poniedziałek, 21 stycznia 2013

77. Free Gift From Sigma Beauty ! Współpraca

Witajcie !

Gorący czas na studiach sprawia, że nie mam ani chwili na nic ale dziś udało mi się wyskrobać trochę czasu na notkę dla Was.
Jakiś czas temu, odezwała sie do mnie Vincy Young z propozycją współpracy z Sigma Beauty. Widziałam, ze kilka polskich blogerek już taką współpracę podjęło i byłam w szoku, że do mnie też się odezwali!















Wiele słyszałam o ich pędzlach dlatego byłam wniebowzięta. Postanowiłam się najpierw dowiedzieć o co w tym wszystkich chodzi. Dowiedziałam się, że mogę generować zyski jeśli ktoś za pośrednictwem mojego linku, baneru dokona zakupów, ja otrzymam z tego 10%. Nie zależy mi na tym kompletnie wiec nie będę nikogo mamić linkiem i zmuszać, jeśli będziecie mieli ochotę na zakupy będzie mi miło, że zrobicie to za pośrednictwem mojego linku ale nie jest to mój priorytet. Bardzo chciałam poznać po prostu produkty Sigmy a w szczególności ich  pędzle o których tyle słyszałam na YT i dzięki  uprzejmości Vincy otrzymałam jeden pędzel do zrecenzowania.

Znalazł się u mnie juz potygodniu od ostatniego maila. Na poczatku tylko mu się przyglądałam bo szkoda było mi go użyć. To przyglądanie sie nie trwało jednak długo.
Pędzel który otrzymałam to F80- Flat Kabuki 
Pędzel jest niesamowicie miękki, rączka solidnie wykonana, pierwsze wrażenie robi świetne!
Podkład nakładał sie genialnie, twarz wyglądałą niesazitelnie. Nigdy już nie wróce do nakładania podkładu dłońmi !

Obszerniejszą recenzję napiszę po dłuższym czasie jego użytkowania.

Bardzo ciesze się, że Sigma Beauty zauważyła mnie i zechciała podjąć współprace, to bardzo miłe i motywujące !



Pozdrawiam Was serdecznie !!!
Odette :*

35 komentarzy:

  1. Gratuluję :) Pędzel wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i bardzo zazdroszczę takiej współpracy :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, sama jestem w szoku, że się do mnie odezwali ! :)

      Usuń
  3. Oooo gratuluję takiej współpracy i faktu, że pędzel się tak doskonale sprawuje, jednak czekam na dokładniejszą recenzję :) chciałabym wiedzieć o nim wiecej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, obszerniejsza recenzja już wkrótce, postaram się pokazać jak dokładnie rozprowadza się nim podkład i jaka jest różnica kiedy robie to dłońmi :)

      Usuń
  4. Te współprace to świetna sprawa:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pędzel wygląda bardzo profesjonalnie, miłego używania!

    OdpowiedzUsuń
  6. chętnie sprawdziłabym jak się sprawa ma z pędzlami Sigma :]
    wyglądają kusząco

    OdpowiedzUsuń
  7. zasłużyłaś na takie wyróżnienie!
    gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super ;)
    przydałby mi się teraz nowy pędzel do podkładu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sigma chodzi za mną od dłuższego czasu, dlatego czekam na Twoją recenzję. W międzyczasie będę wzdychać do tych pędzlu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję świetnej współpracy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietnie to napisalas. Jesli ktos szczerze z gory mowi. ?hej tu jest link ja mam cos z tego. ?.uwazam bardzo milo z twojej strony. Juz dawno mysle aby zakupic pedzle tej firmy i pewnie wlasnie z twojego linku bym to zrobila. Kciuk w gore!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Kochana, bardzo miło to słyszeć :**

      Usuń
  12. Gratuluję współpracy , taki pędzel to moje marzenie;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluje współpracy!!! super!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejku, gratuluję ci ogromnie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje takiej współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam. Zostałaś nominowana przeze mnie do tagu. Po więcej info zapraszam na mojego bloga. :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. gratuluję, mnie też jakoś w tym tłumie blogerek znaleźli i dostałam 2 pędzle do oczu. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. dostałaś ten sam co ja?:D Ja jestem z mojego mega zadowolona, używam codziennie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aa no ten sam F80 :D jest mega!

      Usuń
    2. Jest świetny ! Zakochałam sie w nim :D

      P.S. Odżywka juz jest u mnie :) ;*

      Usuń
  19. Świetnie wygląda ten pędzel!

    On jest ze sztucznego włosia, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniała współpraca, a pędzel... marzenie *_*

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję podjęcia współpracy :* Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *