wtorek, 29 stycznia 2013

78. Bourjois BB Cream 8w1 pierwsze starcie + mała zagadka!

Witajcie Kochani!

Dzis przedstawie Wam podkład o ktorym ostatnio jest głośno, na wielu blogach go widać, tak to bywa z nowościami.
Pierwszy raz mam do czynienia z podkładem w takiej formie i wizja testowania go była dla mnie tym bardziej intrygująca! Będę mieć też dla Was małą niespodziankę!!!

Zapraszam do dalszej części Posta!





Informacje o tym podkładzie :

Innowacyjny podkład BB w kompakcie 8w1, to doskonała równowaga makijażu i pielęgnacji skóry. Poradzi sobie ze wszystkimi wyzwaniami, jakie współczesna kobieta stawia podkładom:
- (1) Wyrównywanie 16h - kremowa tekstura produktu idealnie się rozprowadza i wyrównuje kolor skóry. Mineralne pigmenty doskonale kamuflują zmarszczki i drobne wypryski.
- (2) Wygładzenie - wygładzające składniki podkładu BB zapewniają lekko pudrowe wykończenie nie pozbawiając skóry zdrowego blasku. Efekt jest gładki i delikatny (94% testerek zauważyło, że ich cera jest wyraźnie gładsza).
- (3) Miejscowe tuszowanie niedoskonałości - odbijające światło pigmenty tuszują niedoskonałości i optycznie wyrównują powierzchnię skóry.
- (4) Efekt wypoczętej skóry - doskonale maskuje podkrążone oczy, poszarzały odcień skóry i gwarantuje promienny wygląd.
- (5) Efekt matujący - podkład został wzbogacony o absorbujące sebum drobinki pudru, skóra dzięki nim jest jedwabiście matowa.
- (6) Zapobieganie oznakom przedwczesnego starzenia - zabezpiecza przed przyspieszającymi starzenie czynnikami środowiskowymi i sprawia że skóra długo zachowuje młody wygląd.
- (7) Nawilżanie - podkład zawiera specjalną formułę zwiększającą stopień nawilżenia naskórka. Skóra pozostaje nawilżona przez cały dzień.
- (8) Filtr SPF 20 - by chronić skórę przed szkodliwym działaniem promieni UV.

Podkład BB ma lekką, kremową konsystencję. Jest opakowany w puderniczkę ze zintegrowanym, panoramicznym lusterkiem i gąbeczką. Niekomedogenny i testowany pod kontrolą dermatologiczną.
Dostępny w 4 odcieniach: 21 Vanille, 22 Beige Dore, 23 Beige Rose , 24 Hale Clair.

Cena: 59,99zł / 10g



















 Intrygująca jest informacja " 8w1 " wiec należy na początku wytłumaczyć, ze nie uświadczymy tych wszystkich dobrodziejstw na razkażdy znajdzie coś dla siebie, jednemu da "to" innemu "tamto" .


Moje pierwsze wrażenie już za mną, podkład wygląda niesamowicie naturalnie na mojej twarzy, jest lekki, nie wyczuwalny na cerze, bardzo komfortowa opcja dla mnie. Zobaczymy jak będzie dalej. Fajna alternatywa dla Estee Lauder DW , w końcu mogę nałożyć coś lżejszego, co prawda nie zakrywa moich rozległych niedoskonałości( nawet Estee Lauder nie radzi sobie z tym do końca) ale wraz z korektorem tworzy świetny, codzienny duet .  

Tyle moich wrażeń na ten moment, zawsze wychwalam nowe kosmetyki ale żeby obiektywnie móc wyrazić swoje zdanie muszę go jeszcze trochę wymęczyć, poużywać, protestować w różnych warunkach i wtedy powiem coś więcej, nie chce ulegać chwili.

Mam też coś dla Was!
Już wkrótce trzy z Was będą miały okazje testować ze mną BB cream od  Bourjois ! Bądźcie czujne :) Razem poznamy bliżej nowość jaką Bourjois nam oferuje .


Pozdrawiam serdecznie!
Odette :* 


 

28 komentarzy:

  1. Mmm... Wygląda całkiem nieźle... Na pewno bym się złapała na opakowanie, gdybym go wcześniej zobaczyła. Co mi uświadomiło, jak dawno nie rozglądałam się za żadną kolorówką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie szansa na testowanie wiec zapraszam na bloga w najbliższym czasie, rozdanie już blisko :)

      Usuń
  2. Widziałam go ostatnio - kusił niesamowicie, ale z powodu innych wydatków póki co nie mogę sobie na niego pozwolić :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może uda Ci się go testować razem ze mną :) Już nie długo rozdanie :)

      Usuń
    2. Chciałabym...chciała... :D

      Usuń
  3. Nigdy nie miałam podkładu w takiej formie, ciekawa jestem jak się będzie sprawdzał.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, fajne pudełeczko, jeszcze w takim czymś nigdy nie miałam :D
    Zapraszam do mnie :3 http://best-frieend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Też jestem ciekawa tego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super się prezentuje :)
    opakowanie, kolor...
    ahhh

    OdpowiedzUsuń
  7. brzmi całkiem ciekawie, choć wczoraj czytałam niepochlebną recenzje o nim :p
    ale lusterko ma super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem bardzo ciekawa tego podkładu, ma świetne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawi mnie ten produkt. Przyjemnego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam na niego ogromną ochotę, odcień wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mogłam mu się oprzeć - znalazłam mega promocję i zakupiłam za 35 zł w hebe kolorek 23

    OdpowiedzUsuń
  12. wygląda ciekawie z chęcią bym wypróbowała, chociaż w spełnianie wszystkich 8 funkcji wątpię - może być naprawdę dobry

    OdpowiedzUsuń
  13. Prezentuje się ciekawie, na pewno będę zaglądac w najbliższym czasie, bo wydatki nie pozwalają mi na jego kupno obecnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. wygląda elegancko. W sumie to nigdy nie używałam tego typu podkładów. Choć może powinnam, bo mam cerę raczej bezproblemową i mógłby być alternatywą dla płynnych podkładów.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie piękne i eleganckie pudełeczko, robi takie wrażenie, że przez chwilę zawartość robi się nieistotna. :P Uwielbiam tą firmę, szkoda tylko, że tak szaleją z cenami. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Niezwykle elegancko prezentuję się już samo opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mogłabyś pokazać na twarzy po lepszym zapoznaniu? ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. chetnie zapisze sie na testowanie jesli nie uda mi sie na bangla.pl :)
    mi podoba sie eleganckie opakowanie.co do samego podkladu,to nie mialam z nim stycznosci.



    zapraszam do mnie,nowa notka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. szkoda , ze ja moge uzywac podklady tylko dla nastolatek przez moja głupią cere ;/
    fajny blog ;) zapraszam do siebie i wspolnego obserwowania jesli masz ochote :)

    OdpowiedzUsuń
  20. nie mogę się doczekać większej recenzji, bo bardzo mnie interesuje ten bb cream :)

    Pozdrawiam,
    Linciule

    OdpowiedzUsuń
  21. zachęca, oj zachęca! :)))
    ciekawa jestem tego cudeńka!

    OdpowiedzUsuń
  22. Hm, hm, może spróbuję, skoro od dawna poluję na podkład :D
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *