sobota, 19 stycznia 2013

76. Avetpharma Celluoff - Ode mnie słów kilka.

 Witam!
Jako, że nie dawno rozpoczął się nowy rok a wraz z nim na mojej liscie pojawiło się mnóstwo postanowień. Jednym z nich było systematyczne ćwiczenie, wzięcie ciała "we własne ręce"  i pozbycie się cellulitu. Swoją walkę rozpoczęłam z programem fitnes, zgrzewkami wody, celluoffem i silną wolą. Nie tracąc czasu testowałam otrzymany  suplement diety, jesli jestescie ciekawi moich spostrzeżen zapraszam do dalszej części posta.








Co o nim wiem?

  "CelluOFF to unikalny produkt przeznaczony do walki z cellulitem, który przyczynia się do widocznej poprawy w obrębie obszarów objętych tym problemem. Wpływa na wyrównanie skóry, redukcję tkanki tłuszczowej, lepsze ukrwienie i poprawę sprężystości. Pierwsze efekty stosowania kapsułek powinny być widoczne już po pierwszym miesiącu stosowania.
Kapsułki CelluOFF likwidują istniejący cellulit, a regularnie przyjmowane przeciwdziałają jego nawrotom.

  • Ekstrakt z gorzkiej pomarańczy wpływa na lepsze ukrwienie i odżywienie tkanek, wzmacniając i uelastyczniając włosowate naczynia krwionośne.
  • Otoczkowany olej z ogórecznika lekarskiego (Borago Officinalis L.) zawiera kwas g-linolenowy, który ujędrnia skórę i wpływa na jej odpowiednie nawilżenie.
  • Ekstrakt z liści pokrzywy i ekstrakt pozyskany z pędów bambusa zawierają krzem, wpływają na gospodarkę płynami ustrojowymi, ułatwiają eliminację toksyn i drenaż tkanek.
  • Ekstrakt z morszczynu pęcherzykowatego będący naturalnym źródłem jodu ma wpływ na metabolizm tkanki podskórnej, przyśpiesza spalanie tkanki tłuszczowej.
  • Witamina B1 uczestniczy w metabolizmie węglowodanów, a witamina B2 w przemianach aminokwasów i lipidów w organizmie.
  • Kwas pantotenowy bierze udział w regeneracji komórek skóry i błon śluzowych, podczas gdy niacyna i biotyna mają wpływ na utrzymanie prawidłowego stanu skóry.
Zalecana dzienna porcja: 1 kapsułka po posiłku. 

 Cena: 129zł / 30szt."



Moje spostrzeżenia :

Podczas trenowania i spożywania tego suplementu bylam pozytywnie nastawiona i po pierwszym miesiącu zauważyłam drobną poprawę jednak była ona zauważalna tylko moim wnikliwym okiem, poprostu bardzo chciałam to zobaczyć. Pożniej było juz tylko lepiej. Zauważyłam, że pijąć dużo wody, masujac objęte celulitem miejsca naprawde da się doprowadzić ciało do porządku. Moje lenistwo niestety wzielo górę za co jestem na siebie zła i przestałam intensywnie ćwiczyć, odżywianie nie było juz tak zdrowe a wody nie ubywało ze zgrzewek tak szybko jak wczesniej. Nie dotrzymanie postanowień sprawiło zatrzymanie sie całego procesu i stan ciała pozostał taki sam, ustał w miejscu. Przekonałam się na własnej skórze, że te tabletki same niestety nie zdziałają cudów jednak walka bez nich nie byłaby tak efektowna. Kiedyś, na pewno jeszcze do nich wróce bo jestem w pełni przekonana, że to naprawde działa.

Czy polecam? Osobom zdeterminowanym do walki z pomarańczową skórką jak najbardziej tak! Osoby systematyczne i wytrwałe powinny szybko zobaczyć zadowalające efekty. Stanowczo nie polecam osobom którym zdarzy się zapomnieć o łykaniu kapsułek, niechętnym do ćwiczeń ponieważ wyrzucą pieniądze w błoto, zdenerwują się brakiem efektów i tylko zniechęcą się do marki i walki o ciało bez cellulitu :)



Plusy:

* Widoczne drobne ( a jak motywujące ) efekty juz po 1 miesiącu.
*  Świetny motywator
* Cena przystepna gdy się ma allegro ;)
* Ciekawa oprawa graficzna opakowania

Minusy:

* Duże kapsułki które mogą utrudnić lub unieprzyjemnić ich łykanie.

Moja ocena : 5/5


Pozdrawiam, Odette!

5 komentarzy:

  1. Ja nie mam problemów z cellulitem na szczescie ;) ale jesli (pfu pfu) sie keidys pojawia, bede wiedziala gdzie sie zglosic ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba mało kto wierzy że same tabletki coś pomogą ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam o nich sporo dobrego. Ja jednak mam dużo motywacji i mało silnej woli ;( i widziałam dużo niższą cenę

    OdpowiedzUsuń
  4. Recenzja zachęcająca do zakupu, żeby jeszcze silna wola była w pakiecie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam tych tabletek.. Fajny blog, obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *