oryginale :) Wole mieć pomalowane paznokcie niż rzęsty czy oko. No i nie zapominajmy że dłonie świadczą o człowieku dlatego też myślę że dzięki ładnie pomalowanym paznokciom będziemy sprawiać dobre wrażenie na ludziach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuje jako: Ika
    Mail: wdz73@poczta.onet.pl
    Dodałam baner na swoim blogu :)

    Uwielbiam malować paznokcie ponieważ...jest to dla mnie wyjątkowa chwila relaksu. Zadbane dłonie i paznokcie świadczą o człowieku. Od zawsze interesuje się sztuką, a piękny mani to dla mnie jak takie małe działa sztuki. Uwielbiam przeglądać wszelkie nowości paznokciowe i niezmierną przyjemność sprawia mi wypróbowywanie ich w domowym zaciszu. Często słyszę "Chciało Ci się?", "Chyba się nudzisz?", Albo "Skąd ty masz na to czas"? Myślę, że jeśli się coś lubi to czas zawsze się znajdzie, a zdobienie czy malowanie paznokci nie jest dla mnie utrapieniem , a chwilą odprężenia. Piękny wodny many, czy własnoręczne zdobienia sprawiają mi wiele satysfakcji. Przyznaje też, że uwielbiam zazdrość koleżanek, które podziwiają moje paznokcie, oraz błysk w oku klientów, gdy patrzą na moje paznokcie. Pracuje z ludźmi, a ręce, zaraz po twarzy to pierwsze na co inni zwracają uwagę.
    Uwielbiam to, jak dzięki zmianie koloru, mogę oddać swój nastrój czy pomysł. Niczego w swoim wyglądzie nie mogę zmieniać tak szybko i tak często jak stylizacji na moich paznokciach.
    Kolorowe paznokcie barwią mój świat i wprowadzają ożywienie w codzienną rzeczywistość. Są odskocznią i wyzwaniem, bo przecież jeszcze tyle pomysłów pozostało do zrealizowania i tyle stylizacji do wykonania.

    OdpowiedzUsuń
  17. Powstała nowa ocenialnia, która zaczyna swoją działalność! Możecie zgłaszać swojego blogi do oceny, jednak pamiętajcie, aby przeczytać regulamin! Poszukuję, również oceniających, którzy razem ze mną chcieliby pomagać innym blogerom. Więcej na ten temat na naszej ocenialnii; odrobinakrytyki.blogspot.com Z
    Zapraszam już teraz!!

    OdpowiedzUsuń
  18. obserwuję jako: Paulina Szu. (3 pierwsze literki nazwiska, miniaturka bez zdjęcia)
    mój mail: tamit.24@hotmail.com
    notatka- banerek u mnie na blogu w prawym pasku bocznym: http://www.fallinnaiLove.blogspot.com/
    lubię na fb jako Fall in NaiLove (udostępniłam) ;)

    odpowiedź:

    Uwielbiam malować paznokcie, ponieważ…Od zawsze lubiłam tworzyć- w szczególności rysować, malować, kolorować. Z czasem- a nawet bardzo szybko!- zwykły, płaski bloki kredki przestały mi wystarczać...
    Jednak od momentu znudzenia się kartką papieru do chwili ‘przeistoczenia się w lakieromaniaczę’ minęło duuużo (często myślę, że za dużo!) czasu.
    Kiedy zaczęłam malować paznokcie, w końcu poczułam, że odnalazłam coś, co mnie satysfakcjonuje, daje pole wyobraźni, uspokaja i poprawia humor. Każda nowa stylizacja jest dla mnie wyzwaniem, kiedy powstaje, już myślę z ekscytacją o następnej W ten oto sposób fascynacja zdobieniem paznokci osiągnęła kolejny poziom- pułap stawiania sobie wyzwań i pokonywania przeciwności, początkowych trudności (to trening cierpliwości). Daje mi to wielką satysfakcję, a nawet powód do dumy: czuję się w pewien sposób spełniona- codziennie noszę ‘galerię swoich prac’ ze sobą, dodatkowo jest ona- jak zwykło mawiać się o dłoniach- moją wizytówką.
    Uwielbiam kolory- mogę się przez nie wyrażać: swój nastrój, styl, nawet zainteresowania. Nigdy nie śledziłam mody, ale zawsze przywiązuję uwagę do kolorystyki- barwy muszą współgrać. Wtedy czuję się dobrze. To dlatego, że jakiś czas temu wdałam się w romans z kolorem i nie zamierzam rezygnować z tej znajomości. Owoce tego związku- raz bardziej udane, raz mniej- zawsze dają apetyt na więcej.
    Teraz mam cały świat w dłoni- to, co kocham, co mnie fascynuje, czego pragnę…
    A to wszystko na tak małej powierzchni paznokcia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście do brogrolla też dodałam ;)

      Usuń
  19. Obserwuję jako: Ola
    Mail: Ola89101112@gmail.com
    odpowiedź: Uwielbiam malować paznokcie, ponieważ można dzięki temu wyrazić siebie, a nawet uczucia. Jeżeli mam zły humor zawsze sięgam po różnorodne lakiery do paznokci i maluję przeróżne wzory. Pasją tą zaraziła mnie moja starsza siostra,
    która również świruje na punkcie lakierów do paznokci. Niektórzy pytają mnie, dlaczego to robię.
    A ja po prostu odpowiadam: "Wy jesteście uzależnieni od papierosów i alkoholu, a ja od malowania paznokci."
    w blogrollu: http://our-favourite-pets.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuję jako - Chelsea-Lena
    E-mail - chelsea@onet.pl
    Odpowiedź - Uwielbiam malować paznokcie, ponieważ sprawia mi to przyjemność. Mogę wtedy odciąć się od realnego świata i poświęcić czas tylko sobie samej, no i moim paznokciom oczywiście. Malowanie paznokci mnie niesamowicie wycisza i uspokaja, pozwala mi zapomnieć o wszystkim co mnie dręczy, bo skupiam się wtedy tylko i wyłącznie na myśleniu o tym, jaki wzorek stworzyć i jakie kolory połączyć. Manicure jest ujściem mojej weny i czasami tworzę go z dedykacją dla jakiejś konkretnej osoby, co wywołuje u niej szczery uśmiech, a właśnie o to chodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Witam. :)
    Obserwuję jako Veronique
    Na fb lubię Twojego bloga, oraz jest wzmianka o konkursie tutaj: http://www.facebook.com/pages/Nailsbyweronika/12720967078015
    Blogroll: nailsbyweronika.blogspot.com
    Oraz jest post o konkursie na moim blogu.

    Paznokcie lubię, a raczej uwielbiam malować, bo pomijając efekt końcowy (raz lepszy raz gorszy :P) i zadbane, kobiece dłonie, to po prostu jest to dla mnie odskocznia, odprężenie i pełen relaks... Nie myślę wtedy o niczym innym... ku zdziwieniu bliskich mi osób mam do tego strasznie dużo cierpliwości ( bo z całą resztą to raczej jest ciężko, nie umiem usiedzieć w miejscu, szybko sie denerwuję..a tu patrz.... :) Nie moge zapomnieć też o czymś ważnym, aczkolwiek trochę próżnym... jest mi zwyczajnie bardzo miło widząc zadowolenie ( bo męczę nie tylko swoje szpadelki, ale cioci, mamy, sąsiadki itp:P), słysząc pochwały, wiedząc, że chciaż coś mi trochę wychodzi... Oj jak ja rosnę zaczepiana przez panie w sklepie...:P To najzwyczajniej w świecie jest miłe! :) Coś co się lubi robić bawi i sprawia radość, tak traktuję malowanie paznokci...
    Życzę wszystkim powodzenia. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. AAA... i moj mail: nailsbyweronika@gmail.com :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuję jako: 92ana
    E-mail: annaszuba@op.pl
    Odpowiedź: Uwielbiam malować paznokcie! :D Dla mnie to odzwierciedlenie nastroju, osobowości. Jest to ukazanie własnej kreatywności.. Ładnie ozdobione paznokcie to wspaniałe podkreślenie stylu, dodatek, który bardzo wpływa na całokształt.:D Paznokcie mogą być wymalowane bardzo różnorodnie, wieloma metodami.. Nawet taka drobna czynność jak zdobienie paznokci może wywołać uśmiech na twarzy. Jak niewiele trzeba żeby się uśmiechnąć.:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwuje jako : nusinka
    e-mail : ninusia198787@wp.pl
    na pasku bocznym dodany baner

    Odpowiedz :

    Uwielbiam malowac paznokcie poniewaz jestem poswirowana na tym punkcie. Od zawsze mialam fiola na punkcie idealnosci swoich dloni i paznokci. Zawsze snulam sobie przypuszczenia ze idealna kobieta musi paznokciami prezentowac swoja wizytowke i swoja postawe. Idealnie dopasowany odcien do danej pory tylko uwidacznial to co w danym momencie siedzialo mi w glowie.
    Nie wyobrazam sobie dnia zeby nie miec barwy na pazurkach bo jakos wtedy czuje sie malo kobieco kiedy jej brak. I tak przez malego fiola zrodzil sie sentyment do lakierow, do lakoroholizmu zreszta widac to nawet na moim blogu bez czego zyc nie umiem :P

    OdpowiedzUsuń
  25. Obserwuję jako: Magia Urody
    e-mail: alicja.oles@interia.pl
    Dodałam do blogrolla, oraz w bocznym pasku info o rozdaniu. www.pustkawportfelu.blogspot.com

    Uwielbiam malować paznokcie , ponieważ zawsze lubię mieć zadbane dłonie. Mówią, że paznokcie oraz dłonie to wizytówka kobiety. Kolekcjonuję lakiery, co jakiś czas kupuję nowe. Mam świra na ich punkcie. Zawsze wybieram barwne lakiery, gdyż odzwierciedlają moją duszę ! Nigdy nie wychodzę z domu bez wymalowanych paznokci.

    Jestem kobietą, więc muszę mieć piękne dłonie. A wizytówką pięknych dłoni są zadbane i pomalowanie paznokcie !

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgłaszam się oczywiście, wspaniała nagroda *.*
    obserwuję jako ZjemCiKlapki
    email - msshelazy@gmail.com
    dodałąm baner na pasku bocznym
    mam Cię w blogrollu

    Uwielbiam malować paznokcie, ponieważ dzięki takiemu szczegółowi można sobie polepszyć humor, w łatwy sposób można mieć piękne dłonie (a to podobno wizytówka kobiety).
    W moim domu od zawsze było dużo lakierów, ponieważ mama też ma niejako hopla na tym punkcie ;) Jak byłam mała to tata zabraniał mi malować paznokcie do szkoły itd., twierdził że przyjdzie czas na takie rzeczy. Teraz mam prawie 18, a on nadal twierdzi, że paznokcie mają być krótkie i nie pomalowane. Jednak jak widać, ja się tak łatwo nie poddaję :D To jest jedna z moich pasji, ktoś pomyśli, że to nic ambitnego, lepiej bym się nauką zajęła, ale ja to lubię. Mam ogromną satysfakcję, gdy pomaluję komuś lub sobie paznokcie i ktoś inny to zauważy, doceni, powie coś miłego.
    Po za tym od zawsze lubiłam malować/rysować, taka ze mnie artystyczna dusza trochę. Jestem wzrokowcem i uwielbiam jak wszystko wokół jest jakieś szczególne, ładnie wygląda...
    Hmm co jeszcze? W łatwy sposób mogę przedstawić swoje poglądy, upodobania, wyrazić styl, poprzez namalowanie czegoś na paznokciach, jest to świetne uzupełnienie stroju. Na przykład mogę pokazać jakiej słucham muzyki, do jakiego ruchu należę, jakie mam idee.

    To by było chyba większość powodów przez które maluję paznokcie. Hehe na pewno do końca normalne to to nie jest ;]

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam malować paznokcie, ponieważ...
    najzwyczajniej w świecie mnie to odpręża. Malowanie paznokci jest dla mnie formą relaksu, bo męczącym tygodniu. W dodatktu wiem ,ze to nie jest normalne, ale bez pomalowanych pazurków czuję sie wręcz naga.! :)

    obserwuje jako : Lakierowa Obsesja
    E-mail : czinaxd@gmail.com
    blogroll : lakierowa-obsesja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Obserwuję jako Paulga.
    e-mail: caroline8@interia.eu

    Uwielbiam malować paznokcie, ponieważ kiedy mam je pomalowane czuję się znacznie lepiej, polepsza mi się humor, no i wprowadzam w moje życie trochę koloru i przełamuje monotonię. Dzięki pomalowanym paznokciom oduczyłam się obgryzać paznokcie, bo po prostu szkoda mi było lakieru, skoro i tak niedługo musiałabym je zmyć, bo brzydko wyglądałyby poobgryzane. Poza tym to odróżnia nas, kobiety, do mężczyzn i cieszę się, że mam możliwość pomalowania paznokci. Uwielbiam też tworzyć różne wzory na paznokciach, wymyślać oryginalne, kolorowe wzorce. Żałuję, że w mojej szkole jest zabronione malowanie paznokci i jest to bardzo pilnowane, ponieważ mogłabym wyrazić dzięki nim, co czuję i jaki mam humor. W wakacje praktycznie codziennie miałam pomalowane inaczej paznokcie, w zależności od nastroju :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Obserwuję jako Paulga.
    e-mail: caroline8@interia.eu

    Uwielbiam malować paznokcie, ponieważ kiedy mam je pomalowane czuję się znacznie lepiej, polepsza mi się humor, no i wprowadzam w moje życie trochę koloru i przełamuję monotonię. Dzięki pomalowanym paznokciom oduczyłam się obgryzać paznokcie, bo po prostu szkoda mi było lakieru, skoro i tak niedługo musiałabym je zmyć, bo brzydko wyglądałyby poobgryzane. Poza tym to odróżnia nas, kobiety, do mężczyzn i cieszę się, że mam możliwość pomalowania paznokci. Uwielbiam też tworzyć różne wzory na paznokciach, wymyślać oryginalne, kolorowe wzorce. Żałuję, że w mojej szkole jest zabronione malowanie paznokci i jest to bardzo pilnowane, ponieważ mogłabym wyrazić dzięki nim, co czuję i jaki mam humor oraz swoje hobby i gust muzyczny. W wakacje praktycznie codziennie miałam pomalowane paznokcie na inny kolor lub zrobiony inny wzorek, w zależności od nastroju.
    Jestem raczej kobietą uporządkowaną, dbającą o czystość i regularnie sprzątającą w domu, używającą wszelakich kremów i perfum, dążącą do perfekcyjności, więc lubię mieć też zadbane dłonie. A skoro mają być jak najbardziej idealne, to muszę mieć pomalowane paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam malować paznokcie ponieważ jest to dla mnie świetna zabawa! Maowanie panzokci odzwierciedla mnie od całego życia, ponieważ jest to maja pasja, tworzenie przeróznych wzorków mnie fascynuje!

    Obserwuję jako : daisy
    e-mail : daisydification@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. obserwuję jako: skarbus0420
    e-mail: aszpornog@wp.pl
    dodałam baner http://skarbus0420.blogspot.com/
    Odpowiedz:
    Uwielbiam malować paznokcie, ponieważ to jest moja pasja, wtedy czuję się prawdziwą kobietom, odkrywam w sobie nowe talenty do robienia wzorków.Lubię kiedy znajomi spoglądają na moje pazurki z zaciekawieniem co znajduje się na nich.Malowanie to moje hobby nie da się odpowiedzieć na pytanie dlaczego uwielbiasz malować paznokcie bo dla osób, dla których to jest naprawdę ważne nie ma słów by opisać swoich emocji tak przynajmniej ja myślę i sądzę, że wiele osób się ze mną zgodzi dla, których malowanie paznokci jest cenne.

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam malować paznokcie, ponieważ..
    za każdym razem gdy to robię przypominam sobie że dałam rade przezwyciężyć paskudny nałóg jakim jest właśnie obgryzanie paznokcie. Jeśli się bardzo czegoś chce, to wszystko jest możliwe:)

    Obserwuję jako: Alutka
    E-mail: kozdrus.00@gmail.com
    Blogroll i baner boczny: http://alutka-nails.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  34. Obserwuję jako: Justine
    Dodałam Twój blog do blogrolla :)
    Informacja na pasku bocznym (po lewej stronie): www.zpazurkiem.blogspot.com
    Post o konkursie: http://zpazurkiem.blogspot.com/2013/01/konkurs-u-odette-swan.html
    Lubię na FB jako: Justyna Przybyszewska
    E-mail: justyna.przybyszewska@gmail.com

    Uwielbiam malować paznokcie ponieważ zawsze jest to dla mnie sposób na to, aby oderwać się od studenckich obowiązków :p Przecież najlepszym sposobem na naukę jest sprzątanie mieszkania, mycie naczyń, szorowanie łazienki, robienie obiadków, (obowiązkowe!) zakupy i... malowanie paznokci! :) Przecież kilka minut przerwy jeszcze nikogo nie zbawiło! Chwila nauki... pół godziny przerwy na malowanie paznokci... godzinka nauki... kolejny wzorek... i kolejny ;) Tym sposobem nie oblałam jeszcze żadnego egzaminu, a miałam przynajmniej tego dnia zawsze ładne pazurki! :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Przepraszam, ale prawdopodobnie wysłałam dwa zgłoszenia, bo nie zauważyłam, że będą widoczne po zatwierdzeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Obserwuję jako darianna131
    Mail: darianna131@wp.pl
    Informacja o rozdaniu: banner po prawej stronie na duszkowyswiat.blogspot.com
    Dodałam do blogrolla :)


    Dlaczego uwielbiam malować paznokcie? Moja historia z lakierami zaczęła się niedawno... przez kilkanaście lat nałogowo obgryzałam paznokcie, próbowałam wiele metod na odzwyczajenie się, jednak bez większego skutku. Zazdrościłam mojej siostrze, która miała bardzo długie, mocne pazurki, zawsze starannie pomalowane. Pewnego dnia kupiłam kilka lakierów Miss Sporty, pamiętam kolory - miętowy i żółty, pomalowałam, jednak na krótkich pazurkach, a raczej ich pozostałościach, wyglądało to strasznie;/ Dlatego kupiłam tipsy, przykleiłam, spiłowałam do ładnej i naturalnej długości i pomalowałam. Od razu się zakochałam! Kupowałam więcej i więcej lakierów, z czasem znajomi robili mi prezenty w postaci lakierów i uzbierała się niezła kolekcja :) Dlaczego uwielbiam malować paznokcie? Bo to chęć posiadania długich, kolorowych paznokci, sprawiła, że lakiery stały się moją pasją i uratowały moje paznokcie przed całkowitym zniszczeniem, przed brzydkim i niekobiecym nałogiem, który był moim olbrzymim kompleksem. Uwielbiam malować paznokcie, bo jak piszą tutaj dziewczyny, sprawia to ogromną frajdę, ja niestety poznałam tą przyjemność bardzo późno, ale liczy się, że teraz mam ładne paznokietki - symbol kobiecości :) Pomalowane paznokcie przypominają mi o mojej determinacji i sile walki z brzydkim nawykiem. Dlatego nie polecam innym dziewczynom "gorzkiego paluszka" lecz pokochanie lakierów i znalezienie pasji, dla której warto będzie walczyć! :)

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  37. Obserwuję jako Nika
    mail: gre8inthesack88@gmail.com
    Informacja o rozdaniu na blogu
    dodalam do blogroll

    Uwielbiam malować paznokcie bo....to magia! Jeden z najbardziej kreatywnych sposobów spędzania czasu sam na sam ze sobą. Czasem się trochę pokłócimy jak paznokcie mają swoje fochy, ale zawsze jakoś wrócą do ładu i przeproszą choćby za kilka dni. Czasem są wybredne i nic co namaluję im się nie podoba, ale za to jak trafię w ich gust to odwdzięczają się pięknym blaskiem. Jak już się bardzo wkurzą to nawet potrafią się połamać, ale przecież nikt nie lubi jak mu się narzuca jak ma wyglądać. Ja i moje paznokcie to magiczna współpraca, z której obie strony korzystają czując się atrakcyjnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Uwielbiam malować paznokcie, bo kolorowe paznokcie moje
    Rozweselają i poprawiają wszystkim wokoło nastroje.

    obserwuję: becia114
    fb: Beata B
    becia144@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Obserwuję jako Paubia
    mail: paubiana@gmail.com
    Uwielbiam malować paznokcie, ponieważ przede wszystkim to dla mnie sama przyjemność, mam wtedy chwilę tylko dla siebie. Pomalowane paznokcie naprawdę dodają uroku, odwagi oraz poprawiają nastrój. ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Obserwuję: Lakierowniczka
    e-mail: Madzia95940@poczta.onet.pl

    Dlaczego uwielbiam malować paznokcie? Hm.... Jest to mój mały świat. Mogę na nich namalować co tylko zechcę, wyrazić emocje i to co we mnie drzemie. Uważam to za pewien sposób wyrażania siebie. Po za tym malowanie paznokcie często usprawiedliwia ogromne ilości lakierów, którym często ciężko się oprzeć. Jest to chwila, którą spędzam z samą sobą, lub przyjaciółkami, którym często służę jako manikiurzystka. Jest to zdecydowanie moje hobby, bez którego teraz ciężko byłoby mi sobie poradzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako: asiaaa8
    Mail: asia_gebauer@tlen.pl
    Uwielbiam malować paznokcie, ponieważ dłonie są wizytówką każdej kobiety i ważne jest to, aby byly zadbane i seksownie pomalowane! ;)
    To idealny dodatek do każdego stroju ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Obserwuję jako Ginger G
    Mail: opiniuj.kosmetyki@wp.pl
    Informację o rozdaniu dodaję w stopce na blogu(na dole strony)w dziale rozdania


    Uwielbiam malować paznokcie,ponieważ dłonie są wizytówką kobiety,a paznokcie jej oprawą.
    Dzięki lakierowi można wyrazić swój aktualny nastrój,czyż nie?Malujesz paznokcie na czerwono jesli chcesz być drapieżna,malujesz paznokcie na kolorowo-jesli jestes niezdecydowana,malujesz paznokcie na ciemno-jesli masz dola.Żaden mężczyzna nie oprze sie pieknie wypielegnowanym dloniom ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ps.czy pomysl na nick wzial sie z bajki ksieżniczka labędzi? ;)to moja ulubiona bajka z dziecinstwa

      pozdrawiam

      Usuń
  43. obserwuję jako tina23232
    Mail tina23232@wp.pl
    fb Justyna Łach http://www.facebook.com/profile.php?id=100003101190104&ref=tn_tnmn
    Dodałam do brogrolla

    Uwielbiam malowac paznokcie poniewaz jest to moj sposób na poprawienie sobie humoru, ale również po to żeby czuć się pewniej siebie. Poza tym uwielbiam tworzyc na paznokciach mojej siostry która częściej niz ja ma dłuższe paznokcie na tyle zeby zrobić coś ciekawego i żeby to fajnie wyglądało. A poza tym nie po to mam ich tyle żeby leżały bezczynnie w pudełku :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Obserwuje jako Paulina Kowalczyk lub haahaha36 (nigdy nie wiem jaka nazwa wyswietla sie w obserwatorach)

    mail - paulaa98@op.pl

    Lubie na facebook'u jako Paulina Kowalczyk

    Link do notki o twoim rozdaniu : http://easy-life-easy-beauty-easy-fashion.blogspot.com/2013/01/rozdania.html

    Uwielbiam malować paznokcie ponieważ czuje się wtedy bardziej kobieco i pewniej siebie. Pomalowane paznkokcie dodaja dziewczęcego look'u. Gdy czasem zdarzy mi się wyjść bez pomalowanych paznokci staram się nie wskazywać niczego palcem itp, ponieważ czuje się wtedy nie komfortowo. Dlaczego maluje paznokcie, nie zawsze na jakim mocny i wyróżniający się kolor, czasem jest to zwykła odzywka lub lakier bezbarwny ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Obserwuję Twojego bloga jako Jolanta K.
    Mój email: jolciaa13035@wp.pl

    Uwielbiam malować paznokcie, ponieważ to dla mnie rozrywka, odprężenie i po prostu świetna zabawa! Malowanie paznokci, szczególnie na moje ulubione kolory, jak zielony, czerwony czy błękitny, to dla mnie po całym dniu chwila zbawiennego relaksu. Polecam wszystkim zabieganym kobietom, aby przynajmniej raz na jakiś czas znalazły chwilę na ozdobienie swoich paznokci, bo oprócz relaksu jest przecież jeszcze jeden, jeśli nie najważniejszy powód: kolorowe paznokcie są po prostu piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  46. obserwuję jako: moooni-que
    email: mon92@vp.pl
    dodaje banerek na http://moooni-que.blogspot.com

    Uwielbiam malować paznokcie, ponieważ nie lubię kiedy są niepomalowane. Proste, ale prawdziwe :-)
    Kiedyś nie lubiłam swoich paznokci (obgryzałam), a dzisiaj są na prawdę ładne, tyle że mają krótszą płytkę niż przeciętne, przynajmniej tak mi się wydaje :)
    Reasumując, w pomalowanych paznokciach czuję się dużo lepiej niż w takich gołych! :))

    OdpowiedzUsuń
  47. Obserwuję jako: Anian
    Email: anian295@gmail.com
    Podlinkowany baner znajduje się na blogu: sparkling-miniatures.blogspot.com

    Uwielbiam malować paznokcie ponieważ... dodaje mi to pewności siebie :) Pamiętam, że kiedy byłam młodsza strasznie wstydziłam się swoich dłoni (nie były jakieś specjalnie brzydkie, ot po prostu taka fobia). Odkąd zaczęłam malować paznokcie, zaczęłam też pokazywać owe nieszczęsne ręce. Potem wpadłam w manię "artystycznego" ozdabiania pazurków - malowałam je co dwa dni, zawsze w jakiś inny wzór, robiłam też tematyczne (np. bałwanki na Święta, czy też wieżę Eiffela na pastelowym tle). Jest to po prostu moja pasja a koleżanki i nauczycielki miały w nawyku pytanie "co też nowego tam wykombinowałam". Lakierów kolekcję zgromadziłam pokaźną, niestety wszystkie się zużyły (zbyt często ich używałam ;p) i zostałam teraz z zaledwie kilkoma. Bądź co bądź, lakiery do paznokci to moja obsesja a ich malowanie jest moim hobby i to się już chyba nie zmieni :)
    Serdecznie pozdrawiam :>

    OdpowiedzUsuń
  48. FB jako: My Candys
    Obserwuję jako: Alicja M.
    Mail: alicja.mw.net@gmail.com
    Notka: http://my-candys.blogspot.com - post o tytule: "My name is Odette Swan" (pojawi się jutro)

    Uwielbiam malować paznokcie, ponieważ jest to chwila tylko dla mnie, kiedy koncentruję się tylko na tej jednej czynności (aby ładnie wyszły). ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Obserwuję jako: Agni
    mail: basanti.group@gmail.com
    Informacja o rozdaniu na pasku bocznym - agusai.blogspot.com

    Uwielbiam malować paznokcie, ponieważ jest to moje remedium na całe zło tego świata. Jest to jedyna rzecz, która mnie wycisza i uspokaja. Jak mi źle jedynie paznokcie pomalowane we wszystkich kolorach tęczy poprawiają mi humor. No i zajęcie się czymś tak precyzyjnym pozwala na chwilę zapomnieć o samotności.

    OdpowiedzUsuń
  50. Obserwuję jako: Fabryczna
    Mail: fabryczna23@onet.eu
    Baner: zaraz pojawi się na www.zakupowafabryczna.blogspot.com (pasek boczny)

    Uwielbiam malować paznokcie, ponieważ jest to w moich oczach świetna zabawa. Malowanie paznokci to dla mnie lekarstwo na całe zło, które czyha na nas na każdym kroku i tylko czeka aż upadniemy. Tego 'lekarstwa' nigdy nie będę umiała odstawić, nawet jeśli świat miałby się zawalić. To po prostu jakbym uzależniła się od marihuany, ale ten lek wydaje się być mniej szkodliwy od innych uzależnień.
    Malowanie paznokci to także dla mnie sposób na wyrażenie swoich emocji. Uwielbiam to robić o każdej porze dnia i nocy. Kiedy jestem zła używam koloru czerwonego, kiedy jestem smutna używam różnych odcieni niebieskiego.Niekiedy najdzie mnie taka aura 'buntownisi' i wymyślam różne swoje połączenia kolorów - chociaż czasami wygląda to na szalony pomysł, ale efekt zawsze przypada mi gustu.
    Bez malowania paznokci nie wyobrażam sobie życia - to tak jakbym miała odstawić lek, dzięki któremu żyję.

    OdpowiedzUsuń
  51. Obserwuję jako: you are beautiful
    Mail: gabipsuja@buziaczek.pl
    Baner http://cosmetic-addiction.blogspot.com/
    Lubię malować paznokcie, bo mnie to uspokaja:) Malując pazurki skupiam się na kolorze, wzorze i pędzelku, więc wyciszam się, żeby ładnie mi wyszło. Działa lepiej niż melisa. A poza tym to świetna zabawa mi można poćwiczyć staranność:)

    OdpowiedzUsuń
  52. Obserwuję i lajkuję na FB jako
    mroofamroofa@fejm.pl

    Lubię malować paznokcie ,bo mnie to uspokaja. Nie jestem pewna czy sama czynność tak na mnie działa, czy opar z lakierów i zmywaczy ma taki efekt. Uważam też, że to jedna z nielicznych rzeczy które mi całkiem nieźle wychodzą. Jeśli jesteś w czymś nie zły nie przestawaj tego robić, a staniesz się świetny.

    OdpowiedzUsuń
  53. Obserwuję jako: Idalia Nowakowska
    Mail: allfaithislost5@gmail.com
    Baner- brak bloga

    Lubię malować paznokcie do daje mi to dużo frajdy i pobudza kreatywność szczególnie w łączeniu kolorów lub robieniu wzorków,

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  54. Obserwuję jako Yasinisi
    sniezynka7@gmail.com
    Lubię na FB jako Yasinisi, info o rozdaniu na fan pejdżu bloga: http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=138314039667958&id=222481701140398

    Ja z kolei uwielbiam malować paznokcie, bo dzięki temu nabieram pewności siebie.. Zawsze byłam zakompleksioną, szarą myszką, trzymającą się z dala od centrum uwagi. Po prostu brakowało mi wiary w siebie.. Nie żebym uporała się z tym do końca, co to to nie, ale odkąd zapałałam miłością do malowania i ozdabiania paznokci, czuję, że jest coś w moim wyglądzie, czym mogę ludziom imponować.. Głupie, wiem, ale to właśnie ładnie umalowane, ciekawie przyozdobione paznokcie dodają mi nieco pewności siebie. Komplementy od osób, którym podoba się to co robię zdecydowanie poprawiają mi samopoczucie, dając siłę do walki z własnymi słabościami.. Myślę, że to dobry początek zmian, nad którymi przyjdzie mi pewnie jeszcze długo popracować, ale od czegoś trzeba przecież zacząć :D

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  55. Obserwuję jako Devilgirl783
    renata.borkowska91@o2.pl
    Lubię Cię na facebook'u jako Love for nails oraz link z informacją o konkursie w moim blogu: http://nailsbydevgirl.blogspot.com/2013/02/konkurs-u-odette-swan.html

    Lubię malować paznokcie bo... bo to mnie relaksuje. W dzisiejszych czasach gdzie mamy tyle stresów i tak pędzimy i gonimy za pracą i za tym wszystkim mam taką jedną rzecz, jedno miejsce, gdzie mogę usiąść, wziąć głęboki oddech, popatrzeć na swoje lakiery, wybrać kilka i powiedzieć sobie - "Tak Renia, teraz idziemy po kawkę i zrobimy sobie piękny wzorek". Malowanie to mój taki oddech od tej codzienności, czasami mam tak, że jak mi wyjdzie jakiś wzorek to lubię się chwalić mężowi i mówić mu "Patrz, widzisz jaką masz zdolną babe?" A on zawsze mi odpowiada jednym zdaniem: "Wiem, przecież nikt inny nie siedzi po 3 godziny malując paznokcie i nikt normalny nie ma tyle lakierów" - tak kocham Go za tą jego wyrozumiałość i zrozumienie :) Ale i on wie i ja wiem, że bez malowania już nie mogłabym żyć - to jak kofeina - uzależnia na całe życie ♡ Mój mały, osobisty nałóg ♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  56. Lubię malować paznokcie bo... lubię czasem pobawić się w malarza i puścić wodzę wyobraźni ;) Człowieka poznaje się po tym jak dba o swoje dłonie a jeśli paznokcie są pomalowane na ładny kolor to widzę, że ktoś jest bardzo wesoły i kreatywny ;D

    obserwuję jako ANECIA
    email: yeanette.k@gmail.com
    polubiłam na fejsie jako Aneta K.
    banner o konkursie na moim blogu aneciawashere.blogspot.com
    +dodałam do blogrolla (na blogu)


    OdpowiedzUsuń
  57. Obserwuje jako Serenitka B
    mail: akasha162@interia.eu
    blogroll: http://serenitka-skarby-na-wieszaku.blogspot.com/
    banner: http://serenitka-skarby-na-wieszaku.blogspot.com/
    Lubię na fb jako Monika B.
    Uwielbiam malować paznokcie, ponieważ...wtedy nawet pochmurny dzień zyskuje więcej kolorów:) Często maluje paznokcie podczas deszczu lub gdy na zewnątrz jest szaro,buro i ponuro bo dzięki kolorowym lakierom mam swoje własne tropiki w domu:) Żywe,soczyste kolor na paznokciach dodają chęci do życia i poprawiają mi nastrój ilekroć na nie spojrzę:)

    OdpowiedzUsuń
  58. Obserwuję jako kahawaian, yatagirl@wp.pl,lubię na fb jako Iga G. ;)

    Uwielbiam malować paznokcie, bo to mój „Przepis na życie”. Po wykładach muszę być niczym „Perfekcyjna Pani Domu”, więc wieczorem, w wolnej chwili, „Między kuchnią i salonem” uwielbiam relaksować się zdobiąc pazurki. Lakiery to moja „Pierwsza miłość”, chodź inni dziwią się, „Dlaczego ja” spędzam z nimi tyle czasu ;) To taka chwila, przy kubku zielonej herbaty i ulubionym serialu, kiedy mogę spokojnie odetchnąć.
    Niestety ostatnio „Trudne sprawy”, zwane sesją i nauką od świtu do zmierzchu, uniemożliwiają mi drogeryjne wyprawy, w dodatku „Narzeczony” miga się od zakupów, a „Surowi rodzice” ograniczają kieszonkowe! To wszystko sprawia, że czuję się niczym „Brzydula”, co jest dla mnie ciosem „Prosto w serce”.
    W mojej historii jest także „Ukryta prawda” – mimo lakieroholizmu, nie miałam dotąd żadnego lakieru Sally Hansen czy Golden Rose. Ich zdobycie to „Stawka większa niż życie”!

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *